Hei kakkosnaiset

Anonyymi-ap

Mietin, onko paha jos vaimo soittaa ja pyytää vahvistusta, että olette olleet suhteessa varattuun mieheen? Vastaisitteko rehellisesti, varsinkin jos suhde on jo ohi? Ja jos ette, niin miksi?

47

952

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ohi niin ei. Ei enää mitään kiinnostusta edes paljastuksiin

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä vaimon pitäisi soitella ja hakea vahvistuksia yhtään mistään? Tuskin ottaisin mitään kantaa yhtään mihinkään samasta syystä. Ei olisi mun tehtävä vahvistaa yhtään mitään. Joko luotat siihen puolisoosi tai sitten et.

      • Anonyymi

        En haluaisi, että jos se on vain kuvitelmaani, että alkaisin syytellä ketään. Mielummin kysyisin ennenkuin juttu paisuu mielessä jos se ei olekaan niin. En luota, se on totta. Jonkun tason suhde on ollut ja haluan tietää kannattaako liittoa jatkaa. Ei kaikki ole niin mustavalkoista. Miksei kakkonen voisi vastata, varsinkin jos suhde on ohi? Mitä hän siinä häviää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluaisi, että jos se on vain kuvitelmaani, että alkaisin syytellä ketään. Mielummin kysyisin ennenkuin juttu paisuu mielessä jos se ei olekaan niin. En luota, se on totta. Jonkun tason suhde on ollut ja haluan tietää kannattaako liittoa jatkaa. Ei kaikki ole niin mustavalkoista. Miksei kakkonen voisi vastata, varsinkin jos suhde on ohi? Mitä hän siinä häviää?

        Vaikuttaako tietäminen oikeasti siihen kannattaako suhdetta jatkaa? Onko sillä merkitystä? Jos suhde oli, ja toinen valehtelee sen olemasta olosta niin hänellä selvästi halu jatkaa. Oletko ihan varma, että tietäminen on kaiken ratkaisu, koska jos suhde oli niin sulle tulee paha olla ja ilmeisesti kaikki päättyy ja luovut jostain, josta ehkä haluat pitää kiinni. Jos suhdetta ei ole ollut, niin ainakin jatkuva epäluottamus sen viimeistään kaataa, koska kuka jaksaa elää mustasukkaisen epäilyksen alla. Ja haluatko ottaa sen riskin että joko syytät turhaan tai sitten saat tietää miehesi joskus valehdelleen ja pettäneen. Niin tai näin, niin homma kaatuu mahdottomuuteen. Ja kuten sanoit, olettaen että se suhde on jo ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaako tietäminen oikeasti siihen kannattaako suhdetta jatkaa? Onko sillä merkitystä? Jos suhde oli, ja toinen valehtelee sen olemasta olosta niin hänellä selvästi halu jatkaa. Oletko ihan varma, että tietäminen on kaiken ratkaisu, koska jos suhde oli niin sulle tulee paha olla ja ilmeisesti kaikki päättyy ja luovut jostain, josta ehkä haluat pitää kiinni. Jos suhdetta ei ole ollut, niin ainakin jatkuva epäluottamus sen viimeistään kaataa, koska kuka jaksaa elää mustasukkaisen epäilyksen alla. Ja haluatko ottaa sen riskin että joko syytät turhaan tai sitten saat tietää miehesi joskus valehdelleen ja pettäneen. Niin tai näin, niin homma kaatuu mahdottomuuteen. Ja kuten sanoit, olettaen että se suhde on jo ohi.

        Haluan tietää oli suhde tai ei ollut. Jos oli niin eipä tarvi arpoa että josko kuitenkin kaikki olikin vaan luuloa. Jos ei ollut suhdetta niin kyllä oikeasti olisin iloinen ja haluaisin jatkaa REHELLISEN miehen kanssa yhteistä elämää. Jos hänellä oli tarve pettää niin sekin hänelle suotakoon ja onnea uuteen elämään vilpittömästi. Enkä haaskaa hänenkään aikaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan tietää oli suhde tai ei ollut. Jos oli niin eipä tarvi arpoa että josko kuitenkin kaikki olikin vaan luuloa. Jos ei ollut suhdetta niin kyllä oikeasti olisin iloinen ja haluaisin jatkaa REHELLISEN miehen kanssa yhteistä elämää. Jos hänellä oli tarve pettää niin sekin hänelle suotakoon ja onnea uuteen elämään vilpittömästi. Enkä haaskaa hänenkään aikaansa.

        Toivon, että saisitte parisuhteessanne rehellisen keskustelun aikaiseksi, joka olisi sellainen ettei sinun tarvitse enää sen jälkeen arpoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon, että saisitte parisuhteessanne rehellisen keskustelun aikaiseksi, joka olisi sellainen ettei sinun tarvitse enää sen jälkeen arpoa.

        No tuota, olen kysynyt suoraan ja saanut kokea raivokohtauksen. Josta tämä epäilys sai vahvistuksen. Ei mitään toiveita puhua rauhallisesti kun tärykalvot puhkee. Ja kysyin ekaa kertaa ihan rauhallisesti, koska asia vaivasi minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuota, olen kysynyt suoraan ja saanut kokea raivokohtauksen. Josta tämä epäilys sai vahvistuksen. Ei mitään toiveita puhua rauhallisesti kun tärykalvot puhkee. Ja kysyin ekaa kertaa ihan rauhallisesti, koska asia vaivasi minua.

        No tokihan tuo raivoaminen kertoo jostain. Hyökkäys on monelle paras puolustus. Oon pahoillani puolestasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tokihan tuo raivoaminen kertoo jostain. Hyökkäys on monelle paras puolustus. Oon pahoillani puolestasi!

        Kiitos ystävällisyydestäsi. Nyt kävelen ”varpaillani ”, en jaksa draamaa. Olisi niin helppo vaan antaa olla ja leikkiä parisuhdetta. Mutta en saa tätä tunnetta pois, ajatukset ei anna rauhaa. Koko ajan tulee uusia asioita mieleen, jousta olisi pitänyt tajuta. Mutta ei, minähän en epäillyt enkä siis halunnut nähdä. Välillä selaan asuntoja, välillä matkoja. Tekisi mieli häipyä vaan johonkin. Kun en tiedä mihin tämä päätyy. Välillä taas lamaannun, kun mietin kaikkea mitä lähtö vaatisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ystävällisyydestäsi. Nyt kävelen ”varpaillani ”, en jaksa draamaa. Olisi niin helppo vaan antaa olla ja leikkiä parisuhdetta. Mutta en saa tätä tunnetta pois, ajatukset ei anna rauhaa. Koko ajan tulee uusia asioita mieleen, jousta olisi pitänyt tajuta. Mutta ei, minähän en epäillyt enkä siis halunnut nähdä. Välillä selaan asuntoja, välillä matkoja. Tekisi mieli häipyä vaan johonkin. Kun en tiedä mihin tämä päätyy. Välillä taas lamaannun, kun mietin kaikkea mitä lähtö vaatisi.

        Olen ollut tuossa suossa. Oma liittoni oli vain jo sellainen, että toivoinkin pettämistä ja kiinni jäämistä, jotta saisin hyvän syyn lähteä. Sellaisen syyn, joka ei tarvitsisi perusteluja. Omalla kohdallani toive liittyi siihen, että jouduin kävelemään varpaillani joka asiasta, eikä turvaa ollut. Kun aavistin pettämisen, niin tein kaikkeni sen selvittämiseen ja sain niin sanotusti rysän päältä kiinni. Ja lähdin. Se oli oman elämäni paras ratkaisu jota en ole ikinä katunut. En siitä huolimatta vaikka elämä on ollut raskasta. Se ero sinun tilanteeseesi siinä oli että ei ollut hyvää suhdetta josta murehtia. Oli jäljellä kuoret ja epäilen ettei kuorien sisällä koskaan ollutkaan mitään todellista. Joskus etäisyyden saaminen tilanteeseen voi tietysti tehdä hyvää. Väliaikainen tuumaustauko voi antaa molemmille syytä miettiä nykytilaa jonka jälkeen keskusteluyhteys voi olla helpompi löytää. Minusta tuli sellainen etten enää tyydy mihinkään leikkimiseen tai puolinaiseen. Jos aitoa en saa niin epäaitoa en halua. Sinulla on oikeus miettiä mitä haluat elämältä. Älä unohda itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut tuossa suossa. Oma liittoni oli vain jo sellainen, että toivoinkin pettämistä ja kiinni jäämistä, jotta saisin hyvän syyn lähteä. Sellaisen syyn, joka ei tarvitsisi perusteluja. Omalla kohdallani toive liittyi siihen, että jouduin kävelemään varpaillani joka asiasta, eikä turvaa ollut. Kun aavistin pettämisen, niin tein kaikkeni sen selvittämiseen ja sain niin sanotusti rysän päältä kiinni. Ja lähdin. Se oli oman elämäni paras ratkaisu jota en ole ikinä katunut. En siitä huolimatta vaikka elämä on ollut raskasta. Se ero sinun tilanteeseesi siinä oli että ei ollut hyvää suhdetta josta murehtia. Oli jäljellä kuoret ja epäilen ettei kuorien sisällä koskaan ollutkaan mitään todellista. Joskus etäisyyden saaminen tilanteeseen voi tietysti tehdä hyvää. Väliaikainen tuumaustauko voi antaa molemmille syytä miettiä nykytilaa jonka jälkeen keskusteluyhteys voi olla helpompi löytää. Minusta tuli sellainen etten enää tyydy mihinkään leikkimiseen tai puolinaiseen. Jos aitoa en saa niin epäaitoa en halua. Sinulla on oikeus miettiä mitä haluat elämältä. Älä unohda itseäsi.

        Haluaisin myös selvittää asian varmasti. Oman itseni takia. Ainoa keino on siis kysyä kskkoselta. Pelkään seurauksia, en halua huutoa ja draamaa. Kertooko kakkonen miehelle, että olen kysynyt. Voisiko olla, että hän ymmärtäisi ja auttaisi? Tuleeko erosta helvetti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin myös selvittää asian varmasti. Oman itseni takia. Ainoa keino on siis kysyä kskkoselta. Pelkään seurauksia, en halua huutoa ja draamaa. Kertooko kakkonen miehelle, että olen kysynyt. Voisiko olla, että hän ymmärtäisi ja auttaisi? Tuleeko erosta helvetti.

        Ei kakkonen välttämättä kerro kyselystä. Eroon liittyy paljon pettymyksiä tunteita. Se miten ne ilmenee, riippuu osapuolista. Jos olet hyvin varma suhteesta, niin miksi et kysyisi. Jos kakkosella on uusi, niin miksipä hän ei helpottaisi oloasi. Tokihan voit myös aloittaa keskustelun miehesi kanssa niinkin, että sulla on vahva epäilys ja eromietteitä. Ehkä painottaa sitä, että mietit eroa koska toinen ei tunnu rehelliseltä omassa olemisessaan eikä sinusta tunnu siltä, että hän aidosti haluaisi ratkaista ongelman. Vältä syyttelemistä, niin toinen saattaisi jopa avautua. Voimia kovasti sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kakkonen välttämättä kerro kyselystä. Eroon liittyy paljon pettymyksiä tunteita. Se miten ne ilmenee, riippuu osapuolista. Jos olet hyvin varma suhteesta, niin miksi et kysyisi. Jos kakkosella on uusi, niin miksipä hän ei helpottaisi oloasi. Tokihan voit myös aloittaa keskustelun miehesi kanssa niinkin, että sulla on vahva epäilys ja eromietteitä. Ehkä painottaa sitä, että mietit eroa koska toinen ei tunnu rehelliseltä omassa olemisessaan eikä sinusta tunnu siltä, että hän aidosti haluaisi ratkaista ongelman. Vältä syyttelemistä, niin toinen saattaisi jopa avautua. Voimia kovasti sinulle!

        Pointti on se, että mies on täysin kykenemätön keskustelemaan. Huuto alkaa ja nyrkkiä pöytään. Nollasta sataan sekunnissa. Kaksi kertaa olen yrittänyt aloittaa, mutta se loppuu saman tien. Muista asioista kyllä voi puhua ja puhutaankin, mutta tästä ei saa kysyä. Ehkäpä se jo kertoo kaiken. Eli jos haluan oikeasti tietää on kysyttävä kakkoselta. Tai sitten suunnittelen seuraavan elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaako tietäminen oikeasti siihen kannattaako suhdetta jatkaa? Onko sillä merkitystä? Jos suhde oli, ja toinen valehtelee sen olemasta olosta niin hänellä selvästi halu jatkaa. Oletko ihan varma, että tietäminen on kaiken ratkaisu, koska jos suhde oli niin sulle tulee paha olla ja ilmeisesti kaikki päättyy ja luovut jostain, josta ehkä haluat pitää kiinni. Jos suhdetta ei ole ollut, niin ainakin jatkuva epäluottamus sen viimeistään kaataa, koska kuka jaksaa elää mustasukkaisen epäilyksen alla. Ja haluatko ottaa sen riskin että joko syytät turhaan tai sitten saat tietää miehesi joskus valehdelleen ja pettäneen. Niin tai näin, niin homma kaatuu mahdottomuuteen. Ja kuten sanoit, olettaen että se suhde on jo ohi.

        Ihan lähtökohtaisesti miksi seurustella jos on kaks naista kierroksessa samanaikaisesti ja oletkl kunnioittava naista kohtaan jos sulla on prliä kahdennaisen kanssa samanaikaisesti mä yleensä kohtelen toista samoin kui tämä minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ystävällisyydestäsi. Nyt kävelen ”varpaillani ”, en jaksa draamaa. Olisi niin helppo vaan antaa olla ja leikkiä parisuhdetta. Mutta en saa tätä tunnetta pois, ajatukset ei anna rauhaa. Koko ajan tulee uusia asioita mieleen, jousta olisi pitänyt tajuta. Mutta ei, minähän en epäillyt enkä siis halunnut nähdä. Välillä selaan asuntoja, välillä matkoja. Tekisi mieli häipyä vaan johonkin. Kun en tiedä mihin tämä päätyy. Välillä taas lamaannun, kun mietin kaikkea mitä lähtö vaatisi.

        Parisuhteen leikkiminen on pahempi helvetti kun viidentoista vuoden vankeustuomio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut tuossa suossa. Oma liittoni oli vain jo sellainen, että toivoinkin pettämistä ja kiinni jäämistä, jotta saisin hyvän syyn lähteä. Sellaisen syyn, joka ei tarvitsisi perusteluja. Omalla kohdallani toive liittyi siihen, että jouduin kävelemään varpaillani joka asiasta, eikä turvaa ollut. Kun aavistin pettämisen, niin tein kaikkeni sen selvittämiseen ja sain niin sanotusti rysän päältä kiinni. Ja lähdin. Se oli oman elämäni paras ratkaisu jota en ole ikinä katunut. En siitä huolimatta vaikka elämä on ollut raskasta. Se ero sinun tilanteeseesi siinä oli että ei ollut hyvää suhdetta josta murehtia. Oli jäljellä kuoret ja epäilen ettei kuorien sisällä koskaan ollutkaan mitään todellista. Joskus etäisyyden saaminen tilanteeseen voi tietysti tehdä hyvää. Väliaikainen tuumaustauko voi antaa molemmille syytä miettiä nykytilaa jonka jälkeen keskusteluyhteys voi olla helpompi löytää. Minusta tuli sellainen etten enää tyydy mihinkään leikkimiseen tai puolinaiseen. Jos aitoa en saa niin epäaitoa en halua. Sinulla on oikeus miettiä mitä haluat elämältä. Älä unohda itseäsi.

        Olet ollut suhteessa narsistin kanssa kun olet joutunut parisuhteessasi olla varpaisillasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti on se, että mies on täysin kykenemätön keskustelemaan. Huuto alkaa ja nyrkkiä pöytään. Nollasta sataan sekunnissa. Kaksi kertaa olen yrittänyt aloittaa, mutta se loppuu saman tien. Muista asioista kyllä voi puhua ja puhutaankin, mutta tästä ei saa kysyä. Ehkäpä se jo kertoo kaiken. Eli jos haluan oikeasti tietää on kysyttävä kakkoselta. Tai sitten suunnittelen seuraavan elämän.

        Mä suutuin siksi tuosta pettämisestä syyttämisestä että se on jotain mitä mä en olisi voinut aikoinaan tehdä ny kun mulla on kaksi lasta ni ei pelkoa syyttää ni mä annan kyllä aihetta syytökselle turha suuttua enään siittä ja veikkaan ettei ole edes vaikeaa kohdata naista jota mies pettää ilman että nainen on itse miestään pettänyt tiedä vaikka pystyisi siinä kohti katsoa jopa yhteistä tulevaisuutta


      • Anonyymi

        ". Ei olisi mun tehtävä vahvistaa yhtään mitään.
        Kuulostaa tosi pahalta. ihan oksettaa lukea tuollaista. Miten salarakas jakkosnainen edes kehtaa käyttää sanaa luottamus. Tuohan on sama kuin "Joko uskot puolisosi valheisiin tai sitten et. Ei ole mun asia kertoa totuutta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ". Ei olisi mun tehtävä vahvistaa yhtään mitään.
        Kuulostaa tosi pahalta. ihan oksettaa lukea tuollaista. Miten salarakas jakkosnainen edes kehtaa käyttää sanaa luottamus. Tuohan on sama kuin "Joko uskot puolisosi valheisiin tai sitten et. Ei ole mun asia kertoa totuutta."

        No kyllähän se niin on, että pariskunta hoitaa ihan keskenään epäluottamuksensa ja niiden juurisyyt. Vika on siellä seinien sisäpuolella vaikka kuunka pieni itsetuntosi muuta hokisi. Todellakin rakkaat tai salarakkaat kehtaa käyttää sanaa LUOTTAMUS. Mene ja katso peiliin silloin kun etsit avioliittosi ongelmaa. Ota ukko viereesi niin näet koko kuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti on se, että mies on täysin kykenemätön keskustelemaan. Huuto alkaa ja nyrkkiä pöytään. Nollasta sataan sekunnissa. Kaksi kertaa olen yrittänyt aloittaa, mutta se loppuu saman tien. Muista asioista kyllä voi puhua ja puhutaankin, mutta tästä ei saa kysyä. Ehkäpä se jo kertoo kaiken. Eli jos haluan oikeasti tietää on kysyttävä kakkoselta. Tai sitten suunnittelen seuraavan elämän.

        Montako vuotta olettekaan jo leikkineet tätä pettäjä-ei pettäjä-pettäjä-leikkiänne, molemmat pettäneet toisianne vieraissa?
        Kerran pettäjä, aina pettäjä

        T. Ykkös kakkonen 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako vuotta olettekaan jo leikkineet tätä pettäjä-ei pettäjä-pettäjä-leikkiänne, molemmat pettäneet toisianne vieraissa?
        Kerran pettäjä, aina pettäjä

        T. Ykkös kakkonen 😂

        Tuota.. on vain yksi pettäjä tässä suhteessa.


    • Anonyymi

      Jos tietäisin miehen olevan varattu, niin en olisi hänestä lainkaan kiinnostunut. Eli minulle on siis täysin ok ja oikeastaan vain hyvä, jos soittaisi ja kysyisi, kunhan osaisi olla riehumatta.

      Ja kyllä, vastaan rehellisesti. Olen kerran niin tehnytkin. Mennyt ihan itse ja pyytänyt miehen tyttöystävältä anteeksi, sillä mä en tosiaan tiennyt hänen olleen varattu.

      • Anonyymi

        Riehumisesta ei tosiaankaan ole kyse. Ihan vaan haluaisin tietää koska jos mies valehtelee tästä niin ei varmaankaan tulevaisuudessakaan puhu totta. Itse tekisin myös juuri noin, vastaisin totuudella. Jos mies haikailee muita niin luovun suhteesta ihan ilman draamaa. Ilman että syyttelisin toista naista. Siis kaikki kakkoset, jos otan yhteyttä, se olet sinä:) älä tyrmää, älä syyttele, ota kysymys asiallisesti, ymmärrä tilanteeni. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riehumisesta ei tosiaankaan ole kyse. Ihan vaan haluaisin tietää koska jos mies valehtelee tästä niin ei varmaankaan tulevaisuudessakaan puhu totta. Itse tekisin myös juuri noin, vastaisin totuudella. Jos mies haikailee muita niin luovun suhteesta ihan ilman draamaa. Ilman että syyttelisin toista naista. Siis kaikki kakkoset, jos otan yhteyttä, se olet sinä:) älä tyrmää, älä syyttele, ota kysymys asiallisesti, ymmärrä tilanteeni. Kiitos.

        Itse ajattelen myös noin, että en minä siitä sille toiselle naiselle hermostu. Mieshän siinä on toiminut väärin ja se toinen ei välttämättä ole siitä edes tietoinen ja vaikka olisikin tietoinen, niin ei hän ole minulle omista tekemisisssään vastuussa, eikä ole koskaan luvannut minulle mitään. Jostain kumman syystä osa naisista kuitenkaan ei ajattele noin, vaan käy sen toisen naisen päälle ja pitää miestä edelleen jonain kultakimpaleena. En tajua tuollaista käytöstä. Itsekin olen juuri tuollainen, että minä poistun heti takavasemmalle, jos miehellä jotain jonkun toisen kanssa olisi. Minut menettää heti.


      • Anonyymi

        Eipä ne sitä yleensä kerro jos eivät edes arvosta sitä kenenkä kanssa ovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riehumisesta ei tosiaankaan ole kyse. Ihan vaan haluaisin tietää koska jos mies valehtelee tästä niin ei varmaankaan tulevaisuudessakaan puhu totta. Itse tekisin myös juuri noin, vastaisin totuudella. Jos mies haikailee muita niin luovun suhteesta ihan ilman draamaa. Ilman että syyttelisin toista naista. Siis kaikki kakkoset, jos otan yhteyttä, se olet sinä:) älä tyrmää, älä syyttele, ota kysymys asiallisesti, ymmärrä tilanteeni. Kiitos.

        Mulla on aina ollu naapurit jotka ois mulle kertonu toisen mua pettävän jos olisin asiasta halunnu kysyä


    • Anonyymi

      Kyllä mä vastaisin niinku asia on ollut. Mutta sulle vaimo: ei kannata avioliittoa jatkaa jos sulla ei luottamusta ole. Säkin ansaitset onnen ja sitä et aviomiehesi kanssa tule löytämään kun luittamus on jo noin pahasti mennyt.

      • Anonyymi

        Totta sekin. Pidemmän aikaa olen seuraannut tätä mutta olen halunnut luottaa enkä epäillä ilman mitään todisteita. Mutta nyt taitaa olla sutinat ohi kun kakkosella (enhän muuten edes tiedä oliko sellainen) on uusi mies. Miehen käytös paljasti että joku tragedia oli tapahtunut. Ei huvita enää arvailla seuraavaa tapausta, sekin varmaan tulee vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta sekin. Pidemmän aikaa olen seuraannut tätä mutta olen halunnut luottaa enkä epäillä ilman mitään todisteita. Mutta nyt taitaa olla sutinat ohi kun kakkosella (enhän muuten edes tiedä oliko sellainen) on uusi mies. Miehen käytös paljasti että joku tragedia oli tapahtunut. Ei huvita enää arvailla seuraavaa tapausta, sekin varmaan tulee vielä.

        Tunnetko sen mahdollisen kakkosen vai mistä tiedät kakkosen uudesta suhteesta? Jos tunnet niin silloin on varmasti helpompi kysyä asiasta toiselta mahdolliselta osapuolelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko sen mahdollisen kakkosen vai mistä tiedät kakkosen uudesta suhteesta? Jos tunnet niin silloin on varmasti helpompi kysyä asiasta toiselta mahdolliselta osapuolelta.

        En tunne, mutta tiedän. En ole tavannut. On eronnut ja nyt uudessa suhteessa, jota hehkuttaa. Tämä mieheni kanssa ollut keikka oli hänelle varmaan hupia, jännä salasuhde. Hänen puolestaan olen iloinen, teki oikean ratkaisun kun löysi nyt oikean miehen. Olisi voinut käydä samoin kuin minulle jos olisi mieheni ksnssa aloittanut elämän. Koska aina tulee uusia. Hetken olin iloinen siitäkin, että jätti mieheni ja hän slksi alkoi huomioida jo minuakin. Naurettavaa. Tapahtunut ei siitä muutu miksikään ja vain ärsyttää. Ja kyllä nyt alan olla varma, että suhde heillä oli. On taas tullut ilmi kaikenlaista, asiat loksahtelevat psikoilleen. Kun nyt saisin nämä mietteet loppumaan ja energiaa tehdä asialle jotain.


      • Anonyymi

        Luottamus pitää ansaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luottamus pitää ansaita.

        Väärin. Lähtökohta on luottamus. Se joko säilyy tai sen menettää. Parisuhde on alunperin viallinen jos luottamus pitää erikseen ansaita.


    • Anonyymi

      Mieheni jäi joskus kiinni siitä, että viestitteli seksisuhteen kanssa netissä. Kerran satuin olemaan paikalla, kun hänen läppärinsä oli jäänyt auki. Ai että, viestittelin teeskenteleväni olevani mieheni. Tosin tämä riemukas asian paljastuminen oli lyhytkestoista, perään toki pettymys ja valtava suru, ja avioero. Mutta sainpahan sanoa kolmannelle pyörälle, mitä miehen vaimolla on mielessä. Aika korvaamatonta sekin.

      • Anonyymi

        Mitenkä tuosta ny vois surullinen olla eikö pitäisi olla tyytyväinen jotta pääsit piinaavasta suhteesta


    • Anonyymi

      Totta vatussa kerroisin totuuden. Rehellinen kun olen. Minulla ei ole salattavaa. Olen sinkku. Jos minulle on valehdeltu,ei ole minun vika se. 💩

      • Anonyymi

        Et uskaltas kertoa pelkäisit kuitenkin saavas turpaas sellasia te paskakasat yleensä olette


    • Anonyymi

      Eli vastaisiko kakkosnainen rehellisesti?! Hyvä vitsi....

      • Anonyymi

        Jos ei ole tiennyt olevansa kakkonen? Ehkä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole tiennyt olevansa kakkonen? Ehkä sitten.

        Tiedätte siittä olevanne kakkonen kun mies panee teitä perseeseen ei yleensä kehtaa vaimoltaan tuota edes kysyä jos kyseessä on vaimoaan arvostava mies toki ne ei tajua pilaavansa avioliittoaan sillä vieraissa käynnillä ja lopulta arvostukseen sekin perustuu ettei petä puolisoaan et koitappa löytää se saatanan keskitie miksi mä olen hankala no kun ei elämäkään ole helppoa jos elämäänsä elää itse


    • Anonyymi

      Olen vastannut rehellisesti, kun "mies" antanut ymmärtää olevansa vapaa..Tuon jälkeen saa häipyä minun elämästä.

    • Anonyymi

      Jos et luota mieheesi, niin ei soitosta haittaakaan ole. Jos haluat totuuden ja uskot, että nainen sen kertoo. Vastassa voi olla mitä tahansa.

      Eräässä soitossa kävi niin, että kakkosnainen huusi puhelimessa vaimolle, että sun mies rakastaa mua, etkä voi meitä erottaa. Vaan kyllä oli nöyrää poikaa mies tuon puhelun jälkeen. Vannoi vaimolle, ettei ole ketään muuta koskaan rakastanut kuin vaimoaan.

      Munaton mies joka tilanteessa.

      • Anonyymi

        Tuskin huutaa, jos on jo uus mies. Mutta suojeleeko salaisuutta, no kuka tietää. Ja kertooko miehelle, joka kostaa takuuvarmasti mulle jollain tavalla. On siinä asiassa kekseliäs ja julma. Hah, apua, mieshän on mulkku kaikin tavoin, miksi mietin näitä ja miksen lähde. Kiitos, tämä olikin oikein hyvä terapiaketju, ei tarvi varata terapeutille aikaa että silmät aukee.


    • Anonyymi

      Voi kuul jos kakkosnaisellas ei itsellään ole miestä joka tienaa hyvin ni voit olla aivan varma että kertoo

    • Jos joku tuntematon nainen soittaisi mulle tuntemattomasta numerosta ja alkaisi tivaa multa että oonko mä ollut suhteessa varattuun mieheen, niin sanoisin että en oo ollut. En tosiaankaan tunnustaisi sellaista jollekin tuntemattomalle soittelijalle vaikka mä olisin ollutkin. Ja lopettaisin sen puhelun siihen.

      • Anonyymi

        Tuntematon en olisikaan, hän kyllä tietää nimeni. On miehen työkaveri. Olisi pitänyt soittaa jo kauan sitten ennenkuin löysi uuden. Nyt ei varmaan enää halua kertoakaan koska uusi mies saattaa kuulla asiasta. Olisin sanonut, että ole hyvä, jos suhde on, saat kyllä hänet. Tämä liitto on naulattu.


    • Anonyymi

      Hyi yäks, kuka ees haluaa olla miesten kanssa, kun ne on niin värkkinsä lumoissa ja kehuskelee miesporukassa kuksimisiansa.

      • Anonyymi

        Tämä on kyllä totta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe