Itselataava hybridi-Toyota halutuin myös käytettynä

Anonyymi-ap

Sähköautojen flopattua nyt täydellisesti on markkinoilla tapahtunut mielenkiintoinen käänne. Itselataavat hybridi-Toyotat ovat tulleen halutuimmiksi autoiksi myös käytettyinä. Suuret massat ovat vihdoinkin tajunneet sen, että itselataava hybridi on kaikkein paras ajoneuvotyyppi. Tätä asiaahan minä olen jo vuosia mainostanut.

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/e8787288-b2f0-4aa1-83f2-7d56e38613a3

11

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä suomalaisilla menee heikosti.

      • Anonyymi

        Suomalaiset ovat viisaita.


    • Anonyymi

      Suomessa on paljon köyhyyttä ja mielenterveys ongelmia, siksi käytetty Toyota.

      • Anonyymi

        Toyotalla ajaminen pitää mielen terveenä, sillä auto ei koskaan jätä tielle.


    • Anonyymi

      Minä koiranpaskan nähdessäni kadulla vaistomaisesti puhallan nenän kautta ulos ja saman refleksin saan nähdessäni Toyotan vessanpönttölogon. Kusipäää Stubbin mukaan:"Sori siitä!" Aasialaisten kannattajia ja tukijoita on Suomi tulvillaan. Isänmaallisia hemmoja, mutta isänmaa on vain Japani.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Toyotan erikoisuus on maailman paras ja kestävin voimalinja, mitä henkilöautoihin on milloinkaan kehitetty. HYBRID SYNERGY DRIVE voimalinja on niin nerokkaasti tehty, että yksikään muu autotehdas ei ole pystynyt samaan. Muut tehtaat alkoivat väkisin runnoa markkinoille ladattavia hybridiautoja, jotka ovat aivan typeriä rakkineita, sillä tehtaiden osaaminen ei riittänyt oikeiden hybridiautojen valmistamiseen.

        Markkinoiden vaatimuksesta Toyotakin on nyt lisännyt mainioihin itselataaviin hybrideihinsä latausominaisuuden, mutta ei siitäkään niin kauheaa haittaa ole, koska auto on rakennettu oikeaoppisesti. Ilman latausominaisuutta oleva itselataava hybridi-Toyota on kyllä parempi kuin ladattava tyyppi, sillä se on huomattavasti kevyempi ja mukavampi käsitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan erikoisuus on maailman paras ja kestävin voimalinja, mitä henkilöautoihin on milloinkaan kehitetty. HYBRID SYNERGY DRIVE voimalinja on niin nerokkaasti tehty, että yksikään muu autotehdas ei ole pystynyt samaan. Muut tehtaat alkoivat väkisin runnoa markkinoille ladattavia hybridiautoja, jotka ovat aivan typeriä rakkineita, sillä tehtaiden osaaminen ei riittänyt oikeiden hybridiautojen valmistamiseen.

        Markkinoiden vaatimuksesta Toyotakin on nyt lisännyt mainioihin itselataaviin hybrideihinsä latausominaisuuden, mutta ei siitäkään niin kauheaa haittaa ole, koska auto on rakennettu oikeaoppisesti. Ilman latausominaisuutta oleva itselataava hybridi-Toyota on kyllä parempi kuin ladattava tyyppi, sillä se on huomattavasti kevyempi ja mukavampi käsitellä.

        Toyotan BZ4X sähköauto kertoo myös toyotan osaamisesta sähköjen kanssa😂😂😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan BZ4X sähköauto kertoo myös toyotan osaamisesta sähköjen kanssa😂😂😆

        Ihan ajoautona Toyotan sähköauto on todella hyvä, mutta korirakenne on tehty käytön vaivattomuutta silmällä pitäen korkeaksi, joka johtaa ilmanvastuksen suurenemiseen ja kulutuksen kasvamiseen. Kun Toyota ajatteli liikaa auton toimintavarmuutta ja akun kestävyyttä pitkässä juoksussa, niin pikalatausten määrääkin rajoitettiin ehkä liikaa. Toimintamatka jäi silloin pienehköksi, mutta sama vika on kaikissa muissakin sähköautoissa. Toyotan mainioissa hybridiautoissa näitä sähköautojen rajoitteita ei ole, ja siksi hybridit myyvätkin niin hyvin.

        https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kuukausittain/2024


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ajoautona Toyotan sähköauto on todella hyvä, mutta korirakenne on tehty käytön vaivattomuutta silmällä pitäen korkeaksi, joka johtaa ilmanvastuksen suurenemiseen ja kulutuksen kasvamiseen. Kun Toyota ajatteli liikaa auton toimintavarmuutta ja akun kestävyyttä pitkässä juoksussa, niin pikalatausten määrääkin rajoitettiin ehkä liikaa. Toimintamatka jäi silloin pienehköksi, mutta sama vika on kaikissa muissakin sähköautoissa. Toyotan mainioissa hybridiautoissa näitä sähköautojen rajoitteita ei ole, ja siksi hybridit myyvätkin niin hyvin.

        https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kuukausittain/2024

        Kaikki haluavat hybridi-Toyotan, koska se on paras auto markkinoilla.


    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      ❤️ ­­V­­­i­t­­­t­­u­ ­­­t­ä­m­ä­­ ­k­­­u­u­­m­a­ ­n­­a­r­­t­t­u­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      58
      4274
    2. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      92
      1705
    3. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1269
    4. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      48
      1119
    5. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      64
      1046
    6. Kaksisataa kilometriä on pitkät niin..

      Vai onko se sinusta niin, mies?
      Ikävä
      92
      707
    7. Ajattelen minä sua vieläkin mies

      Ja välillä tulee kyyneleet silmiin kun tajuan että näin tämä sitten menikin. Ikävä on, koska olet rakkauteni. En ole nyt
      Ikävä
      40
      689
    8. Vielä yksi juttu

      Kaipaan sinua enemmän kuin omaa sieluani. Olet rakas minulle.
      Ikävä
      73
      688
    9. En tiedä huomasitko edes minua

      mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
      Ikävä
      32
      685
    10. On muuten meidän kylän poikia.

      Surullinen uutinen. Toivotaan, että uhri saa tarvitsemansa avun. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b497ba33-7a82-415d
      Tornio ja Haaparanta
      6
      664
    Aihe