Ja käyttääkö kukaan oikeasti koskaan tällaisia karva-alkkareita?
https://aijaa.com/PUJL7E
Nuita mainoksia nyt hyppii silmille koko ajan täällä, enkä voi olla miettimättä missä ja miksi tuommoisia käyttäis.. kuvien perusteellakin niin höttöisää keinokuitumateriaalia et ei varmastikaan lämmitä kylmässä eikä hengitä lämpimissä olosuhteissa,
(Eikäkyllä sillai seksikkyydelläkään tee vaikutusta, ainakaan mulle jotku karvapöksyt🤔😳)
Siis mitä nää on?
11
392
Vastaukset
- Anonyymi
Samoja mainoksia nähty. Ajattelin että jokun tehtaan hukkaneuloksen hukkapaloja on käytetty älyttömään ideaan. Jos joku innostuu, mutta itse not. Eivät näytä hyviltä ja epäilyttää että tuntuvat pahoilta iholla. Joku muu jos kertoisi niiden idean!
No niin no, muistaakseni vähän sammallatavoin ihokarvojen ajelu aikoinaan saatiin naisille markkinoitua, et saatais niille parta-/karvahöylille lisää menekkiä, niinku😁
Ja joo, toi materiaali näyttää kuvissa jo niin pahalta, et ei.- Anonyymi
m.wurst kirjoitti:
No niin no, muistaakseni vähän sammallatavoin ihokarvojen ajelu aikoinaan saatiin naisille markkinoitua, et saatais niille parta-/karvahöylille lisää menekkiä, niinku😁
Ja joo, toi materiaali näyttää kuvissa jo niin pahalta, et ei.Ehkä noiden hygieenisyys tuossa eniten hämmästyttää ja kuinka tuuli puskisi silmukoiden välistä jos pakkasella pihalla joutuisi pyllistämään 🤣
Sain joku vuosi sitten lahjaksi luppakorvaisen vaaleanpunaisen pupun. Se on ihanan pehmeä, joku vauvojen lelu kai onkin. Se näyttää tuolta vieteiseltä tekstiililtä kuitenkin enemmän.
Otsikkoon ja linkkiin vastaus...
Näyttää ehkä erehdyttävästikin naisten alushousuilta. 😁Minusta nuo ovat nätimmät kuin tavalliset pöksyt, mutta kaiken nätimpi on nainen tietysti kesällä ulkona ja talvella sisällä ilman pöksyjä. Ja täysin sheivattuna, niet ei ole edes sitä kuuluisaa 'vain pientä karvakolmiota'. Ulkona minihame, sisällä ilmankin. 🌹👀
Herkulliseltahan nuo näyttävät 😋, lähdenpäs tästä jääkaapille tekemään jätskiannoksen suklaakastikkeella 😋
Vois olla mopoillessa hyvät pöksyt, kun laittaa tuulenpitävät päälle
- Anonyymi
oletko kikkelitön Kuopiosta
hassu sanonta vähän pehmoiset jalat, kun niin haaveilija tuon kanssa juttuja jotain aina Ehkä nuo ovat suunnattu mukavuutta ja pehmeyttä haluavalle naiselle? Kotiasuksi? Moderni villahoususetti, lisättynä pörrötoppi ja -takki.
Itse kokisin nuo hankalaksi ja liian paksuiksi alusvaatteiksi. Ei tulisi käytettyä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
