Sunnuntaita sinne

Anonyymi-ap

Mietin vain onko juttelu hyvästä

84

685

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat onko juttelu hyvästä? Miksi ei olisi?

      • Anonyymi

        Ajattelen vain sinun parasta ja teidän suhteen parasta. Ajattelen että olisin vain tiellä siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen vain sinun parasta ja teidän suhteen parasta. Ajattelen että olisin vain tiellä siinä.

        Keiden suhtee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keiden suhtee?

        Yhden naisen ja miehen suhdetta. Sen parasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhden naisen ja miehen suhdetta. Sen parasta.

        Miksei se olisi hyvästä jutella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei se olisi hyvästä jutella?

        Koska ajattelen että olen vain tiellä siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ajattelen että olen vain tiellä siinä.

        Ota ensin selvää, onko tää oikea ihminen kelle nyt juttelet. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota ensin selvää, onko tää oikea ihminen kelle nyt juttelet. -sivusta

        No eipä sitä täällä palstalla tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä sitä täällä palstalla tiedä.

        Ei se tainnut olla oikea, kun lopetti noin nopeasti keskustelun. Ei ollut yhtään perillä, mistä oli kyse. Kyllä se oikea tietää. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se tainnut olla oikea, kun lopetti noin nopeasti keskustelun. Ei ollut yhtään perillä, mistä oli kyse. Kyllä se oikea tietää. -sivusta

        Joo ihan sama.


      • Anonyymi

        On se hyvästä. Teen tietoisen valinnan, koska koen että olet ainutlaatuinen, se kenet haluan. Tämä siis miehelle ihanalle! ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota ensin selvää, onko tää oikea ihminen kelle nyt juttelet. -sivusta

        Väkiselläkö meinaat puskeutua toisten suhteen väliin, ei kiitos, emme tarvi kolmatta pyörää! Et taida käydä täysillä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkiselläkö meinaat puskeutua toisten suhteen väliin, ei kiitos, emme tarvi kolmatta pyörää! Et taida käydä täysillä!

        Onko sinun lause looginen ja onko se ehdottomasti oikeassa paikassa? sivusta innokkaalta nuuskijaharrastelijalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinun lause looginen ja onko se ehdottomasti oikeassa paikassa? sivusta innokkaalta nuuskijaharrastelijalta

        Jos meinaa joskus pitää ihan alas istua ym🤭


    • Anonyymi

      Mun mielesrä puheesi ovat loukkaavia. Enköhän itse osaa arvioida mikä on hyväksi meille. Mut kivaa sunnuntaita sinnekin.

      • Anonyymi

        No en se ainakaan minä ole. Loukkaan vain ja lisäksi olen viemässä sinun aikaasi jonka saman voit antaa teidän suhteelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en se ainakaan minä ole. Loukkaan vain ja lisäksi olen viemässä sinun aikaasi jonka saman voit antaa teidän suhteelle.

        Niin no onko joku mut pakottanut tänne kirjottelemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en se ainakaan minä ole. Loukkaan vain ja lisäksi olen viemässä sinun aikaasi jonka saman voit antaa teidän suhteelle.

        Et taida itse olla varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no onko joku mut pakottanut tänne kirjottelemaan?

        Mutta ilman minua et olisi täällä enää vaan antaisit teidän suhteelle sen ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ilman minua et olisi täällä enää vaan antaisit teidän suhteelle sen ajan.

        Itsekö ajattelet noin sitten kun löydät jonkun? Et mä oon vaan este sun suhteelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekö ajattelet noin sitten kun löydät jonkun? Et mä oon vaan este sun suhteelle.

        Ei vaan puhun nyt omasta puolesta. Sinä voit ja osaatkin olla vain ystävä mutten voi sanoa samaa minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan puhun nyt omasta puolesta. Sinä voit ja osaatkin olla vain ystävä mutten voi sanoa samaa minusta.

        Mitä tolla tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tolla tarkoitat?

        Koska olen helppo ihastumaan ja kuvittelemaan. Niin ei ole oikein teidän suhteen kannalta jos ajattelen sinusta niin. En osaa olla ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olen helppo ihastumaan ja kuvittelemaan. Niin ei ole oikein teidän suhteen kannalta jos ajattelen sinusta niin. En osaa olla ystävä.

        Koetko sitten et olet ihastunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko sitten et olet ihastunut?

        En oikein tiedä. Varmaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein tiedä. Varmaankin.

        Olenhan mäkin ollut suhun tavallaan silloin joskus kun luulin et olit myös sinkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenhan mäkin ollut suhun tavallaan silloin joskus kun luulin et olit myös sinkku.

        Okei. Mutta jos nyt mietitään tätä tilannetta niin se ei ole ok että olen ystävä jos ajattelen enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Mutta jos nyt mietitään tätä tilannetta niin se ei ole ok että olen ystävä jos ajattelen enemmän.

        Olet ihastunut mielikuvaan minusta. Voisihan olla ettet tykkäisi ulkonäöstäni tai jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihastunut mielikuvaan minusta. Voisihan olla ettet tykkäisi ulkonäöstäni tai jotain.

        Ei se ulkonäkö minulle niin paljoa merkkaa että se muuttaisi sitä lopputulosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ulkonäkö minulle niin paljoa merkkaa että se muuttaisi sitä lopputulosta.

        No entä se mies kuka pysähtyi odottamaan sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ulkonäkö minulle niin paljoa merkkaa että se muuttaisi sitä lopputulosta.

        Ehkä varattuna olisin voinut ihastua mutten antanut sille tunteelle valtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No entä se mies kuka pysähtyi odottamaan sinua?

        En tunne sitä. Kiinnostuin vain kuka hän mahtaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne sitä. Kiinnostuin vain kuka hän mahtaa olla.

        Enkä tiedä näenkö sitä enää. Joten aika yhtä tyhjän kanssa se kiinnostuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä tiedä näenkö sitä enää. Joten aika yhtä tyhjän kanssa se kiinnostuminen.

        Ei sitä voi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä voi tietää.

        Oli tai ei niin ei se tätä tilannetta muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tai ei niin ei se tätä tilannetta muuta.

        Etkö halua enää olla mun paras ystävä sitten 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö halua enää olla mun paras ystävä sitten 🫤

        Ei oikein tunteilleen voi mitään ja koen että se on väärin teitä kohtaan jos me viestitellään koska tunnen enemmän kuin ystävyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikein tunteilleen voi mitään ja koen että se on väärin teitä kohtaan jos me viestitellään koska tunnen enemmän kuin ystävyyttä.

        Et vaan halua olla mun ystävä enää 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan halua olla mun ystävä enää 🫤

        No kun ei se nyt ole niin etten halua olla ystävä vaan että tunnen enemmän kuin ystävyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun ei se nyt ole niin etten halua olla ystävä vaan että tunnen enemmän kuin ystävyyttä.

        No mitä edes oon muuta ku tääl vaa joku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä edes oon muuta ku tääl vaa joku.

        Aika paljon muutakin minulle ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljon muutakin minulle ainakin.

        No mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä?

        Eikö se riitä jos sanon että pidän sinua enemmän kuin ystävänä? Olet itse suhteessa toisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se riitä jos sanon että pidän sinua enemmän kuin ystävänä? Olet itse suhteessa toisen kanssa.

        No riittää kai sitten. Mut mieti sitä et tunsin sinkkuna ollessani samoin mut olen silti ystäväsi edelleen. Päätös siitä haluutko sitten enää jatkaa ystävänäni on tietysti omasi 🫤 en halua ketään pakottaa olemaan mitään.
        😩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No riittää kai sitten. Mut mieti sitä et tunsin sinkkuna ollessani samoin mut olen silti ystäväsi edelleen. Päätös siitä haluutko sitten enää jatkaa ystävänäni on tietysti omasi 🫤 en halua ketään pakottaa olemaan mitään.
        😩

        Et koskaan sanonut tuntevasi niin. En tiennyt sitä. Ymmärrätkö että voin olla ystäväsi mutta en tiedä mitä naisesi siitä miettii jos juttelet aina sellaisen kanssa joka haluaa sinusta enemmän kuin ystävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et koskaan sanonut tuntevasi niin. En tiennyt sitä. Ymmärrätkö että voin olla ystäväsi mutta en tiedä mitä naisesi siitä miettii jos juttelet aina sellaisen kanssa joka haluaa sinusta enemmän kuin ystävän.

        Enpä tiedä mitä tuohon sanoa 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä mitä tuohon sanoa 🫤

        Ei ole siitä kiinni ettenkö siis haluaisi olla sinun paras ystävä. Tunteilleen vaan ei voi mitään jos niitä on tai ajatuksia tulee enemmästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole siitä kiinni ettenkö siis haluaisi olla sinun paras ystävä. Tunteilleen vaan ei voi mitään jos niitä on tai ajatuksia tulee enemmästä.

        Ajattelisin et mietitään vielä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelisin et mietitään vielä asioita.

        Mitä oikein tarkoitat tuolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelisin et mietitään vielä asioita.

        Onko tuo siis naisellesi ok? Oletko kysynyt häneltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo siis naisellesi ok? Oletko kysynyt häneltä

        En tiedä. On niin ikävä oli etten nyt jaksa ajatella mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. On niin ikävä oli etten nyt jaksa ajatella mitään.

        Okei. Haluan vain olla rehellinen siitä mitä tunnen ja ajattelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Haluan vain olla rehellinen siitä mitä tunnen ja ajattelen.

        Se on hyvä eikä se haittaa. On vaan muuten kaikki niin sekavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä eikä se haittaa. On vaan muuten kaikki niin sekavaa.

        Siis minun tunteet on sekavia? Vai se tieto kun niitä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ilman minua et olisi täällä enää vaan antaisit teidän suhteelle sen ajan.

        Siis kuka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Mutta jos nyt mietitään tätä tilannetta niin se ei ole ok että olen ystävä jos ajattelen enemmän.

        Kenelle luulet puhuvasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et koskaan sanonut tuntevasi niin. En tiennyt sitä. Ymmärrätkö että voin olla ystäväsi mutta en tiedä mitä naisesi siitä miettii jos juttelet aina sellaisen kanssa joka haluaa sinusta enemmän kuin ystävän.

        Luulet vääräksi henkilöksi! Paranemista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulet vääräksi henkilöksi! Paranemista!

        Rauhoitu. Ihan tässä henkilöt tietää toisensa jotka keskustelee.


      • Anonyymi

        Mistä sinä sen tiedät kuka haluaa ja mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en se ainakaan minä ole. Loukkaan vain ja lisäksi olen viemässä sinun aikaasi jonka saman voit antaa teidän suhteelle.

        Vaikka oletkin trollaava ätmi, ei sun kannata puuttuu toisten suhteisiin, tajuutko, ennenkuin on liian myöhäistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka oletkin trollaava ätmi, ei sun kannata puuttuu toisten suhteisiin, tajuutko, ennenkuin on liian myöhäistä!

        Sehän se idea tässä aloituksessa onkin. En halua puuttua muiden suhteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se idea tässä aloituksessa onkin. En halua puuttua muiden suhteisiin.

        Etkö just vähä niinku puuttunut 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö just vähä niinku puuttunut 🤣

        Millä tavalla puutuin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö just vähä niinku puuttunut 🤣

        En ole tarkoituksella puuttunut vaan siihen että minun tunteille en voi mitään ja haluan olla rehellinen toiselle jos tunnen jotain enemmän. Se vain ei ole sallittua kun toinen on varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tarkoituksella puuttunut vaan siihen että minun tunteille en voi mitään ja haluan olla rehellinen toiselle jos tunnen jotain enemmän. Se vain ei ole sallittua kun toinen on varattu.

        Enkä halua loukata häntä jos sanon vain ystäväksi. Voin olla hänen ystävä mutta tiedän sen itsekin että aivot ajattelee enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tarkoituksella puuttunut vaan siihen että minun tunteille en voi mitään ja haluan olla rehellinen toiselle jos tunnen jotain enemmän. Se vain ei ole sallittua kun toinen on varattu.

        Miksi tunnet hänestä enemmän jos juttelette vain täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tunnet hänestä enemmän jos juttelette vain täällä?

        Koska me tunnetaan toisemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska me tunnetaan toisemme.

        Miks juttelette, täällä jos olette tuttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks juttelette, täällä jos olette tuttuja.

        Koska me vain nyt jutellaan ja ollaan tutustuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska me vain nyt jutellaan ja ollaan tutustuttu.

        Ok. Paras kaveruus miehen naisen välillä on vaikeaa. Vain seksi erottaa sen parisuhteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Paras kaveruus miehen naisen välillä on vaikeaa. Vain seksi erottaa sen parisuhteesta.

        Mutta kun toinen on varattu. En saisi tuntea näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks juttelette, täällä jos olette tuttuja.

        Miksi uskot, että tällainen selvä provoilevan äijän keskustelu ikäänkuin elää täällä? Koetko tunnistavasi jonkun osapuolen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka oletkin trollaava ätmi, ei sun kannata puuttuu toisten suhteisiin, tajuutko, ennenkuin on liian myöhäistä!

        Oikein ilmaistu tämän muka moniäänisen dialogin osalta. Näkee kai hitaampikin, että mies jorisee mukavia ja välillä epämukaviakin itsekseen. Eikö tällainen antikliimaksi sitten maistu todellisuuden rakennelmia pakeneville?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun toinen on varattu. En saisi tuntea näin.

        Oletko varma et on varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle luulet puhuvasi?

        Keneltä sä luulet kyseleväsi? Miksi koet, että trollaavan äijän jodlaus kuuluu sinulle tai sinun selonteon piiriin? Aina voi aloittaa itsestään nämä kyseenalaistamiset sun muut kun selvästi huikit trollimiehen feikkidialogiin väliin usein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole siitä kiinni ettenkö siis haluaisi olla sinun paras ystävä. Tunteilleen vaan ei voi mitään jos niitä on tai ajatuksia tulee enemmästä.

        Uusi paras ystävä, jolla ehkä tulee ajatuksia enemmästä. Too old for that bollock


      • Anonyymi

        Trololoo, päätäks useinki asioita tuntemattomien puolesta, ettei niitten tarvi päätään suotta vaivata? Ätmifakedialogi, mut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma et on varattu?

        Kyllä olen varma kun on niin sanonut.


    • Anonyymi

      Kenelle tämä onkaan, mukamas jollekin siis niin mikä ihmeen suhde tässä jollain on meneillään?
      Mitään suhdetta ei ole alkanut missään, ja tuskin alkaakaan tällä menolla. Että ihan vapaa ja avoin kaikelle olen edelleen.

    • Anonyymi

      Itse ainakin miehelle sanon, että hänet haluan ja en ajattele vain kaverina ellei ole pakko, jos hän ei tunne samoin niin sitten. ❤️ olen varattu ja hän on, mutta uskon että hän on se oikea!

      • Anonyymi

        Niinpä, selvä pläkkihän tämä on ollut sekä aloitusten, että ns sisennysten osalta


    • Anonyymi

      Joko sinäminän jatkokertomus päättyi vai odotellaanko uutta numeroa?

      • Anonyymi

        Syön sellaista tummaa suklaata. Yleensä en pidä tummasta suklaasta vaan enemmän vaaleasta. Ehkä olen tullut vanhaksi kun se maistuukin hyvälle.


      • Anonyymi

        Mitä itse olet juontajana mieltä taas miehen yhden feikkivuoropuhelupläjäyksen jälkeen - jättikö kylmäksi vai menikö sieluun


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe