Kaikki palstalaiset 😴
Hyvää yötä
18
314
Vastaukset
täälläkin ollaan jo ihan väsyneitä 😪🥱 ois aika käydä yöpuulle 😴 hyvää yötä 😇 kauniita unia 🥰💖
- Anonyymi
Kiitos samoin myös sinulle.
Hyvää yötä ja kullankuvia😊
- Anonyymi
Kiitos 😊
- Anonyymi
Ihan kohta, lupaan sen 🦫
- Anonyymi
Ja aamulla sitten hakemaan TÖITÄ.
- Anonyymi
Ei ehdi aamulla, koska meen suorittamaan kuntouttavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehdi aamulla, koska meen suorittamaan kuntouttavaa.
Myötähäpeää 🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myötähäpeää 🙈
Mulla on työpäivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on työpäivä.
Eli kuntouttavaa työtoimintaa.
Lempeitä unikuvia.
🌈- Anonyymi
Älä ruoki trollia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ruoki trollia.
Mä en oo trolli, usko jo!
- Anonyymi
Kiitos 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ruoki trollia.
Sua vai?
𝖪𝗒𝗅𝗅𝖺̈𝗉𝖺̈ 𝗈𝗇 𝗄𝗂𝗎𝗌𝖺𝗉𝗈𝗂𝗌𝗍𝖺𝗃𝖺𝗍𝖺𝖺𝗌 𝗍𝖺𝖺𝗌 𝗈𝗅𝗅𝗎𝗍 𝖺𝗁𝗄𝖾𝗋𝖺𝗇𝖺.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Vittu tämä kuuma narttu -> https://siz.la/hotcat21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483