Me kaikki olemme tärkeitä.
Me kaikki olemme arvokkaita
28
437
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta trollaaminen.
- Anonyymi
Lopeta sinä! Sinä sitä olet tehnyt.
- Anonyymi
Ei olla ghasassa valittu kansa murhaa armotta aseettomia siviilejä naisia ja lapsia murhaamalla murhaa
- Anonyymi
Niin olemme. Jos olisimme merkityksettömiä,emme täällä olisi. Olemme saaneet henkisen lottovoiton tulla tänne oppimaan . Rämpimään juuri siitä omasta suosta ylös .💩
- Anonyymi
Unelmissa jokainen olisi saman arvoinen,
ja, silti todellisuus on jotain aivan muuta,
kaikkein pahin ongelma, on valtiot, joiden ihmisten älykkyysmäärä on tunnetusti,
erittäin alhainen, ja, se, aiheuttaa, uudessa paikassa väkivaltaisuutta, yms, kaikkea,
(tiede on tutkinut, sen, että heillä on alhainen älykkyysmäärä),
ja, kaikkeen tähän, ja, siihen, ei ole mitään todellakaan helppoa ratkaisua,
meidän on vain turvattava kotimme, ja, suojeltava kotiamme,
ja, yritettävä vaan kirjaimellisesti parhaamme,
ja, kaikki, maailman nerot, ovat, loistavia, johtamaan meidät ulos tästä suosta,
kun, emme omin voimin siihen kykene,
N - Anonyymi
Ei olla. Kukaan meistä ei ole arvokas.
- Anonyymi
💕💕
- Anonyymi
Periaatteessa kyllä mutta ehdottomasti ei. Ilkeät ja negatiiviset myrkyttäjä ihmiset ovat minulle arvottomia tai vähäarvoisia. Hittoako jaksa heidän valituksia kuunnella.
Ja jokainen ihminen on metrin mittainen,
- Anonyymi
Kuinka tärkeä sinun mielestäsi on esimerkiksi Jammu setä, Putin, palstapedo, tai vaikka sen 4 vuotiaan lapsen isäpuoli joka poltti sen pojan?
- Anonyymi
Oppimassa täällä ollaan. Ikävä kyllä pahuus on se josta opitaan. Tuonpuoleisessa kun kaikki on hyvää. Sitä hyvää ei ymmärrä ellei nää sitä vastakkaista. Tällä telluksella on se nähtävissä ja me oppimisinnokkaat sielut,tahdottiin tulla tämä kakka tänne kokemaan. Surullista,mutta ihan oma valinta.💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oppimassa täällä ollaan. Ikävä kyllä pahuus on se josta opitaan. Tuonpuoleisessa kun kaikki on hyvää. Sitä hyvää ei ymmärrä ellei nää sitä vastakkaista. Tällä telluksella on se nähtävissä ja me oppimisinnokkaat sielut,tahdottiin tulla tämä kakka tänne kokemaan. Surullista,mutta ihan oma valinta.💩
Pääasia ettei siihen pahuuteen mukaan mennä. Ei aleta pahoiksi,vaikka mitä pahaa päälle saisimme. Päinvastoin,pyrkisimme sitäkin päättäväisemmin hyvyyteen.💩
- Anonyymi
Näin on ja totta puhut mutta tietyt ihmiset sattuvat vaan olemaan tärkeämpiä ja arvokkaampia.
-Turha ja arvoton mies kaukaa kaukaa sivusta.- Anonyymi
Munasi humiossako arvokkuutesi on? Jos niin ansaitset arvottomuutesi.👎💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munasi humiossako arvokkuutesi on? Jos niin ansaitset arvottomuutesi.👎💩
Täh?!?
Mitä helvettiä?? 😂
Sulla on selvästi joku paskamuna fiksaatio😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munasi humiossako arvokkuutesi on? Jos niin ansaitset arvottomuutesi.👎💩
Viittasin lähinnä eriarvoisuuteen rikkaiden ja köyhien välillä mutta ymmärrä sinä lukemasi juuri niin kuin itse haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viittasin lähinnä eriarvoisuuteen rikkaiden ja köyhien välillä mutta ymmärrä sinä lukemasi juuri niin kuin itse haluat.
Sama asia . Missä ero?👎💩
- Anonyymi
Halla-ahon mukaan ihmisellä on vain instrumentaalinen arvo.
Mestari taitaa olla vähän turhantärkeä. - Anonyymi
Et, sinä ole turha,
ketään ei ole turha,
mutta, maailma on mitä on,
kaikenlaiseen järjettömyyksiin mennyt vuodesta toiseen rahaa, vuosisadasta,
toiseen, yhä pahemmin ja pahemmin,
jos, saamme lähes tulkoon KAIKEN sen, rahan kaikkeen hyödylliseen maailmassa,
NYT,
niin, voimme pika pikaa, olla kaikki parhaimpia versiota, itsestämme,
ja, siihen auttaa parhaiten kiinan valvonta, systeemi kaikkialle maailmalle,
N Kaunis ajatus.
- Anonyymi
💕💕😊😊😘
- Anonyymi
Hienosti olet oivaltanut. Kunpa kaikki ymmärtäisi tämän.
- Anonyymi
Tietysti jokainen on tärkeä.
Tulevaisuutta ajatellen lapsi on tärkeämpi mitä vanha ihminen.
Onneksi lapset ovat Suomessa valtion erityisessä suojeluksessa, eivät eläkeläiset. Olen samaa mieltä🥰
- Anonyymi
Niin olemme,olet oikeassa.
- Anonyymi
Teoriassa, vaan ei käytännössä.
Jasu - Anonyymi
niin ajattelin että jotain pelien tekemistä opettaa nuorille naisille...
mutta pelottavaa jos ihaatuu johonkin... - Anonyymi
näin kertoo Licoet- eöo aöpottaka
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412