Olen muistaakseni tuon biisin kuullut jo 80-luvulla jonkun suomalaisen esittämänä. Timo T.A. Mikkosen juontamassa HittiMittarissa soi aikoinansa ainakin...
Kenen alkuperäinen biisi on ezkimon entinen?
3
4950
Vastaukset
- GoneWild
se kertosäe on vissiin ehkä Jukka Kuoppamäen jostain laulusta, korjatkaa jos oon väärässä.
nimittäin se likka joka siinä laulaa sen kertsin, on kuoppamäen tytär, nimee en ny satu muistamaan, joku erikoinen se oli.
mut en siis oo yhtään varma. - Windy City
Ainakin Carola esittää saman melodisen biisin mut eri sanoin nimeltä Rakkauden Jälkeen
Anna Kuoppamäki on se esittäjä joka laulaa Ezkimo biisissä - Nimby2
... vuodelta 1967 on se alkuperäinen - siis kyseesä on saksalainen iskelmä. Suomessa tunnetuin versio lienee Carolan "Rakkauden jälkeen". Biisin ovat levyttäneet myös ainakin Berit, Juhani Markola, Belaboris, Päivi Mäkinen, Kurre ja Harri Marstio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752