Ja käyttääkö kukaan oikeasti koskaan tällaisia karva-alkkareita?
https://aijaa.com/PUJL7E
Nuita mainoksia nyt hyppii silmille koko ajan täällä, enkä voi olla miettimättä missä ja miksi tuommoisia käyttäis.. kuvien perusteellakin niin höttöisää keinokuitumateriaalia et ei varmastikaan lämmitä kylmässä eikä hengitä lämpimissä olosuhteissa,
(Eikäkyllä sillai seksikkyydelläkään tee vaikutusta, ainakaan mulle jotku karvapöksyt🤔😳)
Siis mitä nää on?
11
396
Vastaukset 11
- Anonyymi
Samoja mainoksia nähty. Ajattelin että jokun tehtaan hukkaneuloksen hukkapaloja on käytetty älyttömään ideaan. Jos joku innostuu, mutta itse not. Eivät näytä hyviltä ja epäilyttää että tuntuvat pahoilta iholla. Joku muu jos kertoisi niiden idean!
No niin no, muistaakseni vähän sammallatavoin ihokarvojen ajelu aikoinaan saatiin naisille markkinoitua, et saatais niille parta-/karvahöylille lisää menekkiä, niinku😁
Ja joo, toi materiaali näyttää kuvissa jo niin pahalta, et ei.- Anonyymi
m.wurst kirjoitti:
No niin no, muistaakseni vähän sammallatavoin ihokarvojen ajelu aikoinaan saatiin naisille markkinoitua, et saatais niille parta-/karvahöylille lisää menekkiä, niinku😁
Ja joo, toi materiaali näyttää kuvissa jo niin pahalta, et ei.Ehkä noiden hygieenisyys tuossa eniten hämmästyttää ja kuinka tuuli puskisi silmukoiden välistä jos pakkasella pihalla joutuisi pyllistämään 🤣
Sain joku vuosi sitten lahjaksi luppakorvaisen vaaleanpunaisen pupun. Se on ihanan pehmeä, joku vauvojen lelu kai onkin. Se näyttää tuolta vieteiseltä tekstiililtä kuitenkin enemmän.
Otsikkoon ja linkkiin vastaus...
Näyttää ehkä erehdyttävästikin naisten alushousuilta. 😁Minusta nuo ovat nätimmät kuin tavalliset pöksyt, mutta kaiken nätimpi on nainen tietysti kesällä ulkona ja talvella sisällä ilman pöksyjä. Ja täysin sheivattuna, niet ei ole edes sitä kuuluisaa 'vain pientä karvakolmiota'. Ulkona minihame, sisällä ilmankin. 🌹👀
Herkulliseltahan nuo näyttävät 😋, lähdenpäs tästä jääkaapille tekemään jätskiannoksen suklaakastikkeella 😋
Vois olla mopoillessa hyvät pöksyt, kun laittaa tuulenpitävät päälle
- Anonyymi
oletko kikkelitön Kuopiosta
hassu sanonta vähän pehmoiset jalat, kun niin haaveilija tuon kanssa juttuja jotain aina Ehkä nuo ovat suunnattu mukavuutta ja pehmeyttä haluavalle naiselle? Kotiasuksi? Moderni villahoususetti, lisättynä pörrötoppi ja -takki.
Itse kokisin nuo hankalaksi ja liian paksuiksi alusvaatteiksi. Ei tulisi käytettyä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran99929Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?155869- 64730
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y26692Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47684Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46654- 47614
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä31562Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.29543Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20533- 31531
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee450518Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.35516- 6496
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81489- 44471
- 42460
- 30456
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 364437En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39424