Olen koittanut iskeä naisena tuloksetta

Anonyymi-ap

Laitoin jopa herutuskuvat alastonsuomeen aikasemmin, kokeilin että minkä näkösenä mua pidetään. Arvosana oli tooosi hyvä, itsetunto nousi entisestään. Koitin tuloksetta erästä miestä iskeä pari kuukautta, ei suostunut millään eikä mihinkään. Vapaa, sinkku, hyvännäkönen, jne. mutta ei niin ei. Vittu mä aattelin että mikä on ja missä mättää. Ei suostunut edes vastaamaan, mutta kun joutui mun kans samaan tilaan tunniksi sitten kahville juttelemaan vain, niin sitte aukes. Mies ei juo, ei polta, ei ole uskovainen, ei juo edes kahvia. Kiltti kuin mikä ja ihan hauska. Kuulemma minun kotieläimet on se syy, mutta ei halunnut sanoa. Sanoin ettet sä niiden kanssa seurustele tms. Turhaan, joo ei käy. Hän piti tupakointia kaikken pahimpana, sitä en tee. Kissat ja koirat ei käy. Kuulemma kaikki naiset käyttää jotain, nuuskaa ja niitä jotain mitä paskaa onkaan ja vapettaa. Mikä miehiä vaivaa? Löin kaikki tiskiin kortit ja ei se vaan onnistu. Nyt oon kyselly monelta niin sama homma. Mä olen aivan ymmälläni.

5

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopeta tuo helvetin sohlaaminen nyt ihan oikeasti. Eihän tuossa tekemisissäsi ole mitään järjen hiventäkään.

      Se että laitat kuvasi alastonsuomeen poikisi jotain positiivista vastetta vaikka olisit karvattomaksi ajeltu naarasapina. Siellä porukalla on muna kädessä ja intressi ja taso sen mukainen.

      Sitten tuo että menet ja piirität jotain keskenäsi yksipuolisesti valitsemaasi miestä jonkun kuukauden osoittaa vain että olet vain aivan helvetin härkäpäinen, ehkä olet vain vääränlainen hänelle tai hän ei yksinkertaiseti tarvi tai kaipaa seuraa tällä hetkellä, ehkä koskaan - ainakin sinulta puuttuu näemmä aivan täysin kyky havainnoida toisen ihmisen intressejä. Jos mies sanoo että ei niin se on silloin ei - siinä ei kahta sanaa tarvi sanoa ja sinun on aivan turha moisesta kiukutella.

      Nyt jumalauta rauhoitut. Chill. Calm the fuck down. Lopetat tuon vatuloinnin, huolehdit peruselämästäsi, hyväksyt sen että asiat eivät tapahdu sinun kellosi ja tarpeidesi mukaan vaan sinun tarvii löytää se oikea tyyppi ja sittenkin vielä nähdä se oma puolesi vaivassa ja kohtaamisessa. EI täällä suhteet mistään muropaketeista tipahda ja tiedät sen itsekin varmaan riittävän hyvin.

      Jos sinä toimit tuolla tasolla millä nyt toimit olet aivan helvetin epävarma kumppanimateriaali. Itse olen vapaa, fiksu ja periaatteessa kiinnostunut - mutta jos ajattelen kaltaistasi naista kaikkein suurin kysymysmerkki on että onko sinulla vain joku sisäsyntyinen palo pakottaa suhde todeksi, niin merkitsevä että sillä kuka vaikkapa minä olisin ihmisenä ja persoonana ei olisi mitään väliä - kunhan sinä onnistuisit kauttani tavoitteessasi. Sellaisista elementeistä luodaan epämiellyttävällä todennäköisyydellä paskoja suhteita ja myöhempiä draamoja.

      Rauhoitu.

    • Anonyymi

      Miehellä on selvästi valinnan varaa ja nyt et päässyt jatkoon.

    • Anonyymi

      Nyt en edes usko tuota,,,,herutuskuvilla,,,

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      🍑 ­­­V­­i­­­t­­­t­u­­­ ­­­t­­­ä­­m­­­ä­­ ­k­­­u­u­­­m­­a­ ­­­n­­a­r­­­t­t­­u­­­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    • Anonyymi

      Saiskos kuviin linkin?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe