Kiva on tälläkin foorumilla nähdä, miten suuresti uskovat rakastavat ja kunnioittavat toisiaan, kannustavat ja tukevat. Kristinuskon rakastamiskäskyn sisäistäminen suorastaan huokuu ystävällismielisistä teksteistä.
Vakavasti puhuen meikäläisen ateistin on uskovien keskinäisen raatelun ja julmuuden perusteella helppo todeta vakaumuksensa oikeaksi. Ei ikinä minkään uskonnon eikä varsinkaan kristinuskon tunnustamista, koska se tekee kannattajansa silmittömiksi pedoiksi ja toistensa syöjiksi.
Kuin veljet keskenään
7
244
Vastaukset
- qvasimodo
Kannattajista nimenomaan on kysymys. Jos Jeesuksella olisi vain kannattajia, ei Evankeliumi olisi koskaan mennyt eteenpäin. Ensimmäinenkin kannattaja olisi tehnyt Ilosanomasta oman surusanomansa, niin on tänään!
Kannattajien omat surusanomat eivät ole Evankeliumia, joka on Jumalan Voima = Jeesus Kristus. On olemassa kannattajia tai Jumalan lapsia. Kannattajat ajavat omaa asiaansa siinä kannatuksen sivussa, mutta lapset ovat riippuvaisia Isästä!- ???
???
Mielenkiintoinen, tai pikemminkin aika jännä juttu on sekin, että kristittyjä on aikanaan syytetty juuri ateismista! He kun suhtautuivat vähän - sanoisiko, nihkeästi - aikansa jumaliin.
pitivätkin "yksin totista Jumalaa" (Jh.17:3) paljon, paljon suurempana kuin vain persoona, "teatterinaamiona"! Persoonaan sopii hyvin kaikki kuolevaiset jumalat, mutta ei se, joka on mitä on, "jolla ainoalla on kuolemattomuus", joka on rajaton ja ääretön, kaikki kaikissa täyttävä Viisaus, Voima, ja Kunnia. (1.Tim.6:16, Rm.1:23).
- lumpsis
Älä tee johtopäätöksiä kristinuskosta ja uskovista keskustelupalstan perusteella.
Älä ainakaan noin pitkälle meneviä johtopäätöksiä.
Tämä ei ole käsky eikä väsky, vaan kehoitus tutkimaan syvemmin asioita.
Kirjoitin jossain toisessa viestiketjussa, että Jumala armossaan tekee meistä pedoistakin lauhkeita lampaita. Se on vain monien kohdalla niin hidas prosessi, että...
Ja ne lauhkeimmat meistä uskovista tuskin tulevat tänne edes kirjoittelemaan.
Toivottavaa olisi, että kun puremme ja syömme toisiamme, katsoisimme, ettemme toisiamme perinjuurin hävitä.
Leikillisesti puhuen tekisi joskus mieli sanoa siskoille / veljille, että "tapelkaa pojat, saatte tupakkia". Mutta en sano. ;) - ReaStr
Olet nähnyt oikein, sillä kirjoituksethan paljastavat jokaisen sisimmät ajatukset.
Helppoa on huudella nimimerkin takaa hävyttömyyksiä ja vieläpä sellaisille, jotka omalla nimellään kirjoittavat, kuten minä.
Olen kyllä suoraan sanoen vain todennut:
Tätähän olen nähnyt käytännössä jo vuosikymmenet.
Ja vaikka olen uskova, sanon, en jalalla astu helluntailaisten kirkkoihin enää.- Yllättynyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 435754
- 455275
- 483678
- 133643
- 313116
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise883103- 592854
- 572700
- 532350
- 381814