Haluan sinut pitää

Anonyymi-ap

Ystävänä vaikka on vaikeaa. En oikein tiedä miten ajattelet sen kaiken kun tunnen jotain tai onko se miten hyväksyttävää.

46

702

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenelle tämä on?

      • Anonyymi

        Ystävälle on jos hän minut sellaisena vielä kokee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävälle on jos hän minut sellaisena vielä kokee.

        Ja liian tärkeälle menetettäväksi. Tuntuu pahalta kun en voi omille tunteille mitään.


    • Anonyymi

      Haluan myös sua. Saat minut tuntemaan viehätystä.

      • Anonyymi

        Mutta en tiedä oletko kenelle aloitus on. Ja kirjoittaisiko hän noin minulle tässä tilanteessa varattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta en tiedä oletko kenelle aloitus on. Ja kirjoittaisiko hän noin minulle tässä tilanteessa varattuna.

        Ei muiden sanonnat oikein tunnu missään. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muiden sanonnat oikein tunnu missään. :(

        Tiedän sen :)


    • Anonyymi

      Teen mitä teen loukkaan jotakuta tässä tilanteessa.

      • Anonyymi

        Elämä on sellaista. Ymmärrän teet mitä vaan.


    • Anonyymi

      Olen varattuna ihastunut ystävääni. Ei ole helppoa.

      • Anonyymi

        Oletko sanonut tälle ystävälle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sanonut tälle ystävälle?

        En ole sanonut.


    • Anonyymi

      Olen itkenyt ja miettinyt kaikkea. Haluaisin et ymmärrät et olet tärkeä ystäväni ja tykkään myös sinusta mut naiseni on minulle tärkeä myös. Se on selvää. Pelkään ettet enää halua olla ystäväni ja jos olisin yksin tilanne olisi eri

      • Anonyymi

        Älä itke jooko. Ei ole kyse siitä ettenkö haluaisi olla ystäväsi. Uskon että naisesi on sinulle se oikea ja tykkäät hänestä eniten. En vain tiedä mitä hän on mieltä siitä että viestittelisit kanssani jos on selkeästi minun puolelta enemmän tunteita pelissä kuin pitäisi ystävänä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä itke jooko. Ei ole kyse siitä ettenkö haluaisi olla ystäväsi. Uskon että naisesi on sinulle se oikea ja tykkäät hänestä eniten. En vain tiedä mitä hän on mieltä siitä että viestittelisit kanssani jos on selkeästi minun puolelta enemmän tunteita pelissä kuin pitäisi ystävänä olla.

        En tiedä auttaisiko se jos me kohdattaisi normaalissa elämässä vai pahentaisiko se tilannetta. Ja jos selkeästi viestittelisi toisen naisen kanssa jolla vielä voisi olla tunteita pelissä niin en usko että suhteessa oleva katoisi sitä hyvällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä auttaisiko se jos me kohdattaisi normaalissa elämässä vai pahentaisiko se tilannetta. Ja jos selkeästi viestittelisi toisen naisen kanssa jolla vielä voisi olla tunteita pelissä niin en usko että suhteessa oleva katoisi sitä hyvällä.

        Mitä mä voin asialle 🥺😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mä voin asialle 🥺😥

        Joko kerrot sille naiselle tai olet kertomatta kuka sinulle viestittää aina päivittäin mutta se että minulla on tunteita ei kauheasti auta tilanteessa. Tai sitten me ei viestitellä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko kerrot sille naiselle tai olet kertomatta kuka sinulle viestittää aina päivittäin mutta se että minulla on tunteita ei kauheasti auta tilanteessa. Tai sitten me ei viestitellä enää.

        Haluat vaan musta eroon! Meen nukkumaan öitä! 🫤😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat vaan musta eroon! Meen nukkumaan öitä! 🫤😥

        En ole sanonut missään noin että haluaisin sinusta vaan eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat vaan musta eroon! Meen nukkumaan öitä! 🫤😥

        Eli haluat siis jatkaa juttelua vaikka minulla on tunteita? Nainen ei tiedä meidän jutteluista mitään ja olet suhteessa hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli haluat siis jatkaa juttelua vaikka minulla on tunteita? Nainen ei tiedä meidän jutteluista mitään ja olet suhteessa hänen kanssaan.

        Ei sitten jutella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitten jutella!

        Toivon kaikkea hyvää teille elämään ja sinulle erityisesti. Oli kivaa olla paras ystäväsi täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon kaikkea hyvää teille elämään ja sinulle erityisesti. Oli kivaa olla paras ystäväsi täällä.

        Et voi olla tosissasi, ei ole reilua toi mitä teet 😥
        Menen itkemään nyt sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi olla tosissasi, ei ole reilua toi mitä teet 😥
        Menen itkemään nyt sitten.

        Reilua? Onko sille sinun naiselle tämä tilanne reilua? Jos tunteilleen ei voi mitään. Sanoit jo itsekin sen ettei jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reilua? Onko sille sinun naiselle tämä tilanne reilua? Jos tunteilleen ei voi mitään. Sanoit jo itsekin sen ettei jutella.

        Niin, mähän se paska taas olinkin. Kyllä se tietää meidän jutteluista. Mut miten vaan hylkää mut vaan taas sitten. Niin mulle aina käy 🫤 eipä se kivalta tunnu hyvästellä ystävää kenet kuvitteli elinikäseks parhaaks ystäväks. Mistä mä tiedän miten naisellekaan käy ja jos jäänkin ihan yksin. Ei tunnu nyt hyvältä. Itkettää oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mähän se paska taas olinkin. Kyllä se tietää meidän jutteluista. Mut miten vaan hylkää mut vaan taas sitten. Niin mulle aina käy 🫤 eipä se kivalta tunnu hyvästellä ystävää kenet kuvitteli elinikäseks parhaaks ystäväks. Mistä mä tiedän miten naisellekaan käy ja jos jäänkin ihan yksin. Ei tunnu nyt hyvältä. Itkettää oikeasti.

        Niin oletko kertonut että juttelet naisen kanssa päivittäin joka haluaa sinusta enemmän kuin ystävän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oletko kertonut että juttelet naisen kanssa päivittäin joka haluaa sinusta enemmän kuin ystävän?

        Eihän tässä ole ongelmaa jos sinun naiselle ja sinulle se asia on ok. Olen itse sinkku ja voin tuntea vapaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mähän se paska taas olinkin. Kyllä se tietää meidän jutteluista. Mut miten vaan hylkää mut vaan taas sitten. Niin mulle aina käy 🫤 eipä se kivalta tunnu hyvästellä ystävää kenet kuvitteli elinikäseks parhaaks ystäväks. Mistä mä tiedän miten naisellekaan käy ja jos jäänkin ihan yksin. Ei tunnu nyt hyvältä. Itkettää oikeasti.

        Ei tässä kukaan ole sanonut että olisit pska. Eikä minustakaan tunnu kivalta jos joudun hyvästelemään sinut. Ajattelen vain ihan teidän parasta. Toki onhan niitä suhteitakin missä voi käydä myös suhteen ulkopuolella näkemässä muitakin.


      • Anonyymi

        Koita miettiä yön yli. Menen itse nukkumaan. Laitoin tuohon noita kommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mähän se paska taas olinkin. Kyllä se tietää meidän jutteluista. Mut miten vaan hylkää mut vaan taas sitten. Niin mulle aina käy 🫤 eipä se kivalta tunnu hyvästellä ystävää kenet kuvitteli elinikäseks parhaaks ystäväks. Mistä mä tiedän miten naisellekaan käy ja jos jäänkin ihan yksin. Ei tunnu nyt hyvältä. Itkettää oikeasti.

        Kyllä sulle olisi ystävä toinenkin. Joka ei hylkää koskaan irl elämässä ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sulle olisi ystävä toinenkin. Joka ei hylkää koskaan irl elämässä ketään.

        Ihan varmasti on. Olenhan minäkin vain tämmöinen pska. Osaan onneksi keskustella melko normaalisti tunteista huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti on. Olenhan minäkin vain tämmöinen pska. Osaan onneksi keskustella melko normaalisti tunteista huolimatta.

        Olen eilen ja tänään itkenyt aika paljon. En voi itselleni mitään.


    • Anonyymi

      Minä en halua pelkkää ystävää kenestäkään! Haluan rakastua ja uusi kumppani olisi myös ystäväni ja kaikkeni.

      • Anonyymi

        Yleensähän suhteessa se kumppani on sekä ystävä että se oma rakas. Tai ainakin hyvissä suhteissa usein niin.


    • Anonyymi

      Löysin tämmöisen hauskan kuvan. En nyt tiedä onko sillä enää mitään väliä. Ajattelin että onhan niitä muitakin jotka voi olla parhaita ystäviä kun en itse osaa sellainen olla. https://images.app.goo.gl/GkSoGRyjLXaXwog57

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Jos näitä nyt kukaan jaksaa lukea. Viimeisin kuvaa ehkä eniten tätä tilannetta. Tunteilleen ei voi mitään ja tuntuu pahalta aiheuttaa pahaa mieltä toiselle. Olen rehellinen tunteistani vaikka ne voivat johtaa siihen ettei jutella enää. Hän ansaitsee kaikkea hyvää ja minä en voi sitä antaa kun tunnen jotain mitä en saisi tuntea. En halua mennä toisten väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos näitä nyt kukaan jaksaa lukea. Viimeisin kuvaa ehkä eniten tätä tilannetta. Tunteilleen ei voi mitään ja tuntuu pahalta aiheuttaa pahaa mieltä toiselle. Olen rehellinen tunteistani vaikka ne voivat johtaa siihen ettei jutella enää. Hän ansaitsee kaikkea hyvää ja minä en voi sitä antaa kun tunnen jotain mitä en saisi tuntea. En halua mennä toisten väliin.

        😓😓😭😭


    • Anonyymi

      Tunge vaikka mihin noi kuvasi. Tuolla jonkun alotuksessa haukut sitä mun naisen tilannetta. Tollasta pidin parhaana kaverina, voi vttu.

      • Anonyymi

        Ihmettelen miksi pidin sinua parhaana kaverina kun olet kypsymätön ja lisäksi valehtelet ja kerjäät sääliä. Minua ei kiinnosta sinun naisen tilanne yhtään jos nyt ihan rehellinen olen sanoin vain sinun omasta tilanteesta jos siellä sairaalassa yhdessä olette ja voit samalla palstalle kirjoittaa. En ihmettele ettei sydämesi kestä kun ei sinulla sellaista olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen miksi pidin sinua parhaana kaverina kun olet kypsymätön ja lisäksi valehtelet ja kerjäät sääliä. Minua ei kiinnosta sinun naisen tilanne yhtään jos nyt ihan rehellinen olen sanoin vain sinun omasta tilanteesta jos siellä sairaalassa yhdessä olette ja voit samalla palstalle kirjoittaa. En ihmettele ettei sydämesi kestä kun ei sinulla sellaista olekaan.

        En ole missään sairalassa. Ja kiitos, kukaan ei ole sanonut noin loukkaavasti ikinä. Hyvää loppuelämää, nyt tää ystävyys on ohi. Turha vastata enempää. Laulut ja runot jää ainakin muistoksi hyvustäkin hetkistä mitä oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole missään sairalassa. Ja kiitos, kukaan ei ole sanonut noin loukkaavasti ikinä. Hyvää loppuelämää, nyt tää ystävyys on ohi. Turha vastata enempää. Laulut ja runot jää ainakin muistoksi hyvustäkin hetkistä mitä oli.

        Valehtelet minkä kerkeät. En yllättynyt yhtään. Poista kaikki runot ja minun tekemät laulut. En halua että niitä minun tekemänä jää mihinkään. En säilytä sinustakaan mitään koska miksi tuollaisen loukkaavan muistoja säilyttäisin. Voitte jatkaa yhdessä oloa siellä sairaalassa naisesi kanssa käsi kädessä ja toisella kirjoitat tänne naisen tietämättä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole missään sairalassa. Ja kiitos, kukaan ei ole sanonut noin loukkaavasti ikinä. Hyvää loppuelämää, nyt tää ystävyys on ohi. Turha vastata enempää. Laulut ja runot jää ainakin muistoksi hyvustäkin hetkistä mitä oli.

        Tunnistin väärin ja olin täysi pska.😔


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe