CD levy ei kelpaa cd laitteeseen mut tietokoneelle kyllä!

Anonyymi-ap

Hei, mistä mahtaa johtua kun tallennan tietokoneelta audioita ( kappaleita) cd levyyn ( ulkoinen asema) niin biisit kyllä siirtyy levylle mutta vain tietokone toistaa ne.
Kun laitan cd:n cd laitteeseen , laite ei tunnista audioita. Näyttää vain error.
Cd mankka kyllä muuten toimii jos laittaa esim ostetun musiikkilevyn siihen. Onko minulla oikea levy? Cd rom levylle tallennan?

8

234

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

CD-soitin ei tue sitä tiedostomuotoa, millä olet tallettanut äänitteesi. Tiedostomuotoja ovat mm. .wav ja .mp3. Tietokoneella näet tiedoston tiedostomuodon.

• Anonyymi

Jos formaatit ovat kunnossa, niin kokeile hitaampaa polttonopeutta, äläkä täytä levyä liian äärimmilleen. Eri soittimet lukee paremmin.

• Anonyymi

Jotkut soittimet ovat niin nirsoja, ettei niille kelpaa mitkään poltetut levyt. Itse ollen ihmetellyt sitä, että jotkut arvokkaammatkaan DVD soittimet eivät toista mp3 levyjä kun taas rupusakin halvat soittimet toistaa ongelmitta.

• Anonyymi

Voi olla kopioinnin suojaus mikä estää toiston.

• Anonyymi
      • Anonyymi

mä käytin aikoinaan neroplayer poltto-ohojelmaa. Se oli paras poltto-ohjelma mikä oli mulla. Joku toinenkin poltto-ohjelma oli muttei ollu niin hyvä.

• Anonyymi

Polttaminen autoradiokäyttöön pitäisi tehdä vanhalla ja hitaalla CDRW asemalla hitaimmalla nopeudella. Uusi ja nopea dvd-rw asema tuottaa helposti liian kapeaa polttojälkeä levylle.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      301
      1065
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      61
      887
    3. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      76
      865
    4. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      71
      755
    5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      701
    6. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      40
      685
    7. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      34
      597
    8. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      44
      597
    9. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      42
      531
    10. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      49
      529
    Aihe