Kivaa karkauspäivää

Anonyymi-ap

Ystäville ja miksi ei ystävän oloisillekin. :)

234

1577

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluaisiko joku ystävän oloinen sanoa että kuuluisiko minun ihastua uudelleen vai miksi jos joku oikein kiva haluaa lähestyä niin se vähän alkaa ahdistaa?

      • Anonyymi

        Ehkä se ahdistus johtuu siitä et erosta ei ole tarpeeksi aikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se ahdistus johtuu siitä et erosta ei ole tarpeeksi aikaa?

        Mutta jos katsoisin voisinko nähdä. On aika kiva tapaus kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos katsoisin voisinko nähdä. On aika kiva tapaus kyseessä.

        Sehän on siitä kiinni miltä itsestäsi tuntuu. Uudet asiat voi jännittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on siitä kiinni miltä itsestäsi tuntuu. Uudet asiat voi jännittää.

        Olen kylläkin aika väsynyt kaikesta mutta eihän sillä sinänsä kiire ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kylläkin aika väsynyt kaikesta mutta eihän sillä sinänsä kiire ole.

        Tiedän sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän sen

        Ethän se sinä ole vaan joku muu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän se sinä ole vaan joku muu?

        Olenpa. Sydämetön ystäväsi :/


      • Anonyymi

        Ei kai kukaan aidosti kiva ilkeyttään lähesty, vaan jos välittää. Tietysti toisen rajoja täytyy kunnioittaa, eikä ketään saa tahallaan ahdistaa. Jos haluat olla rauhassa, niin voit kai sen jotenkin kertoa toiselle, että hän tietää jättää sut rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenpa. Sydämetön ystäväsi :/

        On sinulla sydän ollut aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kukaan aidosti kiva ilkeyttään lähesty, vaan jos välittää. Tietysti toisen rajoja täytyy kunnioittaa, eikä ketään saa tahallaan ahdistaa. Jos haluat olla rauhassa, niin voit kai sen jotenkin kertoa toiselle, että hän tietää jättää sut rauhaan.

        Niin ei kai. Mietin vain olenko valmis tapaamaan ketään. Jos itken vain kotona joka päivä ja olen palstalla kun en muutakaan voi. On aika rankkaa tuon entisen kanssa muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei kai. Mietin vain olenko valmis tapaamaan ketään. Jos itken vain kotona joka päivä ja olen palstalla kun en muutakaan voi. On aika rankkaa tuon entisen kanssa muutenkin.

        Tuo kommentti oli eriltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kommentti oli eriltä

        En pidä mitään kiirettä sitten sen kanssa kun voi alkaa muuten tuntumaan että kiirehtisi heti johonkin uuteen mihin ei olekaan valmis. Toki jos nyt tuntuu siltä niin voisi sitä tavata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sinulla sydän ollut aina.

        Kiva jos niin. Se tuntui aika pahalta se kommentti ettei olisi. Ei se niinkään jos sanot kypsymättömäksi tai jotain, varmaan olenkin. Mut sydämetön en ikinä haluisi olla ja ajatus siitä et koet niin valvotti kyllä öisin ja toi kyyneleitä silmään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos niin. Se tuntui aika pahalta se kommentti ettei olisi. Ei se niinkään jos sanot kypsymättömäksi tai jotain, varmaan olenkin. Mut sydämetön en ikinä haluisi olla ja ajatus siitä et koet niin valvotti kyllä öisin ja toi kyyneleitä silmään.

        Et ole sydämetön minulle ollut ja olet kypsäkin ihmisenä. Varmasti kypsempi kuin minä. Olin jotenkin niin tunteiden vallassa että sanoin asioita mitä en tarkoita. Olen minäkin valvonut ja itkenyt kun ajattelin että menetin niin tärkeän ihmisen minulle.😞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole sydämetön minulle ollut ja olet kypsäkin ihmisenä. Varmasti kypsempi kuin minä. Olin jotenkin niin tunteiden vallassa että sanoin asioita mitä en tarkoita. Olen minäkin valvonut ja itkenyt kun ajattelin että menetin niin tärkeän ihmisen minulle.😞

        Enkä myöskään yritä kerjätä sääliä, vaan minulle on tärkeää ja hienoa et oon voinut kertoa oloistani. Vaikeaa se on jatkossa kun en tiedä miks sanoit niitä asioita, ehkä se oli totuus mitä mieltä olet, minusta ehkä jotain muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä myöskään yritä kerjätä sääliä, vaan minulle on tärkeää ja hienoa et oon voinut kertoa oloistani. Vaikeaa se on jatkossa kun en tiedä miks sanoit niitä asioita, ehkä se oli totuus mitä mieltä olet, minusta ehkä jotain muuta.

        Ymmärrän kyllä. En tiedä olenko omasta takaa aika väsynyt omaan tilanteeseen ja sitten jotenkin ajattelin että meidän ystävyys jäisi aina vaan palstalle. Ehkä petyin itseeni ja sanoin asioita mitkä ei ole edes totta. En ole sinusta sitä mieltä oikeasti mitä sanoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä. En tiedä olenko omasta takaa aika väsynyt omaan tilanteeseen ja sitten jotenkin ajattelin että meidän ystävyys jäisi aina vaan palstalle. Ehkä petyin itseeni ja sanoin asioita mitkä ei ole edes totta. En ole sinusta sitä mieltä oikeasti mitä sanoin.

        Niin. Ehkä sitä voi aina yrittää oppia tunnistamaan mistä me ajatukset tulee ja tunnistamaan ne nimenomaan vaan ajatuksiksi. Siinä mielessä koin et olen kasvanut itseni kanssa, koska osasin odottaa et tuon riidan jälkeen tulen kokemaan ajatuksia ja oloja itsestäni jotka ovat vain virheellisiä ajatuksia. Vointi tänään on jo ollut parempi niiden suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ehkä sitä voi aina yrittää oppia tunnistamaan mistä me ajatukset tulee ja tunnistamaan ne nimenomaan vaan ajatuksiksi. Siinä mielessä koin et olen kasvanut itseni kanssa, koska osasin odottaa et tuon riidan jälkeen tulen kokemaan ajatuksia ja oloja itsestäni jotka ovat vain virheellisiä ajatuksia. Vointi tänään on jo ollut parempi niiden suhteen.

        Ja vaikka sanoit tosi ikävästi niin olen ollut myös huolissani voinnistasi. Tiedän et sulla on vaikeaa ollut ja jokin osa minusta ajatteli ettet tarkoittanut mitä sanoit. Toinen osa sanoi etten tule enää ikinä tänne koska koin että se oli pahinta mitä minusta on sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ehkä sitä voi aina yrittää oppia tunnistamaan mistä me ajatukset tulee ja tunnistamaan ne nimenomaan vaan ajatuksiksi. Siinä mielessä koin et olen kasvanut itseni kanssa, koska osasin odottaa et tuon riidan jälkeen tulen kokemaan ajatuksia ja oloja itsestäni jotka ovat vain virheellisiä ajatuksia. Vointi tänään on jo ollut parempi niiden suhteen.

        Niin se pitääkin miettiä mutta tämä oli minulle hyvä opetus kun en voinut tai osannut sitä pahaa oloa purkaa oikein. Pitää vain miettiä kuinka sitä voisin purkaa paremmin ilman että sanon mitään mitä en oikeasti tarkoita. Minullakin oli pari päivää tosi paha olla kun ajattelin että menetin sinut kokonaan elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä. En tiedä olenko omasta takaa aika väsynyt omaan tilanteeseen ja sitten jotenkin ajattelin että meidän ystävyys jäisi aina vaan palstalle. Ehkä petyin itseeni ja sanoin asioita mitkä ei ole edes totta. En ole sinusta sitä mieltä oikeasti mitä sanoin.

        Mietin tässä kumpi nyt on muka kumpi teistä, sinä pahanilmanlintu, pitäisiköhän johonkin teidän ketjuun linkittää miten ilkeä olet? Ilkeä ja matkija. Mietipä hetki.. aiemmin kirkkain silmin valehtelit tuolle toisellekin ettet yhtään tiedä mistä on kyse. Oi voi sentään.. ihmisiä hyppii silloilta ja junien alle sekä ottaa liikaa lääkkeitä sun muuta tuollaisten ilkeiden vuoksi. Pian taas uusi sellainen tapaus tulee julkisesti ilmi. Ja myös se että siihen syy eräs/eräät palstalla. Mietipä tosiaan hetki millainen ihminen olet ja mitä sait aikaan.
        Ja miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaikka sanoit tosi ikävästi niin olen ollut myös huolissani voinnistasi. Tiedän et sulla on vaikeaa ollut ja jokin osa minusta ajatteli ettet tarkoittanut mitä sanoit. Toinen osa sanoi etten tule enää ikinä tänne koska koin että se oli pahinta mitä minusta on sanottu.

        En ole kauhean hyvinvoinut ollut tässä. Joka päivä itkua melkein. En tarkoittanut niitä sanoja.😞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin tässä kumpi nyt on muka kumpi teistä, sinä pahanilmanlintu, pitäisiköhän johonkin teidän ketjuun linkittää miten ilkeä olet? Ilkeä ja matkija. Mietipä hetki.. aiemmin kirkkain silmin valehtelit tuolle toisellekin ettet yhtään tiedä mistä on kyse. Oi voi sentään.. ihmisiä hyppii silloilta ja junien alle sekä ottaa liikaa lääkkeitä sun muuta tuollaisten ilkeiden vuoksi. Pian taas uusi sellainen tapaus tulee julkisesti ilmi. Ja myös se että siihen syy eräs/eräät palstalla. Mietipä tosiaan hetki millainen ihminen olet ja mitä sait aikaan.
        Ja miksi?

        En tiedä kenelle tämä osoitettu ja keneltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kauhean hyvinvoinut ollut tässä. Joka päivä itkua melkein. En tarkoittanut niitä sanoja.😞

        Haluan sulle pelkkää hyvää ja mulle on tärkeää et juuri sinä oisit paras ystäväni jatkossakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin tässä kumpi nyt on muka kumpi teistä, sinä pahanilmanlintu, pitäisiköhän johonkin teidän ketjuun linkittää miten ilkeä olet? Ilkeä ja matkija. Mietipä hetki.. aiemmin kirkkain silmin valehtelit tuolle toisellekin ettet yhtään tiedä mistä on kyse. Oi voi sentään.. ihmisiä hyppii silloilta ja junien alle sekä ottaa liikaa lääkkeitä sun muuta tuollaisten ilkeiden vuoksi. Pian taas uusi sellainen tapaus tulee julkisesti ilmi. Ja myös se että siihen syy eräs/eräät palstalla. Mietipä tosiaan hetki millainen ihminen olet ja mitä sait aikaan.
        Ja miksi?

        Tiedän nyt kun tulin järkiini että sanoin väärin ja ilkeästi mutten tarkoittanut sitä ja olin tunteiden vallassa. Se vain pahenti oloa kun tajusin miten pahasti sanoin ja loukkasin toista.😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kenelle tämä osoitettu ja keneltä.

        Veikkaisin joku ihan sivullinen on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan sulle pelkkää hyvää ja mulle on tärkeää et juuri sinä oisit paras ystäväni jatkossakin.

        Samoin ja olisi ihana juttu että voit antaa anteeksi😔 olin ihan hölmö ja idiootti kun sanoin niin tyhmästi😞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin ja olisi ihana juttu että voit antaa anteeksi😔 olin ihan hölmö ja idiootti kun sanoin niin tyhmästi😞

        Saat anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat anteeksi.

        Kiva jos voit antaa anteeksi.💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat anteeksi.

        Etkö sinä tajua et tuo matkija ja pahanilman lintu toivoi sinulle onnettomuutta? Sanoi sinulle ettei halua mitään muistoja sinusta? Ja sinä annat anteeksi tuosta vaan?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä tajua et tuo matkija ja pahanilman lintu toivoi sinulle onnettomuutta? Sanoi sinulle ettei halua mitään muistoja sinusta? Ja sinä annat anteeksi tuosta vaan?!

        Ai miten onnettomuutta? 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä tajua et tuo matkija ja pahanilman lintu toivoi sinulle onnettomuutta? Sanoi sinulle ettei halua mitään muistoja sinusta? Ja sinä annat anteeksi tuosta vaan?!

        En toivo onnettomuutta ja sanoin tunteissani tyhmiä asioita. En ole pohjimmiltani mikään pahantekijä tai toivo pahaa sellaisille joista välitän paljon ja enemmänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai miten onnettomuutta? 🫤

        En toivo tai toivonut onnettomuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se ahdistus johtuu siitä et erosta ei ole tarpeeksi aikaa?

        Joskus ahdistus johtuu siitä, ettei oo tajunnu erota tai irrottautua liigasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kylläkin aika väsynyt kaikesta mutta eihän sillä sinänsä kiire ole.

        Karkauspäivän aihe ei ole ystävyys eikä ystävän päivän aihe ole parisuhde.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­N­­y­­­m­­­f­­o­­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kauniita oli nuo sanat mitä olit eilen laittanut kiitos niistä

      • Anonyymi

        Kiva jos pidit niistä koitin katsoa sellaisia sanoja mitkä sopii siihen hetkeen ja tunteisiin siinä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos pidit niistä koitin katsoa sellaisia sanoja mitkä sopii siihen hetkeen ja tunteisiin siinä hetkellä.

        Kivoja olivat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivoja olivat

        Kokosin eri biiseistä. Mietin oliko sinulta se amaranthen uusi biisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokosin eri biiseistä. Mietin oliko sinulta se amaranthen uusi biisi?

        Oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli.

        Joo. Se oli kyllä kiva. Kuuntelin sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Se oli kyllä kiva. Kuuntelin sen.

        Oli kiva. Niiltä tuli uus levy ja kuuntelin sitä eilen niin sekin vähän piristi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kiva. Niiltä tuli uus levy ja kuuntelin sitä eilen niin sekin vähän piristi.

        Onpa kiva. Voisin itsekin kuunnella sen. Voitko itse nyt vähän paremmin kuitenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kiva. Voisin itsekin kuunnella sen. Voitko itse nyt vähän paremmin kuitenkin?

        Huomasin sen kyllä kun juttelin muiden kanssa että ei ne minua samalla tavalla ymmärrä. Tuntui että oli ihan hukassa jotenkin itseni kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kiva. Voisin itsekin kuunnella sen. Voitko itse nyt vähän paremmin kuitenkin?

        On parempi. Hain pizzaa ja katselin jotain hauskoja videoita äsken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On parempi. Hain pizzaa ja katselin jotain hauskoja videoita äsken.

        Kiva kuulla. Mitkä maut pizzassa parhaat? En muista kysyinkö joskus. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On parempi. Hain pizzaa ja katselin jotain hauskoja videoita äsken.

        Tuli vaan tajuttua että olen ihan surkea deittailemaan ketään. Jos toinen yrittää että olisipa kivaa ja itse vaan haluaa tutustua. Ehkä se on vain minun luonteelle tyypillistä että haluaa tuntea ennen mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla. Mitkä maut pizzassa parhaat? En muista kysyinkö joskus. 😄

        Pepperoni anananas aurajuusto kotipizzasta on suosikkini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli vaan tajuttua että olen ihan surkea deittailemaan ketään. Jos toinen yrittää että olisipa kivaa ja itse vaan haluaa tutustua. Ehkä se on vain minun luonteelle tyypillistä että haluaa tuntea ennen mitään muuta.

        Niin eihän se surkeaksi tee vaan se on luonteenpiirre ja olen samanlainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pepperoni anananas aurajuusto kotipizzasta on suosikkini.

        On varmasti hyvä. Pitää muistaa tuo jos joskus mennään pizzalle. Tuliko vahingossa ananakseen enemmän an. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varmasti hyvä. Pitää muistaa tuo jos joskus mennään pizzalle. Tuliko vahingossa ananakseen enemmän an. :D

        Näköjään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eihän se surkeaksi tee vaan se on luonteenpiirre ja olen samanlainen.

        Niin se voi olla. No ehkä kyllästyvät kun eivät niin nopeasti pääsekään eteenpäin ja itseä kiinnostaa vaan kaikki toisen muut tekemiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se voi olla. No ehkä kyllästyvät kun eivät niin nopeasti pääsekään eteenpäin ja itseä kiinnostaa vaan kaikki toisen muut tekemiset.

        Riippuu ihmisestä se. Itse ainakin tykkään ihmisestä kuka haluaa eka tutustua ja on oikeasti kiinnostunut minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään :D

        Joo. :D a na na nas.🍍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu ihmisestä se. Itse ainakin tykkään ihmisestä kuka haluaa eka tutustua ja on oikeasti kiinnostunut minusta.

        Niin se varmasti on minullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. :D a na na nas.🍍

        Näkyyköhän sinun samsungilla nuo minun hienot emojit. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyyköhän sinun samsungilla nuo minun hienot emojit. :D

        Näkyy ne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy ne

        Kiva jos näkyy🍕🍽️🍴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos näkyy🍕🍽️🍴

        Tuo vähän näyttääkin pepperoonipizzalta 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo vähän näyttääkin pepperoonipizzalta 🙂

        Vähän näyttää. :D itse syön tällä hetkellä 🥕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän näyttää. :D itse syön tällä hetkellä 🥕

        Tykkään myös 🍊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään myös 🍊

        Niitä onkin hyvä syödä. Passion hedelmä on hyvä kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä onkin hyvä syödä. Passion hedelmä on hyvä kans.

        Mikä on sellainen lemppari hedelmä mitä itse tykkäät syödä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sellainen lemppari hedelmä mitä itse tykkäät syödä?

        Kiiwi. Tai tuo passionhedelmä kans mut kiiwi on helpompi syödä. Entä sulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiiwi. Tai tuo passionhedelmä kans mut kiiwi on helpompi syödä. Entä sulla?

        En tiedä olenko se apina mutta banaani on hyvä ei aina mutta yleensä tulee syötyä. :D ja sitten tykkään yleisesti mandariineista tulee ihan päivittäin syötyä koska välttelen sillä flunssaa ja omenat, viinirypäleet, avokadot, kiiwikin on hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä olenko se apina mutta banaani on hyvä ei aina mutta yleensä tulee syötyä. :D ja sitten tykkään yleisesti mandariineista tulee ihan päivittäin syötyä koska välttelen sillä flunssaa ja omenat, viinirypäleet, avokadot, kiiwikin on hyvä.

        On noi hyviä joo. Tulee noita itsekin syötyä kaikkia. Kesällä on kiva kun saa mansikoita ja vadelmia sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On noi hyviä joo. Tulee noita itsekin syötyä kaikkia. Kesällä on kiva kun saa mansikoita ja vadelmia sitten.

        Se on kiva kesällä aina. :) nyt on tietysti ensimmäinen erilainen kesä pitkään aikaan ja pääsee varmaan noita hameita sitten käyttämään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä olenko se apina mutta banaani on hyvä ei aina mutta yleensä tulee syötyä. :D ja sitten tykkään yleisesti mandariineista tulee ihan päivittäin syötyä koska välttelen sillä flunssaa ja omenat, viinirypäleet, avokadot, kiiwikin on hyvä.

        Tosi paljon ois asioita mistä puhua mut ei täällä voi niitä sanoa. Outoja yhteensattumia meistä ja kaikkea sellaista. Ehkä joskus pääsen kertomaan. Sen voin sanoa et löysin kaupasta eilen flamengo avaimenperän :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi paljon ois asioita mistä puhua mut ei täällä voi niitä sanoa. Outoja yhteensattumia meistä ja kaikkea sellaista. Ehkä joskus pääsen kertomaan. Sen voin sanoa et löysin kaupasta eilen flamengo avaimenperän :D

        Sanot minulle joskus muualla kuin täällä sitten. :D mietin tosiaan itsekin että olisiko jossain sähköpostissa mitään järkeä jos tekisi vain sellaisen niin siellä voisi puhua. Tosin se on aika kömpelö mutta sieltä pääsisi myös poiskin muualle. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kiva kesällä aina. :) nyt on tietysti ensimmäinen erilainen kesä pitkään aikaan ja pääsee varmaan noita hameita sitten käyttämään. :D

        Miksei ennen hameita voniut käyttää?


      • Anonyymi

        Kuulepas kun on tässä ihan eri vehje niin mitähän sitten. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei ennen hameita voniut käyttää?

        Ei minulla ollut kivoja hameita mutta tilasin niin nyt on. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ollut kivoja hameita mutta tilasin niin nyt on. :D

        Aijaa no sitten tolle toiselle vinkiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ollut kivoja hameita mutta tilasin niin nyt on. :D

        Kiva kuulla, varmasti näytät niissä kauniilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla, varmasti näytät niissä kauniilta.

        Kiitos kunhan ensin kesä tulee. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kunhan ensin kesä tulee. :D

        Niin ei vielä kannata laittaa 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei vielä kannata laittaa 🙂

        Ehkä ei. :D oliko ne sitten millaisia asioita jos niistä ei voi täällä kertoa? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei vielä kannata laittaa 🙂

        Voin sanoa että aika hassusti on minullekin tullut yhteensattumia. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei. :D oliko ne sitten millaisia asioita jos niistä ei voi täällä kertoa? :D

        Vähän vaikea sanoa. Merkittäviä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän vaikea sanoa. Merkittäviä :D

        Siis sellaisia merkkejä mistä ollaan puhuttu vai ihan minusta jotain? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sellaisia merkkejä mistä ollaan puhuttu vai ihan minusta jotain? :D

        En malta rueta nukkumaan kun kiinnostaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sellaisia merkkejä mistä ollaan puhuttu vai ihan minusta jotain? :D

        No vaikka tossa uudenvuoden aikaan puhuttiin jostain ja sanoit jotakin mikä oli hämmentävää ja ihmeellistä. Ja myös asioita sinussa esimerkiksi ihan vastikään mitä on puhuttu mitkä osuu ihmeellisesti omaan elämääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaikka tossa uudenvuoden aikaan puhuttiin jostain ja sanoit jotakin mikä oli hämmentävää ja ihmeellistä. Ja myös asioita sinussa esimerkiksi ihan vastikään mitä on puhuttu mitkä osuu ihmeellisesti omaan elämääni.

        Okei yritän miettiä mitä ne voisi olla. :D jännä kun tein silloin niitä tinoja niin ne melkein ennusti tulevaa. En silloin tiennyt mitä tapahtuisi. Se tuli aika nopeasti sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei yritän miettiä mitä ne voisi olla. :D jännä kun tein silloin niitä tinoja niin ne melkein ennusti tulevaa. En silloin tiennyt mitä tapahtuisi. Se tuli aika nopeasti sitten.

        Sanos muuta. Ehkä ne ennusti munkin tulevaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanos muuta. Ehkä ne ennusti munkin tulevaa.

        Mitä oikein tarkoitat? Hyvässä vai huonossa? Siellähän oli vaikka mitä merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanos muuta. Ehkä ne ennusti munkin tulevaa.

        Oletko ihan kunnossa? Tai siis en oikein tiedä mihin viittaat mutta silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanos muuta. Ehkä ne ennusti munkin tulevaa.

        Vai liittyykö jotenkin työhön? Asumiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai liittyykö jotenkin työhön? Asumiseen?

        Eei liity niihin. Ehkä pitää mennä maate, ettei vaikuta et roikun vaan täällä tai jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eei liity niihin. Ehkä pitää mennä maate, ettei vaikuta et roikun vaan täällä tai jotain.

        Miten niin roikut? En oikein tiedä mihin viittaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eei liity niihin. Ehkä pitää mennä maate, ettei vaikuta et roikun vaan täällä tai jotain.

        Olen ihan pihalla kun en tiedä mitä tarkoitat. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin roikut? En oikein tiedä mihin viittaat.

        Kun sanoit et olen valehtelija ja omahyväinen ku roikun täällä 😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sanoit et olen valehtelija ja omahyväinen ku roikun täällä 😥

        Et ole valehtelija etkä omahyväinenkään. Minun sanoja mitä en tarkoittanut😞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole valehtelija etkä omahyväinenkään. Minun sanoja mitä en tarkoittanut😞

        Kiva jos niin koet etten ole. En ainakaan itse ole sellainen mielestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan kunnossa? Tai siis en oikein tiedä mihin viittaat mutta silti.

        Ei kaikki ole ihan hyvin mut puhutaan siitä vaikka toinen päivä 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos niin koet etten ole. En ainakaan itse ole sellainen mielestäni.

        Et ole sellainen. Kaikki tyhmät jutut mitä sanoin niin ei ollut totta. Olin vain tunnekuohuissa ja sanoin sellaista mitä en ajatellut tai tarkoittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki ole ihan hyvin mut puhutaan siitä vaikka toinen päivä 🫤

        Pelkään pahinta mutta toivon että jaksat siellä jotenkin. 😔💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään pahinta mutta toivon että jaksat siellä jotenkin. 😔💕

        En tiedä siis ollenkaan mistä on kyse mutta tuo ettei kaikki ole hyvin kuulostaa huolestuttavalle😞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki ole ihan hyvin mut puhutaan siitä vaikka toinen päivä 🫤

        Hyvää yötä koita nukkua hyvin💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään pahinta mutta toivon että jaksat siellä jotenkin. 😔💕

        Suhteesta puhun, ei sen tila ole kovin hyvä. On niin vaikeaa puhua hänelle asiasta kun sillä on niitä terveysongelmia. Pitää jutella kun se siitä paranee. Kerroin sille et juttelen sinulle eikä se ollut hänelle edelleenkään uusi tieto, on hän tiennyt sen koko ajan ja olen siitä hänelle aina muistuttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä koita nukkua hyvin💗

        Samoin hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhteesta puhun, ei sen tila ole kovin hyvä. On niin vaikeaa puhua hänelle asiasta kun sillä on niitä terveysongelmia. Pitää jutella kun se siitä paranee. Kerroin sille et juttelen sinulle eikä se ollut hänelle edelleenkään uusi tieto, on hän tiennyt sen koko ajan ja olen siitä hänelle aina muistuttanut.

        Okei. Uskon kyllä että se niin on miten sanot. Jospa hän paranee ja saatte selvitettyä asiat miten ne onkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Uskon kyllä että se niin on miten sanot. Jospa hän paranee ja saatte selvitettyä asiat miten ne onkaan.

        💗💗💗


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa maaliskuuta sinne sydämen omaavalle. <3 https://images.app.goo.gl/iWDXd8amZHyqRdLZ6

        Kun minä satutin sanoillani niin en tuntenut muuta kuin surua ja pahaa oloa itsessäni. Olin itsekin sisältä rikki enkä ajatellut loppuun asti tai tarkoittanut niitä kun ei ne olleet totta. Tämä palsta on monesti sekoittanut kun olen luullut sinun kirjoittamaksi asioita mitkä ei ollut sinulta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun minä satutin sanoillani niin en tuntenut muuta kuin surua ja pahaa oloa itsessäni. Olin itsekin sisältä rikki enkä ajatellut loppuun asti tai tarkoittanut niitä kun ei ne olleet totta. Tämä palsta on monesti sekoittanut kun olen luullut sinun kirjoittamaksi asioita mitkä ei ollut sinulta.

        Ei se mitään, ymmärrän sen. Onko sulla nyt jo parempi olo? Ja kivaa maaliskuuta sullekin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniita tekstejä nuo kiitos <3 tuntuivat siellä sydämessä asti :D

        Kiva jos tykkäsit. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään, ymmärrän sen. Onko sulla nyt jo parempi olo? Ja kivaa maaliskuuta sullekin .

        On minulla parempi olo. Onko sinulla? Katson tässä kun Stubb puhuu tuolla kieli solmussa joka kieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minulla parempi olo. Onko sinulla? Katson tässä kun Stubb puhuu tuolla kieli solmussa joka kieltä.

        On parempi. Hän kyllä puhuu monia kieliä, on varmaan siten hyvä edustaja Suomelle :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On parempi. Hän kyllä puhuu monia kieliä, on varmaan siten hyvä edustaja Suomelle :D

        Onhan se ihan mutta olisi ollut Haavistokin hyvä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se ihan mutta olisi ollut Haavistokin hyvä. :D

        Niin ois ollut :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ois ollut :D

        Ei voi mitään. :D hyvä on Stubin virnistellä tuolla mutta tosiaan on ihan kuitenkin nuorekas ja varmasti osaava presidentti. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi mitään. :D hyvä on Stubin virnistellä tuolla mutta tosiaan on ihan kuitenkin nuorekas ja varmasti osaava presidentti. :D

        Niinpä :D ois se Haavisto ollut enemmän omaan mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä :D ois se Haavisto ollut enemmän omaan mieleen.

        Sama. :D mutta elämä on. :D on stubb parempi kuitenkin kuin moni muu niistä ehdokkaista olisi ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä :D ois se Haavisto ollut enemmän omaan mieleen.

        Outoa että me ollaan yli vuosi puhuttu ja silti ollaan vaan täällä oltu. :D moni on niin hätähousu että päivän sisällä pitäisi olla jo näkemässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa että me ollaan yli vuosi puhuttu ja silti ollaan vaan täällä oltu. :D moni on niin hätähousu että päivän sisällä pitäisi olla jo näkemässä.

        Nii ei taideta oikein kumpikaan sellaisia hätähousuja olla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ei taideta oikein kumpikaan sellaisia hätähousuja olla :D

        Vähän huvittavaa kun pitäisi olla nyt ja heti. :D varmaan kyllästyy kun ei saa heti. :D mutta ei oikein silleen huvittaisi vaan jossain nopeasti kun haluisi oikeasti hyvän suhteen eikä mitään yhden yön juttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän huvittavaa kun pitäisi olla nyt ja heti. :D varmaan kyllästyy kun ei saa heti. :D mutta ei oikein silleen huvittaisi vaan jossain nopeasti kun haluisi oikeasti hyvän suhteen eikä mitään yhden yön juttua.

        Ai missä pitäisi olla nyt ja heti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai missä pitäisi olla nyt ja heti?

        Siis joku muu tuli juttelemaan minulle. Haluaisi aika nopeaa mutten tiedä haluanko mitään ja muutenkaan niin nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis joku muu tuli juttelemaan minulle. Haluaisi aika nopeaa mutten tiedä haluanko mitään ja muutenkaan niin nopeasti.

        Ai 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai 🫤

        En tiedä mitä oikein teen. Sydän sanoo ettei vielä kannattaisi mitään tehdä ja välitän kuitenkin sinusta ja niin edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä oikein teen. Sydän sanoo ettei vielä kannattaisi mitään tehdä ja välitän kuitenkin sinusta ja niin edelleen.

        Mäkin välitän susta <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin välitän susta <3

        Kiitos noista sanoista <3 sinut minä voisin kyllä nähdä milloin vaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän huvittavaa kun pitäisi olla nyt ja heti. :D varmaan kyllästyy kun ei saa heti. :D mutta ei oikein silleen huvittaisi vaan jossain nopeasti kun haluisi oikeasti hyvän suhteen eikä mitään yhden yön juttua.

        Oon tätä biisiä kuullut radiossa varmaan sata kertaa ja tykännyt mut en tiennyt tän nimee tai esittäjää joten löysin tän vähän sun ansiosta kun etsin tietyllä sanalla ;D jännä sattuma tämäkin

        https://youtu.be/UQ4uyq3GU1w?feature=shared


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon tätä biisiä kuullut radiossa varmaan sata kertaa ja tykännyt mut en tiennyt tän nimee tai esittäjää joten löysin tän vähän sun ansiosta kun etsin tietyllä sanalla ;D jännä sattuma tämäkin

        https://youtu.be/UQ4uyq3GU1w?feature=shared

        En tiedä linkkasinko tuon biisin joskus. :D olen itsekin kuunnellut tuota. :D tuolla sydämettömällä hulluus sanalla löysit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä linkkasinko tuon biisin joskus. :D olen itsekin kuunnellut tuota. :D tuolla sydämettömällä hulluus sanalla löysit?

        Eiku Heartless vaan. En ainakaan ole huomannut jos oot linkannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon tätä biisiä kuullut radiossa varmaan sata kertaa ja tykännyt mut en tiennyt tän nimee tai esittäjää joten löysin tän vähän sun ansiosta kun etsin tietyllä sanalla ;D jännä sattuma tämäkin

        https://youtu.be/UQ4uyq3GU1w?feature=shared

        Meillä nyt vaan on näitä jänniä sattumia kerta toisensa jälkeen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku Heartless vaan. En ainakaan ole huomannut jos oot linkannut.

        Okei. Et sinä Heartless minulle ainakaan ole. 😞💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Et sinä Heartless minulle ainakaan ole. 😞💕

        Kyl mä sen uskon jo etkä säkään ole sellainen. Sanoit sen vaan kun halusit et löydän tuon kappaleen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä nyt vaan on näitä jänniä sattumia kerta toisensa jälkeen. :D

        Taas paheiden äärellä, energiajuomaa 🦧


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mä sen uskon jo etkä säkään ole sellainen. Sanoit sen vaan kun halusit et löydän tuon kappaleen :D

        Olen itsekin tuota kuunnellut joskus mutta meillä nyt vaan jotenkin menee kaikki asiat jännästi yhteen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas paheiden äärellä, energiajuomaa 🦧

        Kunhan et mitään pahoinvointia siitä saa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan et mitään pahoinvointia siitä saa. :D

        Juon hitaasti sen :D ja olen syönyt nyt kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itsekin tuota kuunnellut joskus mutta meillä nyt vaan jotenkin menee kaikki asiat jännästi yhteen. :D

        Niinpä. Se on tosi ihmeellistä :D etkä ees tosiaan tiedäkään kaikkea mitä on osunut yhteen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juon hitaasti sen :D ja olen syönyt nyt kunnolla.

        Hyvä niin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Se on tosi ihmeellistä :D etkä ees tosiaan tiedäkään kaikkea mitä on osunut yhteen :D

        Et suostunut kertomaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juon hitaasti sen :D ja olen syönyt nyt kunnolla.

        Se yksi joka tuli juttelemaan haluaa vain nopeet sessiot. :D ei sitä muu kiinnosta. En tiedä oikein haluanko sellaista kun haluaisin suhteen jossa olisi rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se yksi joka tuli juttelemaan haluaa vain nopeet sessiot. :D ei sitä muu kiinnosta. En tiedä oikein haluanko sellaista kun haluaisin suhteen jossa olisi rakkautta.

        Nii 🫤 💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii 🫤 💔

        Mikä tuo sydän emoji nyt oli. Jos on rakkautta ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuo sydän emoji nyt oli. Jos on rakkautta ❤️

        Tai siis niin uskon että olisi jossain. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se yksi joka tuli juttelemaan haluaa vain nopeet sessiot. :D ei sitä muu kiinnosta. En tiedä oikein haluanko sellaista kun haluaisin suhteen jossa olisi rakkautta.

        Olet mulle rakas ja sellaista haluisin myös <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuo sydän emoji nyt oli. Jos on rakkautta ❤️

        Niin et kai se ois vähän 💔 mulle jos sellaiseen lähtisit...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mulle rakas ja sellaista haluisin myös <3

        Kivasti sanottu sinäkin minulle. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin et kai se ois vähän 💔 mulle jos sellaiseen lähtisit...

        En halua lähteä sellaiseen. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin et kai se ois vähän 💔 mulle jos sellaiseen lähtisit...

        Kun en mä pysty ikinä kilpailemaan sellasten miesten kanssa ketkä on valmiita heti hyppäämään vaan sänkyyn 🫤 oon tunneihminen ja tarviin aikaa tutustua ja sitten muhun jo kyllästytään 🥺 haluan ja tarviin aikaa halata ja vaan olla toisen lähellä 🥺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun en mä pysty ikinä kilpailemaan sellasten miesten kanssa ketkä on valmiita heti hyppäämään vaan sänkyyn 🫤 oon tunneihminen ja tarviin aikaa tutustua ja sitten muhun jo kyllästytään 🥺 haluan ja tarviin aikaa halata ja vaan olla toisen lähellä 🥺

        Eikä sinun tarvitse kilpailla. En minäkään halua mitään sellaista vaan ihan parisuhteen sellaisen rakastavan ja ihanan kanssa. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä sinun tarvitse kilpailla. En minäkään halua mitään sellaista vaan ihan parisuhteen sellaisen rakastavan ja ihanan kanssa. <3

        💗🦧


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        💗🦧

        Oranki ja flamingo on aika jännä yhdistelmä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään. :D nekin vain tanssii keskenään. :D

        Nii 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii 🙂

        Tämmöistä se varmaan on että suhteita tulee ja menee muttei ystäviä. Ystävät on elinikäisiä. 💗 ja meilläkin on sen verran erikoinen ystävyys että tunteet olleet molemminpuolin pinnassa koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämmöistä se varmaan on että suhteita tulee ja menee muttei ystäviä. Ystävät on elinikäisiä. 💗 ja meilläkin on sen verran erikoinen ystävyys että tunteet olleet molemminpuolin pinnassa koko ajan.

        Niin. On vaan niin outo ollut tämä viikko, tunteiden sekamelskaa. Itkusta ja tunteista et olisiko kaikille parempi jos minua ei olisi sitten tällaiseen vähintään vahvaan ystävyyssuhteeseen joka samalla tuntuu isommalta kuin pelkkä ystävyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. On vaan niin outo ollut tämä viikko, tunteiden sekamelskaa. Itkusta ja tunteista et olisiko kaikille parempi jos minua ei olisi sitten tällaiseen vähintään vahvaan ystävyyssuhteeseen joka samalla tuntuu isommalta kuin pelkkä ystävyys.

        On minullakin ollut samanlaista tunteiden sekamelskaa. Ei minulle ole ainakaan parempi ilman sinua. 😔💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minullakin ollut samanlaista tunteiden sekamelskaa. Ei minulle ole ainakaan parempi ilman sinua. 😔💗

        Onneksi ne negatiiviset tunteet tiedostin et niitä tulee ja osasin ohittaa ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ne negatiiviset tunteet tiedostin et niitä tulee ja osasin ohittaa ne.

        Minäkin tajusin kun sanoin pahasti. Mutta elämä on oppia. Me vain opitaan toisistamme. Teet minusta paremman ihmisen 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tajusin kun sanoin pahasti. Mutta elämä on oppia. Me vain opitaan toisistamme. Teet minusta paremman ihmisen 💕

        Kivasti sanottu ja sä minusta <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivasti sanottu ja sä minusta <3

        Että ei ole parempi ilman sinua enkä halua että lähtisit pois. Lisäksi meillä on vielä koko tarina näkemättä siellä oikeassa elämässä. 💓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että ei ole parempi ilman sinua enkä halua että lähtisit pois. Lisäksi meillä on vielä koko tarina näkemättä siellä oikeassa elämässä. 💓

        Niin on ☺️ yritän miettiä synttäilahjaa sellaselle kellä on jo kaikkea :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on ☺️ yritän miettiä synttäilahjaa sellaselle kellä on jo kaikkea :D

        Jollekin tutullesi vai? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollekin tutullesi vai? :D

        Joo yhdelle mieskaverille. Tai siis ei mieskaverille vaan kaverille kuka on mies 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo yhdelle mieskaverille. Tai siis ei mieskaverille vaan kaverille kuka on mies 😆

        Osta jotkut villasukat ja jotain suklaata. :D tai entä joku lahjakortti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta jotkut villasukat ja jotain suklaata. :D tai entä joku lahjakortti?

        Lahjakortti vois ollakin hyvä idea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahjakortti vois ollakin hyvä idea.

        Jotain mistä hän voisi tykätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo yhdelle mieskaverille. Tai siis ei mieskaverille vaan kaverille kuka on mies 😆

        Sinä mitään osta muuta kun valehtelet minkä kerkiät omahyväinen paske. Hävettää miten pidin ystävänä en halua kuulla sanaakaan sinusta tai muuten oksennan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä mitään osta muuta kun valehtelet minkä kerkiät omahyväinen paske. Hävettää miten pidin ystävänä en halua kuulla sanaakaan sinusta tai muuten oksennan!

        Ei ole minulta ja pidän tosi hyvänä parhaana tärkeänä rakkaana ystävänä. Miksi haluat tulla joka tilanteeseen sotkemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain mistä hän voisi tykätä.

        Joku sellainen voisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku sellainen voisi olla.

        Kiinnostaa tietää niitä yhtäläisyys asioita. :D olen kuin flamingo ilman kanojaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa tietää niitä yhtäläisyys asioita. :D olen kuin flamingo ilman kanojaan. :D

        Ja aika hurjaa ajatella että tämä on uusi alku minulle mutta en kadu mitään tekemääni kun voin kaikesta huolimatta paremmin kuin aikoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa tietää niitä yhtäläisyys asioita. :D olen kuin flamingo ilman kanojaan. :D

        Osaatko tanssii flamenco tanssii sitten? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aika hurjaa ajatella että tämä on uusi alku minulle mutta en kadu mitään tekemääni kun voin kaikesta huolimatta paremmin kuin aikoihin.

        Se on hyvä kuulla ja ei se mikään ihme ole et vointi paranee niin vaikean ihmisen jälkeen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä kuulla ja ei se mikään ihme ole et vointi paranee niin vaikean ihmisen jälkeen.

        Niin se on. Katso kun päädyttiin samalle julisteelle. :D https://images.app.goo.gl/ajDKDZ9FqB8Lv6WSA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun en mä pysty ikinä kilpailemaan sellasten miesten kanssa ketkä on valmiita heti hyppäämään vaan sänkyyn 🫤 oon tunneihminen ja tarviin aikaa tutustua ja sitten muhun jo kyllästytään 🥺 haluan ja tarviin aikaa halata ja vaan olla toisen lähellä 🥺

        Tuli mieleen etten itse kyllästyisi sinuun ja itsekin haluaisin vain olla lähellä ja halata. 💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan jos opettelen. :D olen enemmän tämmöinen joogaava flamingo. :D https://images.app.goo.gl/knX8scjR59bhTfqy7

        Hassu :D en mäkään juuri oo tanssinut. Vanhojen tansseissa kai viimeks :D


      • Anonyymi

        Vaikea sanoa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa. :D

        Katselen yleisurheilua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassu :D en mäkään juuri oo tanssinut. Vanhojen tansseissa kai viimeks :D

        En minäkään ehkä kunnolla sen jälkeen. :D pidän kyllä zumbaamisesta joskus. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselen yleisurheilua

        Huomenna on taas pitkä päivä edessä. Paljon tekemistä. :D maanantaina alkaa taas arki 😟


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselen yleisurheilua

        Onko siellä mitä lajeja ja mitkä kisat. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siellä mitä lajeja ja mitkä kisat. :D

        Nää on halli mm-kisat. Nyt alkaa kai korkeushyppyä ja sitten menee ainakin onkohan tuo 7ottelu naisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna on taas pitkä päivä edessä. Paljon tekemistä. :D maanantaina alkaa taas arki 😟

        Tsemppiä siis huomiseen ja arkeen paluuseen. Mitä kaikkea huomenna vai voiko sitä sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää on halli mm-kisat. Nyt alkaa kai korkeushyppyä ja sitten menee ainakin onkohan tuo 7ottelu naisilla.

        Joo. :D itse jos nukahtaisi kohtapuoliin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsemppiä siis huomiseen ja arkeen paluuseen. Mitä kaikkea huomenna vai voiko sitä sanoa?

        En tiedä voiko sanoa ei siis mitään sellaista pahaa tapahdu mutta tekemistä vaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsemppiä siis huomiseen ja arkeen paluuseen. Mitä kaikkea huomenna vai voiko sitä sanoa?

        Oletko itse sitten juhlimassa kaveria vai mitä ajattelit tehdä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsemppiä siis huomiseen ja arkeen paluuseen. Mitä kaikkea huomenna vai voiko sitä sanoa?

        Kiitos orankini. 💗 Tämä poistui jo toista kertaa täältä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse sitten juhlimassa kaveria vai mitä ajattelit tehdä? :)

        En tiedä mitä teen, ei ainakaan ole synttäreihin kutsuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos orankini. 💗 Tämä poistui jo toista kertaa täältä. :D

        Heh 💗
        "Leipzigin eläintarhassa suoritetun tutkimuksen mukaan orangit ovat ihmisen jälkeen kädellisistä taitavimpia kaupankävijöitä. Ne muistavat annettujen lahjojen ja tehtyjen palvelusten arvon paremmin kuin gorillat tai simpanssit."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä teen, ei ainakaan ole synttäreihin kutsuttu.

        Okei, koita tehdä jotain kivaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh 💗
        "Leipzigin eläintarhassa suoritetun tutkimuksen mukaan orangit ovat ihmisen jälkeen kädellisistä taitavimpia kaupankävijöitä. Ne muistavat annettujen lahjojen ja tehtyjen palvelusten arvon paremmin kuin gorillat tai simpanssit."

        Jännä että ne käy kauppaa keskenään. :D vaihtavat varmaan banaanit ja palvelus voisi olla että kuorin banaanisi ja saat sen kuorittuna takaisin tai lahja että ota banaanini. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä että ne käy kauppaa keskenään. :D vaihtavat varmaan banaanit ja palvelus voisi olla että kuorin banaanisi ja saat sen kuorittuna takaisin tai lahja että ota banaanini. :D

        Varmaan joo jotakin sellaista ruokaan liittyvää se on :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan joo jotakin sellaista ruokaan liittyvää se on :D

        Voi olla. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan joo jotakin sellaista ruokaan liittyvää se on :D

        Oliko se flamenco tanssi mitä olit yhdistänyt johonkin juttuun? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se flamenco tanssi mitä olit yhdistänyt johonkin juttuun? :D

        Eei ollut :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eei ollut :D

        Okei. :D hitsi kun en tiedä. :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa muuten näin nyt tykkäysmäärän ja kommentit. :D

        Alkaa toimimaan se omenan sovelluksesi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa toimimaan se omenan sovelluksesi :D

        Ehkä kun tuo video tuli sinun paremmasta samsungista niin se alkoi minullakin näkymään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kun tuo video tuli sinun paremmasta samsungista niin se alkoi minullakin näkymään. :D

        No en nyt pidä tätä parempana :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en nyt pidä tätä parempana :D

        Ehkä se sovellus on parempi. :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika tarkalleen joo :D siksi varmaan puutuu aina sormetkin öisin :D

        Minullakin joskus puutuu. :D olisi kiva nukkua tuollaisen karvaisen kasan vieressä. Voisi lämmittää kylmyyttä ja muutenkin lämmittää mieltä ja sielua. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin joskus puutuu. :D olisi kiva nukkua tuollaisen karvaisen kasan vieressä. Voisi lämmittää kylmyyttä ja muutenkin lämmittää mieltä ja sielua. <3

        Pikkurillit puutuu melkee joka yö, en tiedä miten nukun :D oishan se lämmin karvakasa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkurillit puutuu melkee joka yö, en tiedä miten nukun :D oishan se lämmin karvakasa :D

        Nukutko käsien päällä tai painaako niitä jokin? Olisi kivaa nukkua jonkun vieressä. Ehkä pitäisi joku pehmolelu ostaa ja sitä halailla.🥺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukutko käsien päällä tai painaako niitä jokin? Olisi kivaa nukkua jonkun vieressä. Ehkä pitäisi joku pehmolelu ostaa ja sitä halailla.🥺

        Varmaan nukun käden päällä jotenki. Osta pehmo-oranki 😉💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan nukun käden päällä jotenki. Osta pehmo-oranki 😉💗

        Voi olla. Sellainen voisi olla söpö. 💗🦧😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla. Sellainen voisi olla söpö. 💗🦧😍

        Sitten kun halaat sitä voin ehkä orankina sen tuntea <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kun halaat sitä voin ehkä orankina sen tuntea <3

        Ehkä se siirtyy jollain orankien etäsignaalilla sinne suuntaan. 💓☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se siirtyy jollain orankien etäsignaalilla sinne suuntaan. 💓☺️

        Ehkä. Paremmalle tuntuisi oikea hali :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä. Paremmalle tuntuisi oikea hali :D

        Ei olisi sitä voittanutta jos saisi ihan ihka oikealta orankiin rinnastettavalta halin. 🥰 hali tuntuisi sille että kaikki muu häviää ja orankin kädet tarraisi ympärille ja tietäisi olevansa turvassa. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla lukikin että pidä halattavasta orankista hyvää huolta kun ovat uhanalaisia. Kyllä minä pitäisin. ❤️ https://www.ikea.com/fi/fi/p/djungelskog-pehmolelu-oranki-00402808/

        Hassu kun tuollaisia on :D no joo varmaan oon extra uhanalainen ku oon niin erilainen ja outo:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olisi sitä voittanutta jos saisi ihan ihka oikealta orankiin rinnastettavalta halin. 🥰 hali tuntuisi sille että kaikki muu häviää ja orankin kädet tarraisi ympärille ja tietäisi olevansa turvassa. ☺️

        Oranki tykkäis. Puhut niin kauniisti et menen sanattomaksi :D <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassu kun tuollaisia on :D no joo varmaan oon extra uhanalainen ku oon niin erilainen ja outo:D

        Mutta olet yhtä erilainen ja outo kuin minäkin. :D me ollaan niitä harvinaisia yksilöitä muistatko. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oranki tykkäis. Puhut niin kauniisti et menen sanattomaksi :D <3

        Niin minä tuntisin ja tykkäisin. ☺️💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olet yhtä erilainen ja outo kuin minäkin. :D me ollaan niitä harvinaisia yksilöitä muistatko. :D

        Muistan tietty :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minä tuntisin ja tykkäisin. ☺️💗

        Nyt nukkumaan hassu et jaksat huomenna :D mieti miten flamingo voi halata ilman käsiä kun taas orankilla pitkät kädet millä saa halattua tosi tiukasti :D Öitä <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt nukkumaan hassu et jaksat huomenna :D mieti miten flamingo voi halata ilman käsiä kun taas orankilla pitkät kädet millä saa halattua tosi tiukasti :D Öitä <3

        Minun unihiekat on lähteneet matkaamaan. Ehkä ne päätyi rakkauden unisaarelle. Orankin syliin on kiva nukahtaa. Öitä. 💕🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli vaan tajuttua että olen ihan surkea deittailemaan ketään. Jos toinen yrittää että olisipa kivaa ja itse vaan haluaa tutustua. Ehkä se on vain minun luonteelle tyypillistä että haluaa tuntea ennen mitään muuta.

        Siis karkaus päivänä nainen saa kosia miestä avioliittoon kanssaan eikä mitään deittailua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei ennen hameita voniut käyttää?

        Mun hameet on kivoja kesällä lyhyet hameet shortsit naisilla siten saa rusketuksen jalkoihin.


    • Anonyymi

      Kato mua syvälle silmiin
      Jos sä jäät silti
      Jos sä päätät jäädä silti
      Jos sä jäät silti
      Uskallanko päästää irti

    • Anonyymi

      Yet here you are with that face

      • Anonyymi

        Olipa erittäin pahaenteinen läppä esim jos ei osaa tyyliin sanaakaa Lontoota, mutta toivossa on hyvä elää sano epätoivomato


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa erittäin pahaenteinen läppä esim jos ei osaa tyyliin sanaakaa Lontoota, mutta toivossa on hyvä elää sano epätoivomato

        Ja tämä irrallinen netin aarre kiikutettais niinku mihin? Syyttäjälle, tuomarille vai WTF


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä irrallinen netin aarre kiikutettais niinku mihin? Syyttäjälle, tuomarille vai WTF

        Kimppu ”ties kenen ätmin” kirjoittamaa liirum laarumia kuvakaappauksina ei vissiin ihan fiilispohjaisena piisannu


    • Anonyymi

      Karkaus päivä ei ole mikään ystävän päivä joka oli jo. Karkaus päivänä nainen saa kosia yleensä kosija on mies.Tåmä ylimääräinen päivä tasaa vuodet päivät että ne pysyy tietyssä paikassa.Yståvån päivä ei liity parisuhteisiin vaan ystäviin.

    • Anonyymi

      En tiedä onko vika mulla mut näen jotain 7 samaa alotusta ja ykskää ei aukea :D

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe