Aiva tuotteet kiinnostavat nettisivujen perusteella, mutta onko kokemuksia kyseisestä sarjasta ?
Aiva tuotteet
2
1614
Vastaukset
- Anonyymi
Kalliilta näyttää! Tuskin mitään ihmeellistä, kauniiksi tekevää!
- Anonyymi
saanen korjata aikaisemmin kirjoittanutta. Itse olen käyttänyt näitä useita tuotteita ja nyt useita puteleita. Voin lämpimästi suositella sarjan jokaista tuotetta jos omaat herkimmänkin ihon. Tuoksu super ihana ja koostumukset myös. Tuotteethan eivät sinua nuorenna niinkuin ei mikään tässä maailmassa. Mutta rauhoittavat ja saavat ihon näyttämään terveemmältä tällöin. Tuotteilla hintaa on hyvästä syystä ja siihen kun paneutuu mistä se koostuu niin ymmärää taas hiukan enemmän miksi ylipäätään tähän tuotteeseen päätyy. Ihonhoidon asiantuntija ja yksi suomenmestareista täällä hoi ja kiitos <3
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701