Naimisissa oltu 30vuotta, reilu 10 v. sitten oltiin erossa vuosi.
Mennyt ihan hyvin tähän asti, mutta nyt TAAS alkanut sellainen sanallinen alistaminen tai miten sen sanois. Ei kuuntele tai vastaa mitään tai jos yritän kysyä mielipidettä, alkaa naureskella että älä taas stressaa joka asiaa! Siis eikö liitossa saa keskustella tai mielipidettä kysyä?!
Muutenkin istuu nenä tietokoneessa kiinni koko illan, yritän ehdottaa yhteistä tekemistä niin ei huvita tai tulee kuuma - esim. kävelyllä.
Mutta annas olla jos kaverinsa pyytää johonkin niin johan jaksaa ja viittii.
Jos selitän jotain asiaa ja omaa mielipidettä, lyttää mun mielipiteen kokonaan . Saattaa jopa nauraa päin naamaa.
Tämä on alkanut pikku hiljaa, en ehkä alkuun edes huomannut että taas on tätä samaa kuin ennen eroa.
Keskustelua ei saa aikaiseksi, enkä jaksa taistella. Mutta alkaa tuntua, ettei tätäkään jaksa kauaa.
Jos toisella paha olla mun kanssa, miksi on niin vaikeeta myöntää ja lähteä ? Vai onko se pelkoa yksinolostaan?
Alistaminen sanallisesti
Anonyymi-ap
2
219
Vastaukset
- Anonyymi
Se on raskasta elää ihmisen kanssa joka saa tuollaisia ” kohtauksia ” , sitä alkaa ite varoa jokaista sanomistaan ja tekemistään. En osaa sanoa sen kummempaa, oon näet ite iha samas tilanteessa. Jotsin pittää tehä et saa tilanteen auki ja ratkeemaan ees jotenki. Muute hajuaa pää!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739