Me kaikki olemme arvokkaita

Anonyymi-ap

Me kaikki olemme tärkeitä.

28

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopeta trollaaminen.

      • Anonyymi

        Lopeta sinä! Sinä sitä olet tehnyt.


    • Anonyymi

      Ei olla ghasassa valittu kansa murhaa armotta aseettomia siviilejä naisia ja lapsia murhaamalla murhaa

    • Anonyymi

      Niin olemme. Jos olisimme merkityksettömiä,emme täällä olisi. Olemme saaneet henkisen lottovoiton tulla tänne oppimaan . Rämpimään juuri siitä omasta suosta ylös .💩

    • Anonyymi

      Unelmissa jokainen olisi saman arvoinen,

      ja, silti todellisuus on jotain aivan muuta,


      kaikkein pahin ongelma, on valtiot, joiden ihmisten älykkyysmäärä on tunnetusti,

      erittäin alhainen, ja, se, aiheuttaa, uudessa paikassa väkivaltaisuutta, yms, kaikkea,


      (tiede on tutkinut, sen, että heillä on alhainen älykkyysmäärä),



      ja, kaikkeen tähän, ja, siihen, ei ole mitään todellakaan helppoa ratkaisua,

      meidän on vain turvattava kotimme, ja, suojeltava kotiamme,


      ja, yritettävä vaan kirjaimellisesti parhaamme,

      ja, kaikki, maailman nerot, ovat, loistavia, johtamaan meidät ulos tästä suosta,

      kun, emme omin voimin siihen kykene,

      N

    • Anonyymi

      Ei olla. Kukaan meistä ei ole arvokas.

    • Anonyymi

      💕💕

    • Anonyymi

      Periaatteessa kyllä mutta ehdottomasti ei. Ilkeät ja negatiiviset myrkyttäjä ihmiset ovat minulle arvottomia tai vähäarvoisia. Hittoako jaksa heidän valituksia kuunnella.

    • Ja jokainen ihminen on metrin mittainen,

    • Anonyymi

      Kuinka tärkeä sinun mielestäsi on esimerkiksi Jammu setä, Putin, palstapedo, tai vaikka sen 4 vuotiaan lapsen isäpuoli joka poltti sen pojan?

      • Anonyymi

        Oppimassa täällä ollaan. Ikävä kyllä pahuus on se josta opitaan. Tuonpuoleisessa kun kaikki on hyvää. Sitä hyvää ei ymmärrä ellei nää sitä vastakkaista. Tällä telluksella on se nähtävissä ja me oppimisinnokkaat sielut,tahdottiin tulla tämä kakka tänne kokemaan. Surullista,mutta ihan oma valinta.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppimassa täällä ollaan. Ikävä kyllä pahuus on se josta opitaan. Tuonpuoleisessa kun kaikki on hyvää. Sitä hyvää ei ymmärrä ellei nää sitä vastakkaista. Tällä telluksella on se nähtävissä ja me oppimisinnokkaat sielut,tahdottiin tulla tämä kakka tänne kokemaan. Surullista,mutta ihan oma valinta.💩

        Pääasia ettei siihen pahuuteen mukaan mennä. Ei aleta pahoiksi,vaikka mitä pahaa päälle saisimme. Päinvastoin,pyrkisimme sitäkin päättäväisemmin hyvyyteen.💩


    • Anonyymi

      Näin on ja totta puhut mutta tietyt ihmiset sattuvat vaan olemaan tärkeämpiä ja arvokkaampia.
      -Turha ja arvoton mies kaukaa kaukaa sivusta.

      • Anonyymi

        Munasi humiossako arvokkuutesi on? Jos niin ansaitset arvottomuutesi.👎💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munasi humiossako arvokkuutesi on? Jos niin ansaitset arvottomuutesi.👎💩

        Täh?!?
        Mitä helvettiä?? 😂
        Sulla on selvästi joku paskamuna fiksaatio😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munasi humiossako arvokkuutesi on? Jos niin ansaitset arvottomuutesi.👎💩

        Viittasin lähinnä eriarvoisuuteen rikkaiden ja köyhien välillä mutta ymmärrä sinä lukemasi juuri niin kuin itse haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viittasin lähinnä eriarvoisuuteen rikkaiden ja köyhien välillä mutta ymmärrä sinä lukemasi juuri niin kuin itse haluat.

        Sama asia . Missä ero?👎💩


    • Anonyymi

      Halla-ahon mukaan ihmisellä on vain instrumentaalinen arvo.
      Mestari taitaa olla vähän turhantärkeä.

    • Anonyymi

      Et, sinä ole turha,

      ketään ei ole turha,

      mutta, maailma on mitä on,

      kaikenlaiseen järjettömyyksiin mennyt vuodesta toiseen rahaa, vuosisadasta,

      toiseen, yhä pahemmin ja pahemmin,


      jos, saamme lähes tulkoon KAIKEN sen, rahan kaikkeen hyödylliseen maailmassa,

      NYT,


      niin, voimme pika pikaa, olla kaikki parhaimpia versiota, itsestämme,

      ja, siihen auttaa parhaiten kiinan valvonta, systeemi kaikkialle maailmalle,


      N

    • Kaunis ajatus.

    • Anonyymi

      💕💕😊😊😘

    • Anonyymi

      Hienosti olet oivaltanut. Kunpa kaikki ymmärtäisi tämän.

    • Anonyymi

      Tietysti jokainen on tärkeä.
      Tulevaisuutta ajatellen lapsi on tärkeämpi mitä vanha ihminen.
      Onneksi lapset ovat Suomessa valtion erityisessä suojeluksessa, eivät eläkeläiset.

    • Olen samaa mieltä🥰

    • Anonyymi

      Niin olemme,olet oikeassa.

    • Anonyymi

      Teoriassa, vaan ei käytännössä.

      Jasu

    • Anonyymi

      niin ajattelin että jotain pelien tekemistä opettaa nuorille naisille...

      mutta pelottavaa jos ihaatuu johonkin...

    • Anonyymi

      näin kertoo Licoet- eöo aöpottaka

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe