Keskisuomalainen 25.2.2024
Rajua perheväkivaltaa Jämsässä: Mies hakkasi avopuolisonsa tekonivelen sijoiltaan ja jätti naisen avuttomana lattialle kahdeksi päiväksi
Sai kaksi vuotta vankeutta
Olisin antanut 20 vuotta, siita 10 vuotta tekonivelen irti hakkaamisesta.
Myos mina joudun siita maksamaan veroillani. Sairaalakuluissa.
20 vuotta linnaa
Anonyymi-ap
1
366
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkin tuomiot pitäisi Suomessa olla kovempia itse olen kuolemanrangaistuksen kannattaja tässäkin tapauksessa ja monessa muussa jotka jätän tässä mainitsematta koska 2% palstalaisista ottaisi sen Henk.kohtaisena ja tämä viesti tuttuun tyyliin katoaisi kuin pieru Saharaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492