Hei, mistä mahtaa johtua kun tallennan tietokoneelta audioita ( kappaleita) cd levyyn ( ulkoinen asema) niin biisit kyllä siirtyy levylle mutta vain tietokone toistaa ne.
Kun laitan cd:n cd laitteeseen , laite ei tunnista audioita. Näyttää vain error.
Cd mankka kyllä muuten toimii jos laittaa esim ostetun musiikkilevyn siihen. Onko minulla oikea levy? Cd rom levylle tallennan?
CD levy ei kelpaa cd laitteeseen mut tietokoneelle kyllä!
8
234
Vastaukset 8
- Anonyymi
CD-soitin ei tue sitä tiedostomuotoa, millä olet tallettanut äänitteesi. Tiedostomuotoja ovat mm. .wav ja .mp3. Tietokoneella näet tiedoston tiedostomuodon.
- Anonyymi
Jos formaatit ovat kunnossa, niin kokeile hitaampaa polttonopeutta, äläkä täytä levyä liian äärimmilleen. Eri soittimet lukee paremmin.
- Anonyymi
Jotkut soittimet ovat niin nirsoja, ettei niille kelpaa mitkään poltetut levyt. Itse ollen ihmetellyt sitä, että jotkut arvokkaammatkaan DVD soittimet eivät toista mp3 levyjä kun taas rupusakin halvat soittimet toistaa ongelmitta.
- Anonyymi
Voi olla kopioinnin suojaus mikä estää toiston.
- Anonyymi
Ne kappaleet pitää "polttaa" CD-r levylle. Ei riitä että ne pelkästään kopioi sinne.
Tarvitset poltto-ohjelman.
https://www.ilmaisohjelmat.fi/cd-dvd-kirjoitus- Anonyymi
mä käytin aikoinaan neroplayer poltto-ohojelmaa. Se oli paras poltto-ohjelma mikä oli mulla. Joku toinenkin poltto-ohjelma oli muttei ollu niin hyvä.
- Anonyymi
Polttaminen autoradiokäyttöön pitäisi tehdä vanhalla ja hitaalla CDRW asemalla hitaimmalla nopeudella. Uusi ja nopea dvd-rw asema tuottaa helposti liian kapeaa polttojälkeä levylle.
- Anonyymi
Lue osio ''Tapa 1. Ääni-CD-levyn polttaminen Windows Media Player -sovelluksella''
https://fi.aiseesoft.com/how-to/burn-audio-cd.html
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3011065Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61887- 76865
- 71755
- 67701
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40685Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34597- 44597
- 42531
- 49529