Kaikki palstalaiset 😴
Hyvää yötä
20
266
Vastaukset
täälläkin ollaan jo ihan väsyneitä 😪🥱 ois aika käydä yöpuulle 😴 hyvää yötä 😇 kauniita unia 🥰💖
- Anonyymi
Kiitos samoin myös sinulle.
Öitä
Hyvää yötä ja kullankuvia😊
- Anonyymi
Kiitos 😊
- Anonyymi
Ihan kohta, lupaan sen 🦫
- Anonyymi
Ja aamulla sitten hakemaan TÖITÄ.
- Anonyymi
Ei ehdi aamulla, koska meen suorittamaan kuntouttavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehdi aamulla, koska meen suorittamaan kuntouttavaa.
Myötähäpeää 🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myötähäpeää 🙈
Mulla on työpäivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on työpäivä.
Eli kuntouttavaa työtoimintaa.
Lempeitä unikuvia.
🌈- Anonyymi
Älä ruoki trollia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ruoki trollia.
Mä en oo trolli, usko jo!
- Anonyymi
Kiitos 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ruoki trollia.
Sua vai?
𝖪𝗒𝗅𝗅𝖺̈𝗉𝖺̈ 𝗈𝗇 𝗄𝗂𝗎𝗌𝖺𝗉𝗈𝗂𝗌𝗍𝖺𝗃𝖺𝗍𝖺𝖺𝗌 𝗍𝖺𝖺𝗌 𝗈𝗅𝗅𝗎𝗍 𝖺𝗁𝗄𝖾𝗋𝖺𝗇𝖺.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Vittu tämä kuuma narttu -> https://siz.la/hotcat21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1485397Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1125255Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka534325Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123811Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden633742Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle333640Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553393- 2022494
Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12383HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00
KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!261279