Huoltovarmuus vaarantuu - lakot murretaan

Anonyymi-ap

Verenpunainen ideologia on sumentanut poliittisen vasemmiston harkintakyvyn.

Lakko vaarantaa huoltovarmuuden. Tällöin lakko murretaan.

18

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Poliittinen vasemmisto yrittää kaataa hallituksen. Poliittinen vasemmisto on ottanut yritykset ja koko kansantalouden panttivangeiksi ja käyttävät niitä kiristyksen välikappaleina.

      • "Anonyymi
        2024-03-06 17:31:44
        Poliittinen vasemmisto yrittää kaataa hallituksen. Poliittinen vasemmisto on ottanut yritykset ja koko kansantalouden panttivangeiksi ja käyttävät niitä kiristyksen välikappaleina"

        +++++++++++++++++
        Hommahan menee näin että halltus kaataa itse itsensä.
        Ei siihen muita tarvi.
        Sellanen se hallitus on tuhoaa itse itsensä.

        Mulla on yks toinenki juttu:
        Saako työtön persu pitää Valtran punamustaa työtakkia päällä?


      • Anonyymi

        Nyt tulisi heti miten selvittää paikallisella kansalaiskeskustelulla miten tuleva lakko murretaan ja miten toimitaan käytännön tasolla!


      • Anonyymi
        FlyFish kirjoitti:

        "Anonyymi
        2024-03-06 17:31:44
        Poliittinen vasemmisto yrittää kaataa hallituksen. Poliittinen vasemmisto on ottanut yritykset ja koko kansantalouden panttivangeiksi ja käyttävät niitä kiristyksen välikappaleina"


        Hommahan menee näin että halltus kaataa itse itsensä.
        Ei siihen muita tarvi.
        Sellanen se hallitus on tuhoaa itse itsensä.

        Mulla on yks toinenki juttu:
        Saako työtön persu pitää Valtran punamustaa työtakkia päällä?

        Minun juttuni sinulle: koska et ole musta hevonen vaan epäonnistunut sosialisti, niin et saa käyttää Black horse-kalsareita.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍑 ­N­­­y­­m­­­f­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei ole sympatiat tämän lakon puolella pätkääkään. SDP ja vasemistoliitto masinoi tämän poliitiseksi kun vaaleissa ryssineet ja edellinen hallituskausi meni velkkaa tehdessä !
      Nostetta vaan koittavat ajaa, ent. johto viisikko lähti Byrsselin luukuille mannekiini maailmalle ! Jotta tämmöistä on politiikka nyt !

      • Anonyymi

        Vihervasurit vankilaan.


    • Anonyymi

      Kyse on ay-liikkeen rapistuvasta vallasta, harva nuori haluaa kuulua POLIITTISEEN ammattiliittoon. Kylläkin oman ammattikunnan etuja ajavaan liittoon. Tämä on vasemmistolle ongelma kannatuksen laskuna.
      Satamat varmaan myydään Suomessakin kiinalaisille kuten Kreikassa ym. sitten loppuu lakot ja AKT:ltä jäsenet.

      • Anonyymi

        Pienenkin vihjeen saatuaan Cosco tekee tarjouksensa Suomen vientisatamista.
        Sitten siellä on työvoima, joka ei lakkoile. Antakaa se vihje ja tehkää vertailu.


    • Anonyymi

      Tällainen toiminta on yritystoiminnan häirintää. Siitä seuraa asianmukaiset rangaistukset normaalisti oikeudessa. Mutta ei silloin kun on kyse vasemmiston ammattiliitosta! Maanantaina alkava lakko on kuin suoraan järjestäytyneen rikollisuuden(mafian) toimintatavoista.

      Kun on jäsen vasemmiston ammattiliitossa voi jättäytyä pois töistä ilman oikeudellisia seuraamuksia! Työsopimuksella pyyhitään persettä ja näytetään keskisormea työnantajalle joka maksaa "sabotöörin" palkan!

      Ne jotka eivät kuulu liittoon kuuluvat olla työpaikalla. Yrityksen omistaja pitää yritystoiminnan normaalisti käynnissä.

    • Anonyymi

      semmonen homma, että tämän hallituksen on kansa halunnut. Olen kyllä ollut kauan sitä mieltä ettei kaikkien tarvitsisi päästä ollenkaan sikiämään tai äänestämään. Eipä meillä ole vissiin edes rehelliset vaalit, jos äänestämällä piti voida vaikuttaa. Vai onko tämä tilanne jonkun äänestäjän tilaama voitto? Kumma kun on vaikeaa jos saa mitä tilaa. Konkkaan vaan koko valtakunta jollei järkipuhe ja matematiikka auta, ehkä sitten kovan kautta. Reuhataan ja rähjätään vaan ilman mitään vastaehdotuksiakaan ja itketään kun ei se toinen osapuoli osaa neuvotella.....

    • Anonyymi

      Minkälainen huoltovarmuus vaarantuu lakon takia. Ruokaa saadaan ainakin naapumaista ihan omiksi tarpeiksi vaikka lakot kestäisi kuukausia. Vettäkin saa luonnosta jota käyttää jos sähköä riittää sen keittämiseen. Ulkona voi käydä tarpeillaan. Sähkön tarve koskee lähinnä kaupunkilaisia. Ilman polttoainettakin pärjätään pitkään, kuka miten
      Iso osa kansasta voi lähteä evakkoonkin, jotkut ulkomaille. Eli ei mitään hätää kuukaudenkaan lakosta

    • Anonyymi

      AKT maksaa poliittisesta lakosta kolme kertaa parempaa lakkoavustusta ,kuin viime kevään tes lakosta.Vallankumouksella ei ole hintaa.

    • Anonyymi

      Laki sallii tämän Suomessa.

      Jengi vasemmistolaisia jotka ovat (mafia)liiton jäseniä ilmoittavat että nyt tämä yritys suljetaan.

      Suomessa tämä on todellisuutta!

    • Anonyymi

      "Viisisataa perhettä" oli vasemmiston slogan 70-luvulla, jolla ne yrittivät todistella että Suomea riistää kurja pieni kapitalistien joukko joiden valta keskittyy mukamas muutamille vaikutusvaltaisille suvuille.

      Nykyään Suomea piinaa viisisataa vasemmistoperhettä, jotka ovat päässeet valta-asemiin muutamissa tiedotusvälineissä, kulttuurielämässä ja ay-liikkeen kautta yms ja ovat saaneet äänensä kuuluviin niin että 40 % kansasta uskoo heidän selityksiään ja äänestää heitä.

      Tämä valta periytyy 40-50 luvun piinavuosilta, kun Neuvostoliitto sekaantui Suomen sisäpolitiikkaan ja alkoi ujuttaa punapropagandaansa sinisilmäisille. Häikäilemättömät vasemmistopoliitikot otti tilaisuudesta vaarin ja ovat sitä touhuaan jatkaneet vuosikymmeniä. Katso Sanna Marinia, ihmettelen vaan mitä hänelle mikään aate merkitsee, oliko demaripoliitikon ura vain henkilökohtainen keino päästä kiinni isompiin rahoihin ja glamour-lehtien sivuille.

    • Anonyymi

      Lentopolttoaineen toimittaminen keskeytyy ja sen jakelua säännöstellään merkittävästi.

      Helsinki-Vantaalle saapuvia lentokoneita kehotetaan tankkaamaan koneet mahdollisuuksien mukaan jo lähtömaassa. Myös Suomesta lähtevien koneiden on varauduttava tankkaamaan toisessa maassa.

      Pysyvätkö koneet ilmassa vielä turvallisesti?

      Nesteen säiliöautot ovat joko yrityksen omassa omistuksessa tai useiden eri ulkopuolisten yritysten omistuksessa, toisin sanoen ulkoistettu. Ei muuta kuin säiliöautot liikkeelle ja kuskeja löytyy varmasti ajamaan.

      Eihän Suomi ole Sosialistinen Tasavalta, vai onko?

    • Anonyymi

      Poliittinen lakko joudutaan väkisin lopettamaan kun se vaarantaa kansallisen turvallisuuden tai huoltovarmuuden.

      Nyt ollaan jo siinä rajalla kun kansallinen lentoyhtiö Finnair joutuu laajoihin poikkeusjärjestelyihin turvatakseen lentoliikenteen.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      500
      2993
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      40
      1365
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      51
      1211
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      33
      1186
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      165
      1166
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      1099
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      99
      989
    8. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      60
      902
    9. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      41
      896
    10. Idän uskontojen viisaita tekstejä...

      ... luettuani tulin siihen tulokseen, että esim, sielunvaellusessa en halua syntyä satiaiseksi jonkun h...an perzeezeen.
      357
      804
    Aihe