Siis mitä nää on?

Ja käyttääkö kukaan oikeasti koskaan tällaisia karva-alkkareita?
https://aijaa.com/PUJL7E
Nuita mainoksia nyt hyppii silmille koko ajan täällä, enkä voi olla miettimättä missä ja miksi tuommoisia käyttäis.. kuvien perusteellakin niin höttöisää keinokuitumateriaalia et ei varmastikaan lämmitä kylmässä eikä hengitä lämpimissä olosuhteissa,

(Eikäkyllä sillai seksikkyydelläkään tee vaikutusta, ainakaan mulle jotku karvapöksyt🤔😳)

11

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoja mainoksia nähty. Ajattelin että jokun tehtaan hukkaneuloksen hukkapaloja on käytetty älyttömään ideaan. Jos joku innostuu, mutta itse not. Eivät näytä hyviltä ja epäilyttää että tuntuvat pahoilta iholla. Joku muu jos kertoisi niiden idean!

      • No niin no, muistaakseni vähän sammallatavoin ihokarvojen ajelu aikoinaan saatiin naisille markkinoitua, et saatais niille parta-/karvahöylille lisää menekkiä, niinku😁

        Ja joo, toi materiaali näyttää kuvissa jo niin pahalta, et ei.


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        No niin no, muistaakseni vähän sammallatavoin ihokarvojen ajelu aikoinaan saatiin naisille markkinoitua, et saatais niille parta-/karvahöylille lisää menekkiä, niinku😁

        Ja joo, toi materiaali näyttää kuvissa jo niin pahalta, et ei.

        Ehkä noiden hygieenisyys tuossa eniten hämmästyttää ja kuinka tuuli puskisi silmukoiden välistä jos pakkasella pihalla joutuisi pyllistämään 🤣

        Sain joku vuosi sitten lahjaksi luppakorvaisen vaaleanpunaisen pupun. Se on ihanan pehmeä, joku vauvojen lelu kai onkin. Se näyttää tuolta vieteiseltä tekstiililtä kuitenkin enemmän.


    • Otsikkoon ja linkkiin vastaus...

      Näyttää ehkä erehdyttävästikin naisten alushousuilta. 😁

      • "seksikkäämpi" versio villahousuista🤔😃


      • m.wurst kirjoitti:

        "seksikkäämpi" versio villahousuista🤔😃

        Riiöpuu katsojasta. 😁


    • Minusta nuo ovat nätimmät kuin tavalliset pöksyt, mutta kaiken nätimpi on nainen tietysti kesällä ulkona ja talvella sisällä ilman pöksyjä. Ja täysin sheivattuna, niet ei ole edes sitä kuuluisaa 'vain pientä karvakolmiota'. Ulkona minihame, sisällä ilmankin. 🌹👀

    • Herkulliseltahan nuo näyttävät 😋, lähdenpäs tästä jääkaapille tekemään jätskiannoksen suklaakastikkeella 😋

    • Vois olla mopoillessa hyvät pöksyt, kun laittaa tuulenpitävät päälle

    • Anonyymi

      oletko kikkelitön Kuopiosta

      hassu sanonta vähän pehmoiset jalat, kun niin haaveilija tuon kanssa juttuja jotain aina

    • Ehkä nuo ovat suunnattu mukavuutta ja pehmeyttä haluavalle naiselle? Kotiasuksi? Moderni villahoususetti, lisättynä pörrötoppi ja -takki.

      Itse kokisin nuo hankalaksi ja liian paksuiksi alusvaatteiksi. Ei tulisi käytettyä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe