Olen huomannut hyväksi nälän siirtäjäksi mustan teen. Jostain syystä kahvilla ei ole samanlaista vaikutusta. Onko muita huijauskonsteja, jolla nälkää voisi siirtää?
Nälän taltuttajia?
7
257
Vastaukset
- Anonyymi
Olen huomannut että Yerba Mate yrttitee on hyvä myös näläntunteen vähentämiseen. Yerba Mate myös sisältää kofeiinia, mutta sen piristävä vaikutus on jotenkin pehmeämpi kuin kahvin. Minulle ei tule huonoa oloa Yerba Matesta mutta jos juon paljon kahvia niin helposti on alkanut sydän tykyttämään.
Kannattaa valita esim. Krausin tai Fede Ricon valmistamaa Yerba Matea koska niiden valmistusprosessissa ei ole käytetty savua. Yerba Mate yrttiteetä voi valmistaa esim. ikean pressopannulla (kannattaa valita mahdollisimman pieni) tai sitten perinteisellä menetelmällä. Yerba Matea saa tilattua Suomesta ainakin Matelaiturin verkkokaupasta tai sitten sitä voi ehkä löytää isoimmista Cittareista tai mahdollisesti myös isoista Prismoista. - Anonyymi
Laitatko paljon sokeria tai hunajaa teehen?
- Anonyymi
Kun opettelee tulemaan toimeen näläntunteen kanssa niin se on vain yksi tunne muiden joukossa.
Usein häviää kun ei reagoi siihen.
Itse voin olla syömättä toista vuorokauttakin. - Anonyymi
Miksi ei voi kuunnella kehoa ja syödä silloin kun on oikea nälkä?
- Anonyymi
1,5 tuntia ja alkaa elimistö rasvaa polttamaan , jolloin näläntunne katoaa
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Vittu tämä kuuma narttu -> https://siz.la/hotcat21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860