Ujous ja epävarmuus

Anonyymi-ap

Itse asiassa kysymys naisille. Miten paha asia on, jos ei enää niin nuori mies on vähän sanotaanko ujon tai paremminkin liian hienotunteinen aloittamaan keskustelua tai juttelua naisen kanssa? Ajattelee liikaa sitä mahdollisuutta, että nainen ei olekaan yhtään kiinnostunut ja vastaa vain muodollisen lyhyesti. Ja tästä mies ns. pahoittaa mielensä/lannistuu ja vetäytyy vielä pahemmin kuoreensa. Ja miten henkilökohtaisia asioita voi heti alussa kysyä? Asutko yksin, onko mieskaveria esim.

8

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan kannattaa alottaa ihan small talkista eka ja sit katella jatkokysymyksiä sen mukaan. Voit vaikka kertoa enemmin itestäs, et yksin elelet yms ja sit kysyy et mites sulla.

    • Anonyymi

      En ehkä kyselisi heti lähtöön, että asutko yksin. Mä tekisin niin, että juttelisin mukavia. Jos tunnet naisen ennestään, niin kuulumisien kysely on ihan ok. Siinä ei menetä kasvojaan, jos toista ei kiinnostaisikaan. Ja jos nainen on yhtään kiinnostunut ja vapaa, niin kyllä se sen parisuhdestatuksen tuo ilmi juttelun lomassa. ;)

    • Anonyymi

      Kyllä olisi salamana sormi turvasumuttimen liipasimella jos joku vieras tulisi kadulla kysymään asutko yksin...

      • Anonyymi

        Tietysti liipasinsormi herkällä jos aloittaa keskustelun asutko yksin. Jokainen sen ymmärtää. Mutta jotain viisaampaa kuin että säitä pidellyt. Tai käytkö täällä usein. Entä salilla? Monasti olen kuullut puhuttavan, että salilla naiset ei tykkää lähestymisestä. Muutenkin hankalaa siellä, kun melkein kaikilla on kuulokkeet korvilla. Minusta merkki, että älä häiritse minua, haluan nauttia yksityisyydestäni.


    • Anonyymi

      Moni mieltää ujouden söpöksi piirteeksi, siitäkin huolimatta, ettei se siitä ujosta siltä yhtään tuntuisikaan. Iällä ole merkitystä, ja taas toisaalta tuo hienotunteisuus voidaan käsittää myös juuri siksi. Ja sehän on hyvä juttu. Joskus ihmisillä on taipumus yliajatella niitä asioita, jotka ovat itselle tärkeitä tai vaikeita. Siihen voi jäädä jumiin. Mutta helpottaa jos koittaa vaikka muistaa nauraa myös itselleen.

      • Anonyymi

        Kyllä, sellainen vapautunut ja rento ote tuntuu varmasti naisestakin hyvältä ja turvalliselta. Sitä vaan jos hieman jännittää, että mitähän viisasta nyt sanoisi ensimmäisinä sanoina ettei menisi kättelyssä metsään? Liika yrittäminen tällä sektorilla ei ole hyväksi. Kun vaan olisin puheliasta tyyppiä, harmi kun en ole. Sen olen huomannut, että kun saa jutun käyntiin ja nainen vastaa mielenkiinnolla, kyllä pärjään kohtuu hyvin. Siitä sitten niitä rohkeampia/yksityisempiä kysymyksiä kehiin. Niin hankalaa kun ei tiedä onko varattu vai ei! En halua rikkoa kenenkään parisuhdetta.


    • Anonyymi

      Kunhan olet rehellinen ja avoin . Hommasta saattaa kehittyä kaunis tulos.
      Kun lupaat jotakin täytä se..Älä ole liian riputuva anna ajan viedä suhdettasi eteen päin. Tämä ohje niin arvon Daameille , kuin Miehen aluille. Muista silmät ovat sielun peili. Suora katse silmiin jutellessa , on merkki rehellisyydestä...

    • Anonyymi

      Lue päivän uutiset, ole tietoinen mitä maailmalla tapahtuu, hyvää ja pahaa. Opi tietämään ravinnosta, yhteiskunnallisista asioista, terveyteen liittyvästä hyvinvoinnista jne.. Kartuta aivan itsesi takia yleis-sivistävää tietopankkiasi. Silloin on helppo vaihtaa ajatuksia kenen tahaansa kanssa. Naistenkin.

      Paras tapa tutustua vastakkaiseen sukupuoleen, ja tietenkin samaankin, on joko opintopiireissä, tunneilla, töiden kautta, harrastuksissa.. Noissa automaattisesti samanhenkiset ahertavat!

      Aloita normaali keskustelu vaikka kysymällä jotain yleistä . Sitten vain kuuntelet vastausta ja mainitset mitä itse ajattelet. Siitä se lähtee käyntiin.

      Henkilökohtaisia kysymyksiä ei kannata udella. Kyllä ne aikanaa tulevat itsestään esille.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      98
      6927
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2710
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2293
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1970
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1691
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      7
      1493
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1268
    Aihe