Nyt kun Liikku on poistanut arvostelut käytöstä googlelta, niin perustetaan tänne oma Liikku Oy:n arvosteluryhmä jonne jokainen saa ilman Liikun / Riihijärvien moderointia kirjoittaa oman arvostelunsa/kokemuksensa Liikku Oy:stä.
Muistakaa tähdet :)
Itse annan Liikulle yhden tähden *
Katsoin nimittäin huolestuneena Kuntokeskus Liikku Oy:n tilinpäätöksiä asiakastieto Oy:stä ja ne on surullista luettavaa:)
Uskaltaako Liikkuun enää ostaa mitään vuosikorttia, jos on noin pahassa jamassa talous ja riskiluokkakin noussut kakkoseen:(
En tosiaan uskalla enää itse ostaa vuosikorttia vaan korkeintaan kuukausikortin kerrallaan.
Asiakastieto.fi:ssä löytyvissä tilinpäätöksistä voidaan todeta, että Liikku Oy on tuottanut yli 9 miljoonaa euroa tappiota vuodesta 2017 ja Liikku Oy:n riskiluokka on pamahtanut korkeampaan riskiluokka kakkoseen!
Ja tässä suora lainaus:
Eniten vaikuttaneet tekijät: Vakavaraisuus (neg.) Maksuvalmius (neg.)
24.02.2024 39 RL2
lähde: asiakastieto.fi
Itse en myöskään pidä siitä, että Liikku Oy epäilyttävästi lähettelee laskuja, jotka ovat kirjanpitolain vastaisesti tehtyjä eli laittomia laskuja.
mm. Liikku Oy laskuttaa myytyjä tuotteitaan alv.0%, vaikka tämähän on laitonta ja tästä tulisi mielestäni välittömästi aloittaa kyseisessä yrityksessä verotarkastus.
Olen ollut verottajaan yhteydessä asian tiimoilta.
Pitäisiköhän valita jokin toinen kuntokeskus?
En voi suositella itse kyseistä paikkaa.
Kuntokeskus Liikku Oy arvostelut
12
2160
Vastaukset
- Anonyymi
omaliikku tuskin toimii, lopettaa jäsenyyden itsekseen eikä anna liittyä verkkokaupasta uudestaan.... muutenkin kirjastosali, en voi suositella
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa kirjastosali? Liian hiljaista?
- Anonyymi
Minä annan 4/5. Siistit ja raikkaat tilat. Kaikenlaisia kävijöitä, ei ig-postaajia poseeraamassa. Laitteet voisivat olla paremmat, siksi neljä tähteä.
- Anonyymi
ANNAN 5
- Anonyymi
Liikku Imatralla kauppaa aivan avoimesti yksi punttipelle hormoneja ja kaiken lisäksi leveilee vielä asialla . Tyyppi on tullin ja poliisin tutkinnassa ja näilläkin asioilla kehuskelee.
Miten Liikku sallii moisen tapahtuvan. Vai eivätkö vain välitä, pääasia että asiakkaita käy.- Anonyymi
Ko, hallin aloittaessa toiminnan kävin kahdesti tutustumassa paikkaan.
Kolkko kuin mikä! Kalustoon nähden ylisuuri. Ei alaa tuntevaa henkilökuntaa. Ei respaa. Ei kahviota ja mikä tärkeintä, Varsinaiset treenipaikat puuttuivat täysin. Tarkoitan kunnollista nostolavaa, normitankoja ja painolevyjä.
Imago lähinnä teinien ajanviettopaikka.
Vanhan keskusta kaupallinen sali on täysin ylivertainen. 5 salia kahdessa kerroksessa. Respan aukioloajat näkyvissä. Tietenkin omalla kortilla pääsee haluamanaan aikana. Respassa on aina alan perusteellisesti tunteva, puhekykyinen henkilö.
Olen käynyt ko. salilla yli 20 vuotta. - Anonyymi
Tässähän vain kohtaavat kysyntä ja tarjonta. Luuletko että kaikkimullehetinyt-nuoret kävisivät tuhlaamassa aikaansa salilla ilman pikavoittoja (hormoonit) ? Tutkimusten mukaan lähes puolet nuoremmista salikävijöistä on jo steroidien käyttäjiä.
- Anonyymi
Käyn kuntosalilla kuntoilemassa. Taloustietojen tuijottaminen on aloittajan tapaan on turhaa, kun ei ymmärrä asiasta mitään.
- Anonyymi
Sulla on painot pudonnu päähän enemmän kuin kerran.
- Anonyymi
Liikku on hintalaatusuhteeltaan todella hyvä. Laitteet pidetään kunnossa ja tilat siistinä 5/5.
- Anonyymi
Liikku-ketjun omistaa pääomasijoittaja, joka investoi kasvuun hyvin vahvasti. Uusia liikkuja avataan jatkuvasti ja se maksaa rahaa, tästä johtuu tappiot. Nuo tappiot ovat siis aivan suunniteltuja. Jossain kohtaa uusien avaaminen vähenee/loppuu ja sen jälkeen on varmasti laskettu ns. brea even jolloin yritys alkaa tuottaa voittoa. Koska omistaja on pääomasijoittaja on tietenkän oletettavaa että pulju myydään jossain kohtaa toiselle omistajalle. Tällöin yrityksen arvo muodostuu pääasiassa olemassaolevasta asiakaskannasta.
- Anonyymi
Liikku käyttää laskuttajana CashIn consulting nimistä firmaa. Googlen arvosteluihin ei enää pääse lukemaan kuin arvioiden ensimmäiset lauseet, mutta vaikuttaa niiden perusteella siltä, etten ole kokemuksineni yksin. Jos laskun maksu myöhästyy tämä yhtiö lähestyy muutaman viikon päästä suoraan maksuvaatimuksella jossa on perintäkuluja lähes samasta summasta kuin oli alkuperäisen laskun summa. He väittävät pokkana että ovat lähettäneet jo muistutuksen ennen maksuvaatimusta, mutta itselleni on käynyt jo kahdesti jäsenyyden aikana niin, etten ensimmäistäkään kirjettä saanut ennen maksuvaatimusta ja 19 euron perintäkuluja. (ja kyseessä oli puhdas unohdus perheeni toisen jäsenyyden laskun osalta ja nyt jälkimmäisessä tapauksessa väärinkäsitys epassi-maksun kirjautumisessa. Googlen arvostelujen mukaan en todellakaan ole kokemuksineni yksin.
Valitettavasti kuntosali taitaa mennä nyt vaihtoon.
Itse salihan on oikein hyvä, 4/5.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä628082Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai475826Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.425530- 1102250
- 1212148
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav811666- 1171514
IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.1211486Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti1401106On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht811076