Tuntuu ettei ole mitään järkeä jatkaa samaa matkaa, miestä ei kiinnosta mikään uusi. Kaikki pitää tehdä niin kuin aina ennenkin, kauppaan mennään lauantaina samaan aikaan, samoja ruokia syödään( mikään uusi kelpaa, ainakaan toista kertaa), lenkille ei voi mennä yhdessä, ja ei missään nimessä päivänä että ei ole suihkupäivä!
Alkaa kurkkua kuristaa… jaksanko jatkaa tätä matkaa vai sanonko että nyt riittää… keskustellahan ei voi, tai sitten alkaa mua haukkua vainoharhaseksi tms…
Onko kenelläkään muulla näin vaikeeta, vuosia oltu kuitenkin yhdessä…?
Erota vai ei ?
9
425
Vastaukset
- Anonyymi
Kai sinulla on oma elämäkin, siis oman näköinen elämä? Miksi annat puolisosi vaikuttaa noin paljon siihen mitä teet ja varsinkin, mitä syöt?
Kyllä minä ostaisin vaikka pihvin tmv. jos sellaisen haluaisin viikonloppuna syödä, jos se ei kelpaa puolisolle , niin ei kelpaa. Kuka teillä on päättänyt, että puolisosi määrää suurin piirtein kaiken?
On todella vaikeaa käsittää, että joku suostuu olemaan kynnysmattona vuosikausia ja sitten kyselee, pitääkö sitä kestää? Itse päätät, sinun elämästäsi on kyse!- Anonyymi
Siis eihän meidän elämä ole aina ollut tälläistä, se vaan on alkanut olla tälläistä. Mies istuu toisessa huoneessa koneella koko illan töistä tullessaan ja minä toisessa. Sitten katsotaan uutiset…. …..
Siis musta on alkanut tuntua, että elämä soljuu ohi ja minä junnaan päivästä toiseen tässä samassa paskassa…..
No nyt vaihdoin työtä , mies ei sitäkään ymmärtänyt mutta ei se mitään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis eihän meidän elämä ole aina ollut tälläistä, se vaan on alkanut olla tälläistä. Mies istuu toisessa huoneessa koneella koko illan töistä tullessaan ja minä toisessa. Sitten katsotaan uutiset…. …..
Siis musta on alkanut tuntua, että elämä soljuu ohi ja minä junnaan päivästä toiseen tässä samassa paskassa…..
No nyt vaihdoin työtä , mies ei sitäkään ymmärtänyt mutta ei se mitään!No se se vielä puuttuisi, että aina olisi ollut tuollaista. Yleensähän se alku on sellaista auvoista ja ihanaa , eikä nähdä mitään huonoa, väärää tai muutakaan negatiivista vaikka ne asiat siellä olisivatkin.
Jos elämäsi junnaa päivästä toiseen samanlaisena "paskana", sinun on tehtävä jotain, sinä elät elämääsi , ei miehesi, joten on turha syyttää häntä elämäsi junnaamisesta
- Anonyymi
Syökää eri ruokia, niin monet tekevät.
Harrasta yksin niitä juttuja, mistä sinä tykkäät.
Aina ei tarvitse tehdä kaikkea yhdessä. - Anonyymi
No, ehkä mä lähtisin jo menemään ja elämään oman näköistä elämää. Tollasella riippakivellä tee mitään, jonka elämä on tota yhtä ja samaa. En odottelisi että muuttuu parempaan. Katko välit jos alkaa hankalaksi.
Etsi sinä elämääsi iloa - Anonyymi
On se sitten tosi vaikeaa edelleen.
- Anonyymi
Ei naisen taso ole kovin korkea jos tuollaisen miehen kanssa tuhlaa elämäänsä.
- Anonyymi
Lähinnä tässä mietin voiko mies koskaan muuttua?
Vai onko hänellä masennusta kun käytös muuttunut tälläiseen suuntaan ?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739