Sukupuolitaudit,eteenkin tippuritartunnat kasvaneet kaksinkertaiseksi. Lisäksi syyhypunkki jyllää ja tuhkarokkoakin löytyy kovasti. Kyllä Suomi nousee tästä kun terveydenhuoltokin ajetaan alas.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Hei, mittailin just jormani mittaa 3kk penispumpun käytön jälkeen niin pituus on kasvanut huimat 1,2cm nyt kokonais pituus on 7,2cm.
- Anonyymi
😮 Oho.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😮 Oho.
Minulla kasvua 3kk 22mm, kokonaispituus nyt 25,22cm.
- Anonyymi
Kannattaa pitää kertaakäyttöhanskat käsissä kun kulkee yleisissä paikoissa ja jos käy siellä vessoissa kiireellä pesee munansa käsidesillä.
- Anonyymi
Juu, mut miks hansikkaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, mut miks hansikkaat.
Sitä samaa määkin ihmettelisin.
- Anonyymi
Suomalaiset vaalien jälkeen ovat muuttuneet likaisiksi tauteja kantavaksi väestöksi. Eikä ihme kun valtaan nostettiin salaliittohörhöjen puolue, joka systemaattisesti kielsi koronan.
- Anonyymi
Taitaa nuo taudit tulla maailmalta kun Suomi kansainvälistyy.
- Anonyymi
Ei ei, meillä on sisäinen tauti.
- Anonyymi
Miks ne hansikkaat, mä en snaijaa.
- Anonyymi
nong kovia panee
- Anonyymi
Ostin uuden motoroisudun version penispumpusta 3kk käytön jälkeen pituutta +35mm,käytän pumppua öisin nukkuessani tulos on huikea paksuutta +0.5mm, kyllä nyt kelpaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26974- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568835- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik30627- 66625