Mutta kaikki päättyi kyvyttömyyteen kommunikoida suoraan. Mitä enemmän aikaa kuluu sitä enemmän alkaa muut miehet kiinnostaa, koska toivon elämänkumppanin vierelle
Surullista jos molemmat oli kiinnostunut
32
671
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten ei varmaan auta sinua muu kuin kommunikoida sille toiseölle suoraamn eikä palstalle
- Anonyymi
Tuossa tilanteessa täytyy katsoa peiliin eikä vierittää syytä toisen niskaan.
- Anonyymi
En poissulkenut omaa vastuuta. Se kyvyttömyys on molemmilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En poissulkenut omaa vastuuta. Se kyvyttömyys on molemmilla
Sulla se on vaan.
- Anonyymi
Selvä. Mutta et voi väkisin niistä muista tykätä niin kuin minusta.
- Anonyymi
On sulla hyvä itseluottamus. Se on hyvä. En voikaan, mutta jos sinä et halua, en halua yksinkään jäädä. Kaipaan miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla hyvä itseluottamus. Se on hyvä. En voikaan, mutta jos sinä et halua, en halua yksinkään jäädä. Kaipaan miestä.
Ja minä haluan hänet naisen. Ihanan naisen.
- Anonyymi
Minulla olisi rouvan paikka vapaana.
- Anonyymi
Mieluummin kuningattaren paikkaa havittelen😶
- Anonyymi
Jep. Harmittaa. Olis voinu olla mun
- Anonyymi
Ei minulta tämä aloitus, rakkaalle tiedoksi 💗
- Anonyymi
Tiedän heti aloituksesta, että ei ollut Sinulta
- Anonyymi
Ei ollutkaan. :)
- Anonyymi
Olen ujo surkimus. Anteeksi nainen. Älä ole surullinen siksi että olen yksin maailmassa. Usein on paha olla mutta selviän kyllä kaikesta. Tai poistunhan täältä joskus. Hyvästi sitten jos olet päättänyt unohtaa.
- Anonyymi
Tässä muutamassa vuodessa on syntynyt yhteys jonka vaistoaa/tietää. Sitä tunnetta on vaikea ymmärtää... Mutta se vain on
- Anonyymi
Sama fiilis minulla...
- Anonyymi
Kasataanko ne lego palikat molempien laatikoista yhteen ja katsotaan mitä niistä syntyisi ?
- Anonyymi
Sitä ei tiedä mitenkään muuten kuin kokeilemalla.
- Anonyymi
Tämäkin naisena esiintyminen on aika monotoninen virsi, mutta saahan näihin virkkoa, esim minun tavoin
- Anonyymi
Minä en jaksa tuomita itseäni enää kommunikointikvyttömyyydestäni, mikä tosin on lievästi sanoen noloa, enkä häntäkään yhtään mistään. Kaikki on ihan hyvin. Kunhan hänelläkin vain olisi.
- Anonyymi
Ei se ole tuomitsemista vaan tosi asioiden toteamista. Omaa toimintaa voi aina kehittää ja kehittyä. Puhun itsestäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole tuomitsemista vaan tosi asioiden toteamista. Omaa toimintaa voi aina kehittää ja kehittyä. Puhun itsestäni.
Niin mutta miten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta miten.
Opetella kertomaan tunteistaan ja toiveista.
- Anonyymi
Ihmisillä on jokaisella omat tarpeensa ja tapansa toimia, rakkaus ja se miten toisen kokee, estää usein toiseen ihmiseen kiinnostuksen. Mutta hyvään parisuhteeseen voi oppia, joskus sydämessä tuntuva vapaus voi tehdä suhteesta mieleisen.♥️
- Anonyymi
Voiko asialle tehdä vielä
- Anonyymi
Jos tunteet ovat molemminpuolisia niin kyllä meille tulee vielä tilaisuus jutella kunhan vain hetki on oikea. Siis jos olet hän joka ajatuksissani on. M-n
Ja jos ei ole niin elämä kai jatkuu. Sut kuitenkin haluaisin...- Anonyymi
Jos haluat tee se selväksi ihan kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat tee se selväksi ihan kunnolla.
Lupaan yrittää kerätä rohkeuteni ja tehdä niin.
- Anonyymi
Niin taisi käydä minullekin naisen kanssa. Tosin ihastuminen oli vaan pinnallista, kun ei puhuttu kuitenkaan paljoa kahden kuukauden aikana. Vieläkin on epävarmaa, oliko hän kiinnostunut ja todella ujo, vai eikö vaan halunnut tutustua enemmän. Tästäkin kyllä taas oppii ja seuraavan ihastuksen kanssa osaa sitten toimia paremmin.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 Et kuullosta ollenkaan siltä että olisit aidosti kiinnostunut tuosta toisesta.
Muuten et olisi sitä päästänyt menemään noin vaan. Olisit muuten sanonut jotain, olisit kyllä sanonut sen mitä tunnet. Et tuntenut tarpeeksi.
Tai sitten voi olla että alitajuisesti vaistosit ettei se toinen ollut sinusta aidosti kiinnostunut, ei ollenkaan sillä tavalla mitä olisit halunnut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1042301
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231430- 1291428
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau311424- 681243
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3401094- 89995
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56944- 122821
- 82806