Miten sua pidettäisiin hyvänä?

Anonyymi-ap

Minkälaista hellittelyä ja lellittelyä kaipaisit just nyt?

126

991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää ruokaa, en ole muistanu syödä tänään kuin salaatin ja juonu kahvia. On meinaa hirveän kauhea nälkä! Täytyy mennä vetää katkarapukeittoa.

      Sitten sen perään halipusu olis kiva, mutten saa ellen mee ite halii ja pussaa. Ei oo kumppanin juttu nääs moinen.

      Jasu

    • Anonyymi

      Yhdessä palstailu <3

    • Jätskin ehdin jo syömään mutta jälkiruuan jälkiruuaksi kävisi vielä varmaankin hali ja kunnon iilimatopusu pienen happivajeen kanssa 😂

      • Anonyymi

        Ainakin se hali ja syli, ja hiusten kanssa touhuilu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin se hali ja syli, ja hiusten kanssa touhuilu.

        juuh, myötäkarvaan kiitos :)


    • Anonyymi

      Jos ihan kaikista hyvistä saisin yhden valita niin ottaisin sen että lähtisi kanssani ulos liikkumaan. Sitten voisi olla että ajaisi jonnekin näyttelyyn, katsottaisiin yhdessä tauluja. Sitten voisi olla yhteinen tekeminen kotona, laitettaisiin ruokaa tai luettaisiin, siinä voi vähän taputella mennentullen. Sitten tulisi vasta kaappaaminen peiton alla lujasti syliin ja seksikin.

      • Anonyymi

        Voi kyllä kiitos!


    • Enmäätiiä
      Mullon vähä pää kipeenä,

      • Anonyymi

        Johtuu ylenmääräisestä pilderbergin jakelusta.


    • Sellainen hartia- ja päähieronta tekisi kutvanaa just nyt.

    • Anonyymi

      Joku vois syöttää jäätelöä. Kantaa mut suihkuun pestä ja sen viedä sänkyyn peitellä nukkumaan. Oon niin väsynyt.

      • Anonyymi

        Näin voisi mullekin joku tehdä. Ja muutoin voisin itsekin jollekin, mutta en jaksa kantaa :( tukea ja kannatella voisin.


    • Anonyymi

      Mun kommetti jossa ehdotin hierontaa oli jostain kumman syystä poistettu.
      Minä tosiaan kaipaisin nyt hierontaa ja hellittelyä. Viime päivät on olleet niin hektisiä että pinnaa kiristää tai sitten on menkat alkamassa.

      • Anonyymi

        Nämä naisten moonikset taitaa olla sulle miehelle vieläkin ns tosi kova juttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä naisten moonikset taitaa olla sulle miehelle vieläkin ns tosi kova juttu?

        Aloituksessa ei mainittu, että kysely koski vain jompaa kumpaa sukupuolta?? Vai miksi vastasit noin oudosti?


    • Niska-hartiahieronta tekisi hyvää ja sen päälle saisi käpertyä kainaloon tuhisemaan. Ollaan vaan. Parasta arjen romantiikkaa. 😍

      • Minun on taas mahdoton ajatella tavoiteltavana asiana romantiikkaa ilman seksiä, mutta seksi ilman romantiikkaa ei sekään kutsu. Minusta ne kuuluvat välttämättömästi yhteen.

        Toisaalta kehittyneillä olennoilla, kuten meillä ihmisapinoilla, evoluutio on tehnyt seksistä ei vain lisääntymiskeinon, vaan myös sosiaalisen liiman ilman lisääntymistarkoitusta. Silkka ystävällisyyskin saa meillä seksuaalisia muotoja. 🌹👀


    • Olen helppo. Ihan vain hiljaisuus riittäisi.

      • Toi ois aika vaikeaa kyllä multa 😅
        Tietty sä kyllä osaat saada mut hiljaiseksi. 😉
        No olen mä useinkin ihan hiljaa,
        Sit kun on hyvä olla varsinkin.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Toi ois aika vaikeaa kyllä multa 😅
        Tietty sä kyllä osaat saada mut hiljaiseksi. 😉
        No olen mä useinkin ihan hiljaa,
        Sit kun on hyvä olla varsinkin.

        No kuten itte sanoit, sitten kun on hyvä olla, voi olla välillä hiljaakin. Siinähän se on se keino millä saadaan aikaan myös hiljaisuutta 😁
        Toki vanha ja sitkeä legenda väittää, että nainen on hiljaa vain sukeltaessaan ja sekin ainoastaan jos vesi on sopivan lämmintä 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        No kuten itte sanoit, sitten kun on hyvä olla, voi olla välillä hiljaakin. Siinähän se on se keino millä saadaan aikaan myös hiljaisuutta 😁
        Toki vanha ja sitkeä legenda väittää, että nainen on hiljaa vain sukeltaessaan ja sekin ainoastaan jos vesi on sopivan lämmintä 😉

        Siinähän se oli juuh...
        Oon mä myös sit "hiljaa" ku mökötän.
        Hiljaa hipsuissa koska oon hiljaa muille mutta kihisen ja kiukun itekseni sit. 🙃

        Missähän ois sopivan lämmintä vettä sukeltamiseen ja et ois siis hiljaa 😉
        Tai miten lie...


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Siinähän se oli juuh...
        Oon mä myös sit "hiljaa" ku mökötän.
        Hiljaa hipsuissa koska oon hiljaa muille mutta kihisen ja kiukun itekseni sit. 🙃

        Missähän ois sopivan lämmintä vettä sukeltamiseen ja et ois siis hiljaa 😉
        Tai miten lie...

        No mulla on sama tapa, ensin kiehun ittekseni äänettömästi, niin ei tule lauottua (niin usein) asioita joita voi katua myöhemmin. Siinä on puolensa ja sitten on toinenkin puolensa.

        No ainakaan kotimaisissa vesissä ei nyt ehkä ole hiljaisuuteen kannustavia lämpötiloja ellei siellä avannossa ole muutamaa minuuttia 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No mulla on sama tapa, ensin kiehun ittekseni äänettömästi, niin ei tule lauottua (niin usein) asioita joita voi katua myöhemmin. Siinä on puolensa ja sitten on toinenkin puolensa.

        No ainakaan kotimaisissa vesissä ei nyt ehkä ole hiljaisuuteen kannustavia lämpötiloja ellei siellä avannossa ole muutamaa minuuttia 😂

        No mä siis kihisen ihan ääneen itekseni 🙃
        Muutenkin pölötän jos on tylsää tai jotain..
        Nyt just ois tarve sile hiljaseksi saantiin...
        Tai sitte sukelluksiin....
        Mutta Minne sit sukeltaisikaan..


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        No mä siis kihisen ihan ääneen itekseni 🙃
        Muutenkin pölötän jos on tylsää tai jotain..
        Nyt just ois tarve sile hiljaseksi saantiin...
        Tai sitte sukelluksiin....
        Mutta Minne sit sukeltaisikaan..

        Rande sanoo, että naiset on helppoja, mutta taitaa olla itse helppo ukko. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rande sanoo, että naiset on helppoja, mutta taitaa olla itse helppo ukko. 🤣

        Ei se kai nyt ihan niin oo kuitenkaan helppo.

        Kaipa sellanen helppous on riippuvaista siitäkin kuka on kyseessä. Joku saattaa olla maailman hankalin ja vaikein, kunnes osuu kohalle joku jolle ei vaan pysty olla vaikea.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Ei se kai nyt ihan niin oo kuitenkaan helppo.

        Kaipa sellanen helppous on riippuvaista siitäkin kuka on kyseessä. Joku saattaa olla maailman hankalin ja vaikein, kunnes osuu kohalle joku jolle ei vaan pysty olla vaikea.

        On aika sarjana käynyt sitten niitä kohdalle, jolle ei voi olla kuin helppo, vaikka muuten olis vaikee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On aika sarjana käynyt sitten niitä kohdalle, jolle ei voi olla kuin helppo, vaikka muuten olis vaikee.

        Kuin niin ja kelle? Kuka on helppo?


      • originalpieninainen kirjoitti:

        No mä siis kihisen ihan ääneen itekseni 🙃
        Muutenkin pölötän jos on tylsää tai jotain..
        Nyt just ois tarve sile hiljaseksi saantiin...
        Tai sitte sukelluksiin....
        Mutta Minne sit sukeltaisikaan..

        Aaaa, no ei se kiellettyä ole.
        Mä en ehkä pölötä tylsyyttä, mutta muuten saatan hyvinkin höpöttää tai jupista touhutessani jotain.
        Ja kissoille tulee aina hölötettyä jotain puutaheinää.
        Sukeltelu on semmoi haastavampi harrastus 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Aaaa, no ei se kiellettyä ole.
        Mä en ehkä pölötä tylsyyttä, mutta muuten saatan hyvinkin höpöttää tai jupista touhutessani jotain.
        Ja kissoille tulee aina hölötettyä jotain puutaheinää.
        Sukeltelu on semmoi haastavampi harrastus 😂

        No siis en mäkään pelkkää tylsyyttäni. Lähes aika pölötän. Paitsi kun kirjotan esim nyt. No meinaan pölöttää nytkin. Ja lauleskelen mukana kun popitan. Puhelinswksiä 😅

        Niinhän se taitaa olla..
        Enpä muista koska oisin viimeks sukellellut. 🤔


      • randombypasser kirjoitti:

        Aaaa, no ei se kiellettyä ole.
        Mä en ehkä pölötä tylsyyttä, mutta muuten saatan hyvinkin höpöttää tai jupista touhutessani jotain.
        Ja kissoille tulee aina hölötettyä jotain puutaheinää.
        Sukeltelu on semmoi haastavampi harrastus 😂

        https://youtu.be/OMq7k9PDcEg?feature=shared

        Juups...

        Puhelinswksi ja likaset pikkarit mm soinut tänää. 🤣


      • originalpieninainen kirjoitti:

        No siis en mäkään pelkkää tylsyyttäni. Lähes aika pölötän. Paitsi kun kirjotan esim nyt. No meinaan pölöttää nytkin. Ja lauleskelen mukana kun popitan. Puhelinswksiä 😅

        Niinhän se taitaa olla..
        Enpä muista koska oisin viimeks sukellellut. 🤔

        Mulla on ehkä lähinnä äänellistä kommentointia ja pohdintaa kun touhuan jotain, kuten tänään oli töissäkin, "mitä sä nyt tolleen sen porasit, sehän piti porata pari milliä vastaan ennen läpäsyä ettei korkkaa. No ei se revennyt, niin ihan ok, mutta muista seuraavien kohdalla" ja muuta sellasta. Yksin ollessa tulee höpöteltyä 😂

        Mä muistan koska mä olen viimeksi sukellellu. Nimittäin unissani.


      • randombypasser kirjoitti:

        Mulla on ehkä lähinnä äänellistä kommentointia ja pohdintaa kun touhuan jotain, kuten tänään oli töissäkin, "mitä sä nyt tolleen sen porasit, sehän piti porata pari milliä vastaan ennen läpäsyä ettei korkkaa. No ei se revennyt, niin ihan ok, mutta muista seuraavien kohdalla" ja muuta sellasta. Yksin ollessa tulee höpöteltyä 😂

        Mä muistan koska mä olen viimeksi sukellellu. Nimittäin unissani.

        Välil on aika vaikee olla pölöttämättä, mut pakko koittaa hillitä kun on muita lähistöllä.
        Muksujen kaverit saattaa ihmetellä kelle se tuol juttelee kun ei oo ketään tääl. Muksut onneks oppinut jo et en niille puhu vaikka pölötän. 🤣

        Voi mä haluan kans ees sukeltaa unissa ees.. 😔


      • originalpieninainen kirjoitti:

        https://youtu.be/OMq7k9PDcEg?feature=shared

        Juups...

        Puhelinswksi ja likaset pikkarit mm soinut tänää. 🤣

        Sehän kuulosti ihan Puntalalta. Tuli ihan paikallinen suuruus Naapurin Sedän Painajainen mieleen.

        Mulla ei ole soinut kuin tuo, en ole ikinä aiemmin sitä kuullut, mutta tänään se soi jossain ja biisin nimi jäi kertosäkeestä mieleen. Tuli sitten kuunneltua, ei olisi kannattanut, jäi korvamadoksi. Mutta sovituksellisesti hyvin vedetty setti, niin en ihmettele jäi soimaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=CySRgtT5kVI


      • randombypasser kirjoitti:

        Sehän kuulosti ihan Puntalalta. Tuli ihan paikallinen suuruus Naapurin Sedän Painajainen mieleen.

        Mulla ei ole soinut kuin tuo, en ole ikinä aiemmin sitä kuullut, mutta tänään se soi jossain ja biisin nimi jäi kertosäkeestä mieleen. Tuli sitten kuunneltua, ei olisi kannattanut, jäi korvamadoksi. Mutta sovituksellisesti hyvin vedetty setti, niin en ihmettele jäi soimaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=CySRgtT5kVI

        https://youtu.be/qi71wRM2gTQ?feature=shared

        Tossa ois kans...


      • randombypasser kirjoitti:

        Sehän kuulosti ihan Puntalalta. Tuli ihan paikallinen suuruus Naapurin Sedän Painajainen mieleen.

        Mulla ei ole soinut kuin tuo, en ole ikinä aiemmin sitä kuullut, mutta tänään se soi jossain ja biisin nimi jäi kertosäkeestä mieleen. Tuli sitten kuunneltua, ei olisi kannattanut, jäi korvamadoksi. Mutta sovituksellisesti hyvin vedetty setti, niin en ihmettele jäi soimaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=CySRgtT5kVI

        https://youtu.be/uimaX-TOMU4?feature=shared tietty tän vois tuuppaa kans


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Välil on aika vaikee olla pölöttämättä, mut pakko koittaa hillitä kun on muita lähistöllä.
        Muksujen kaverit saattaa ihmetellä kelle se tuol juttelee kun ei oo ketään tääl. Muksut onneks oppinut jo et en niille puhu vaikka pölötän. 🤣

        Voi mä haluan kans ees sukeltaa unissa ees.. 😔

        No mulla on vähintään työpäivän ajan aina kuuloke korvalla tai kuulokkeet päässä, niin ihmiset ei ihmettele pulinaa, vaan olettaa automaattisesti että mulla on puhelu menossa 😂


    • Anonyymi

      I am quite reasonable with the offerings

      • Anonyymi

        Sweet n savour not sour


    • Anonyymi

      Ehkä eniten nyt haluaisin, että mua otettaisiin rajusti takaa päin isolla, mehukkaalla ja tummanpuhuvalla kikulilla niin että punanuttu vain heiluisi "samban" tahdissa, mutta toisaalta, kenen toive tämä nyt ei olisi? Luultavasti jokainen sitä tällaisessa sinkkuryhmässä haluaisi, jossa on totuttu elämään ainaisessa puuteessa, ja kärsimyksessä, joten fantasiat sikseen...

      • Anonyymi

        Huom -koko ja väri oletus eli älä jää junnaamaan, vaan kohti uusia pettymyksiä


    • Anonyymi

      Noilta osin varmaan seksiä ehkä eniten en ole itse koskaan sillai tykänny olla se helliteltävä tai lellittävä

    • Nyt olisi unitee ja lämmin kainalo sellainen sopiva kombo. Hellää silittelyä ja olemista ilman kiireen tai stressin tuntua..

    • Anonyymi

      Ei tässä semmoisiin ehdi!! Aina on kiire! Ihan v*tunmoinen kiire!!

    • Anonyymi

      Kiire, tajuavatko!?!!!?!

      • Anonyymi

        Tajuan, alkaa olla jo tosi hoppu, oli jo eilenkin


    • Minä uskon, että jokainen ihminen kaipaa vain rakkautta, hyväksyntää ja arvostusta. Antaa tavallaan ihmiselle itselleen mahdollisuuden tehdä sen vaikutuksen hyvässä / pahassa eikä usko huhuja.

      Menneelle ihan sama, koska ihminen voi muuttua, jos tarpeeksi haluaa. Ei saisi antaa myöskään omien huonojen kokemusten vaikuttaa asioihin. Helpommin sanottu kuin tehty. Pääasia että yrittää. Aina se ei vain riitä ja sillehän ei voi mitään.

      • Eikös hyväksyntä ja arvostus -höpötykset enää sisälly rakkaus -höpötykseen?

        Tehdään niin että annetaan käsitteelle "rakkaus" jokin määrä ja yksikkö. Minä panen "rakkautta" kirjekuoreen tietyn määrän ja annan kuoren kultaselleni, joka panee kuoren huolellisesti talteen. Sitten kultaseni panee toiseen kuoreen yhtä paljon rakkautta, ja antaa kuoren minulle. Onko meillä nyt enemmän rakkautta? Ajattelemisen helpottamiseksi, kummasakin kuoressa on yhtä paljon rakkautta, esimerkiksi niin että määrä on 1000 ja yksikkö on euro.


      • Sexophile kirjoitti:

        Eikös hyväksyntä ja arvostus -höpötykset enää sisälly rakkaus -höpötykseen?

        Tehdään niin että annetaan käsitteelle "rakkaus" jokin määrä ja yksikkö. Minä panen "rakkautta" kirjekuoreen tietyn määrän ja annan kuoren kultaselleni, joka panee kuoren huolellisesti talteen. Sitten kultaseni panee toiseen kuoreen yhtä paljon rakkautta, ja antaa kuoren minulle. Onko meillä nyt enemmän rakkautta? Ajattelemisen helpottamiseksi, kummasakin kuoressa on yhtä paljon rakkautta, esimerkiksi niin että määrä on 1000 ja yksikkö on euro.

        Hmmm, eli jos molemmat rakastavat yhtä paljon, niin eihän se rakkaus siitä lisäänny, mutta se muuttaa muotoaan.

        Jos ajatellaan, että toisen haava on soikea ja toisen pyöreä ja itse annat sitä soikeaa rakkautta ja toinen antaa pyöreää, niin silloinhan se on perfect match.

        Summa summarum: Viisas osaa rakastaa toista oikealla tavalla - mitä ikinä se kenenkin kohdalla tarkoittaakaan? Äh. Tänään lähtee vain huuhaa-juttuja ja kolistelen tyhjiä tynnyreitä.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Hmmm, eli jos molemmat rakastavat yhtä paljon, niin eihän se rakkaus siitä lisäänny, mutta se muuttaa muotoaan.

        Jos ajatellaan, että toisen haava on soikea ja toisen pyöreä ja itse annat sitä soikeaa rakkautta ja toinen antaa pyöreää, niin silloinhan se on perfect match.

        Summa summarum: Viisas osaa rakastaa toista oikealla tavalla - mitä ikinä se kenenkin kohdalla tarkoittaakaan? Äh. Tänään lähtee vain huuhaa-juttuja ja kolistelen tyhjiä tynnyreitä.

        Jonkun homma on aina pukea ne unohdetut itsestäänselvyydet kirjalliseen muotoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jonkun homma on aina pukea ne unohdetut itsestäänselvyydet kirjalliseen muotoon.

        Niinpä kai. Toiset ovat viisaampia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkun homma on aina pukea ne unohdetut itsestäänselvyydet kirjalliseen muotoon.

        Kyllä, siinä missä jonkun tehtävä on karheentua joka sanasta mitä multinikkimies rustaa humpuukiprofiileillaan😉


    • Mistä tässsä nyt puhutaan? Kissan hoidosta?

    • Kettu kun olen, niin tykkään rapsutuksista. Toisen pitäminen lähellä ja hyvänä pitämien puolin ja toisin.

      Mutta suukkoa ei saa antaa. Mur.

      • No täällä myös yhdellä kissalla olisi tuollaiset toiveet😉


      • Anonyymi

        Voi kettu rapsutuksia ja mur vaan sinne;)


    • Anonyymi

      En tiedä. Ehkä nainen jonka kanssa menisi saunaan ja suihkuun.
      Pyyhkeissä hetkeksi vaikka olohuoneeseen ja sitten pyyhkeet pois peiton alle lähekkäin. Ei seksin vuoksi, vaan siksi kun on säädetty se sähkölämmitys pienemmälle.

    • Anonyymi

      Joku vois sanoa että olen hyvä ja arvokas silleen että myös uskoisin sen.

    • Hameen alle sukeltaminen, pää edellä, paljaita sääriä pitkin, aina kummulle saakka.
      Sellaista haluaisin.

      Mutta ei ole vielä hameiden aika. Pitää tyytyä hääräämään pimeän peiton alla taskulampun valossa.

      • Anonyymi

        Olin eilen minari päällä ulkona ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin eilen minari päällä ulkona ;)

        Minihame on oikein tyylikäs, jos sen alla on lämpimät sukkahousut. :)

        Vappuna saattaa jo näkyä paljaita sääriä, ainakin sisätiloissa.


    • Anonyymi

      Sais nyt muutamia paistettui silakkapihvejä syödä ihan sellaisenaan

      • Anonyymi

        Saat niitä silakkapihvejäs kunhan mä saan jotain muuta. <3


    • En oikeastaan kaipaa nyt mitään sellaista, tykkään olla yksin.
      Tai no, voisin minä jonkun kainaloon nukahtaa myöhemmin.

      Mä nyt hemmottelee itseäni niin, että teen itselleni oikein hyvää iltapalaa, Salkkareiden jälkeen tietysti. Sitten ajattelin katsoa suomalaista rikossarjaa.

      • Anonyymi

        Eli silakkapihvei ja pernamuussia eli voiko ihanampaa ilta enään ollakkaan ja yli jääneet silakkapihvit aamupalaksi jos jää


      • Anonyymi

        Mitä rikossarjoja mies katsot ja kertooko tuo orientaatio siitä, että olet häiriintynyt kuten rikoksia etsivä rikosetsivä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä rikossarjoja mies katsot ja kertooko tuo orientaatio siitä, että olet häiriintynyt kuten rikoksia etsivä rikosetsivä?

        En jaksanutkaan alkaa katsomaan illalla. Nukahdin. 😴🥹


    • Anonyymi

      Mä tykkään sellaisista romanttisista viesteistä. Sitten pidän paradokseista ja hassuista jutuista etenkin tilannekomiikasta ja värikkäistä sanankäänteistä.

    • Parasta on kun saa olla yksin 🙂

    • Anonyymi

      Voi olla hyvin henkilökohtaisia asioita.

      Minut tekee jotenkin iloiseksikin joskus jutella jotain PIENTÄ Haaveilija-hahmon kanssa.

      • Anonyymi

        Tekee kutvanaa jutella itse luomansa mielikuvitushahmon kanssa netissä? Reipasta ätmi👍


    • Anonyymi

      pitää aina katsoa jotain toisten tekemiä juttuja yksikin jooh Cerberius Incident hauskan näköinen juttu kyllä

    • Anonyymi

      niin tuollainen aika hassuakin testailla jotain tekemiä pelejä, joku lentopeli oli hyvä ja poliittinen space invaders jossa avaruusötökät ovat poliitikkoja joita ampua..

    • Anonyymi

      tuollainen vähän hassua että jos joku haavwilija joten hauskakin.

      t. Poppe Von Pippelitön

    • Anonyymi

      niin en tiedä mikä ihmeellinen johaveilija kinnostaa jotain

    • Anonyymi

      Joku tekis keittäis perunaa ja tekis ruskeaa kastiketta

    • Anonyymi

      tuollainen on aika hassua joku tuo haaveilija on omissa unissakin jotain seikkailemassa.

    • Anonyymi

      Mä kaipaan melko harvoin mitään "hellittelyjä ja lellittelyjä". Huomioonotetuksi tuleminen on mukavaa, mutta mulle se on asia, jonka kuuluu kuulua ihan jokapäiväiseen elämään. Minusta se ei ole mikään erikoistilanteisiin kuuluva asia.

      Usenmiten mä kaipaan sellaista vain olemista, sitä että toisen seurassa voi vain olla, ilman sen kummempaa tekemistä. Se kuitenkin tuntuu olevan monille vaikeaa. Ihmisten on vaikea rauhoittua vain olemaan ja moni kaipaa jatkuvasti jotain aktiviteettia. Sellainen yhdessä "vain oleminen" olisi minulle varmaan parasta hemmottelua, jota en ole juurikaan kummassakaan entisessä parisuhteessani saanut.

      Niska ja hartia hieronta tekisi myös hyvää, mutta kun ottaa huomioon miten jumissa juuri nyt olen, niin se menisi edemmän kidutuksen puolelle. 😂

      • Anonyymi

        Sehän on parasta kun voi olla vaan.
        Toki tarvitaan myös tekemistäkin.
        Ja tosta hieronnasta,
        kidutus voi olla myös nautinnollista.
        No jooh, se hieronta pitää aloittaa tosi varovasti ja rauhallisesti kun on ihan jumissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on parasta kun voi olla vaan.
        Toki tarvitaan myös tekemistäkin.
        Ja tosta hieronnasta,
        kidutus voi olla myös nautinnollista.
        No jooh, se hieronta pitää aloittaa tosi varovasti ja rauhallisesti kun on ihan jumissa.

        Se nimenomaan on parasta minustakin, mutta yllättävän moni ei siihen kykene.

        Varmasti jotkut kivustakin pitävät, mutta minä en. Hierottuna ollessa se on asia, joka vain täytyy kestää, jos haluaa lopputuloksena olevan jotain hyötyäkin ( tai siis noin itselläni, muiden ajatuksiin en tietenkään ota kantaa).

        En myöskään allekirjoita tuota "se hieronta pitää aloittaa tosi varovasti ja rauhallisesti kun on ihan jumissa". Kyllä sen kunnolla pitää tuntua heti. Mistään hipellyksestä ei ole hyötyä. Ei nyt täysillä heti alusta, mutta kunnon voimalla kyllä.


    • Olis kiva nukahtaa siihen kun mua paijataan😌

      • Anonyymi

        Halaus ois kiva

        Helliminen

        Paijaaminen

        Läheisyys

        Rauhoittavaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halaus ois kiva

        Helliminen

        Paijaaminen

        Läheisyys

        Rauhoittavaa

        Näin on☺️🤗 paljon haleja


      • Voi toi olisi niin täydellinen tapa nukahtaa.

        Just sanoin tytölle et mä tahon ihmisen
        tänne viekkuun joka oikeesti jaksaa pölöttää pölöttämistään vaik ilman vastauksia,
        olis ihana oikeesti nukkua,
        ja tuollaiseen olis helppo nukahtaa.
        Pölötys ja paijaus 😌😴


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Voi toi olisi niin täydellinen tapa nukahtaa.

        Just sanoin tytölle et mä tahon ihmisen
        tänne viekkuun joka oikeesti jaksaa pölöttää pölöttämistään vaik ilman vastauksia,
        olis ihana oikeesti nukkua,
        ja tuollaiseen olis helppo nukahtaa.
        Pölötys ja paijaus 😌😴

        Mulle tehokkain tapa on hiljaisuus ja paijaus🥰


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Mulle tehokkain tapa on hiljaisuus ja paijaus🥰

        Se paijaus ja halailu ois niin järjettömän tarpeellista, yleensäkin mutta varsinkin nyt. Hiljaisuus ja toisen tuhina 🥰
        Adhdna jne se nukahtaminen varsinkin hiljaisuudessa haasteellista, kun kaikenmaailman ajatukset paukkaa mieleen.


    • Anonyymi

      En juuri nyt mitään. Nukkumatti kutsuu 🙂

    • Anonyymi

      En tällä hetkellä kaipaa minkäänlaista hellittelyä. Enkä ole ollenkaan varma kaipaanko koskaan mitään muuta kuin halaamista vaatteet päällä. Eikä se olisi minulle minkäänlainen ongelma.

      • Vaikka kaipaan ite muutakin, niin tuokin olisi tarpeeksi kunhan olisi se toinen.


    • Just nyt kaipaisin jotain aitoa,
      edes ystävää..

      Että sais loikoilla ja jutella, höpötellä hassuja,
      kattoa vaikka telkkaria tai kuunnella musaa,
      tai haaveilla,
      syödä jätskiä suoraan purkista,
      tai napostella vaik rypäleitä.

      Kun sais makoilla viekukkain
      tai pää toisen sylissä ja toinen hipsuttaisi hiuksia,
      tai vaik harjaisi takut auki.

      Kun sais tuntea että joku välittää.
      Voitais vaikka palstailla kunhan oltais viekukkain,
      ja olla hiljaa vaan.

      No nyt just parasta olisi puhelu,
      moi voinko tulla sinne,
      tai onko paha paikka vai pystyks juttelee. 📞

      Tai kopkop oveen tai ikkunaan..
      Mä tarviin ihmisen joka välittää.

      Mutta yleisesti ottaen halaus ja kainaloon nappaus on parasta hellittelyä jos suhde hellittelyä ajatellaan.🤗
      Ja sit tietty Kun tuo mulle ääskaupasta x-tran valkosuklaata. 🥰

      • Anonyymi

        Sulla ei mies on hommaa niissä kuvitteellisissa alle kouluikäisissä? Jännä homma tämäkin joukkotyhemyys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei mies on hommaa niissä kuvitteellisissa alle kouluikäisissä? Jännä homma tämäkin joukkotyhemyys

        Ps 🦄 correct the grammar gone wrong on purpose- that changes realities


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei mies on hommaa niissä kuvitteellisissa alle kouluikäisissä? Jännä homma tämäkin joukkotyhemyys

        Ei mulla ole alle kouluikäsiä lapsia yhtäkään.
        Luojan kiitos!!

        Ja nuorinkin on tänä vuonna täysikäinen.

        Eli mulla ei ole mitään erityistä hommaa noiden hoitamisessa. ❤

        Eikä yksisarvinen liity muhun mitenkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ps 🦄 correct the grammar gone wrong on purpose- that changes realities

        Ps. Jännä homma että sä olet jostain syystä mulle tärkeä.


    • Anonyymi

      Fyysisesti kaipaan tiukkaa hellää otetta. Miehistä tarvetta ottaa nainen kokonaisvaltaisesti.
      Henkisesti kaipaan leikkysyyttä ja välkkyä mieltä.

    • Anonyymi

      Taidatte olla aika neuroottisia, hellittelyä, lellittelyä, lällyttelyä, kuulostaa lapselliselta.

      • Anonyymi

        Kyllä normaali, tervepäinen ihminen kaipaa muutakin kuin panemista. Joillain vaan ei ole muuta annettavaa toiselle ihmiselle.


    • Anonyymi

      Tykkään kun jalkoja hierotaan ja selkää ja niskahartiaseutua.

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🔞 K­­u­­u­m­­­a­t­­ ­t­­y­t­­­ö­­­t­ ­­­o­­d­o­­­t­­t­­a­­­v­­­­­­a­t­ ­­s­­i­­n­­u­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18290877

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2163
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1821
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1669
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1576
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1494
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      125
      1425
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe