Avaruusnaarasten legioona vierailee pian Kemijärvellä. Älkää pelätkö. He tulevat rauhassa. ✌️👽🖖👽🛸
L e g i o o n a
17
403
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi vihjaat, että täällä miehet on avaruus naisten kanssa? Avaruus naiset ei täällä harjoita seksuaalisuutta, se on kylähullujen poikamiesten höpötys, että taas isorintaiset ufonaaraat kävi antamassa pillua se on aivan keksintöä Kemijärvellä. Jos ne käy, ne tekee tutkimuksia ja havaintoja ei seksimatkoja pällit!
- Anonyymi
Olet vaan kateellinen 😆
- Anonyymi
Meinaatko ettei avaruusolennoilla ole himoja? Raamatussakin kerrotaan miten avaruusolennot himoitsivat ihmisiä ja yhtyivät heihin. 🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko ettei avaruusolennoilla ole himoja? Raamatussakin kerrotaan miten avaruusolennot himoitsivat ihmisiä ja yhtyivät heihin. 🧐
Ykköseen vai pikkukakkoseen?
- Anonyymi
Ei ne punakengät pääse enää rajan yli
- Anonyymi
Huh huh ja voi nenä. Vuosikymmeniä sitten he kaappasivat hänet aluksellensa ja tekivät seksuaalisia juttuja. Aluksi se pelotti mutta oli lopuksi oikein virkistävä tapahtuma. Se teki hänestä miehen. Kiitos kiitos.
- Anonyymi
Miksi matkit? Tietäisitpä, miksi hän joutui Etelä-Suomeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi matkit? Tietäisitpä, miksi hän joutui Etelä-Suomeen.
Suljetulle osastolle?
- Anonyymi
Jos avaruusneito on vain 16 vuotias niin onko laitonta touhuta ufo lautasen takapenkillä 100 kerhossa?
🛸👽 👌👈😜💦
👻👻👻👻👻👻 - Anonyymi
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡠⠤⠐⠒⠂⠤⢄⡀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡠⠖⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠁⠢⡈⠲⣄⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⡜⠁⠀⢀⠁⠀⠀⠈⢁⠀⠔⠀⠄⠈⢦⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠁⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠈⡄
⠀⠀⠀⠀⠀⣦⡇⠀⠀⠀⠀⡀⡀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⣴⠁
⠀⠀⠀⠀⠀⢹⡧⠄⠀⠀⢉⠐⠒⠀⡉⠁⠀⠢⢼⡇⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⢸⢸⣟⠛⣿⣦⠑⠀⠊⣴⠿⣿⣿⡏⡇⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠘⢮⢻⣿⣿⣿⡇⠀⢸⣿⣾⣿⣟⡴⠁⠀
⡤⠄⠀⡖⢢⠀⠈⢳⡈⠙⠛⢁⠀⡈⠛⠋⣁⡞⠁⠀⠀
⠱⡸⡀⡕⡎⠀⠀⠀⠳⣄⠀⠉⠀⠉⠀⣠⠟⠀⠀⠀⠀
⠀⢣⢣⡇⡇⠀⠀⠀⠀⠈⢧⡀⠒⢈⡼⠁⠀⠀⠀⠀⠀
⢴⢺⣃⡒⠣⡀⠀⠀⠀⠀⠸⣿⠲⣿⠇⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠈⠣⡹⠉⢀⠃⠀⢀⣀⡠⠜⡙⣀⢛⠣⢄⣀⡀⠀⠀⠀
⠀⠀⠑⡏⣹⠀⢸⠇⢀⠀⠉⠀⣀⠀⠁⠀⡄⠸⡆⠀⠀
⠀⠀⠀⢁⠀⢇⡸⢀⣨⡀⠀⠀⢀⠀⠀⢀⣅⠀⡇⠀⠀
⠀⠀⠀⠸⡀⠈⠇⣸⠏⣇⠀⠀⠤⠀⠀⣸⡇⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⣿⡀⢨⡟⠀⡗⠀⠀⢀⠀⠀⢺⡇⠀⠇⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠈⠺⡽⠁⠀⠧⠬⠤⠤⠄⠄⠸⢇⣄⠇⠀⠀- Anonyymi
Hitto mikä uhfo, halut heräs.
- Anonyymi
Mä olen mystinen hopeinen discomies
Mä olen kieltään lipova liskomies
Mä olen Kemijörven nahkamies
Aina ilosta syntyvä uudestaan
Sä tunsit mut aiemmin AntiNegana
Sitä poikaa ei enää olekaan
Sä revit lehden sun muistokirjasta
Oon sun mielestä poissa kokonaan
Mennyt mies
On historiaa
Mennyt mies
On historiaa- Anonyymi
Joo Anti-nnga lähti kyhjöttää vuokrayksiössä pk-seudulla miksi kysypä Lidlin pihalta
- Anonyymi
Löytyykö Lahteloista, Kerkelöistä ja Särkelöistä avaruusnaaraita? Voiko viinitonkasta ja karaokelaitteistosta rakentaa avaruusaluksen, jossa mahtisukujen edustajatkin voivat viihtyä.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18291449
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Huomautus! Humanoidi naiset ovat jo valinneet Kemijärven valio yksilö miehet geeni jakoon Siriukselle. Uusia hakemuksia ei oteta vastaan. Olemme siirtyneet vaiheeseen BETA 4. Kiitos loppu.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904433
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603261Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132541Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1232406Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki932256- 412053
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281997Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241753Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91647- 291618