Aina ne on naisia varten nämä päivät

Anonyymi-ap

Naistenpäivä, ystävänpäivä, äitienpäivä, sinkkupäivä.....
Huomaattekos, joka ikisessä näissä päivissä on nainen pääosassa.
Äitienpäivän ja naisten päivän ymmärtää, mutta että ystävänpäivä ja sinkkupävä, niin ne o naisille osoitettu.
Sydämiä, vaaleanpunaista, suklaata, makseisia, hörhelöitä ja hokeumus, ilahduta kultaasi , kaikki viittaa naiseen.
Ei ne ole miehille tarkoitettu.
Miksi ei ole miestenpäivää.
Jos näillä ystävänpäivällä ja sinkkupäivällä tarkoitettaisiin muistaa miestä, niin
kaupat mainostaisivat hirvenlihaa, muita lihatuotteita, autonhuolto työkaluja, moottoriöljyjä ja osta rakkaallesi jerrykannullinen bensaa.

Ei miehet mistään makseisista, suklaasta, ruusuista, hörhelöistä piittaa, joita ystävänpäivänä ja sinkkupäivävä joka puolelta tyrkytetään.

53

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miestenpäivä 19. marraskuuta
      Poikienpäivä 16. toukokuuta
      Isänpäivä 10. marraskuuta
      Joulu 24.-26. joulukuuta
      Uudenvuodenaatto 31. joulukuuta

      Nuo on ainakin aika miehille tarkoitettuja päiviä.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­N­­y­m­f­o­­­m­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • ”Kansainvälinen miestenpäivä
      Juhlapäivä

      tiistai, 19. marraskuuta”

      • Kaappasin netistä🥰


    • Anonyymi

      Mekkoako sä oot vailla vai mitä? Mikä marisija kukaan jaksa tollasta katella. Haisee tänne asti vahvasti naisviha. Eikö äiti rakastanu?

      • Anonyymi

        Et sä mitään voi tekstistä haistaa. Mt kyllä voi haistella mitä vaan, vaikka pyörän satulaa. Et taida rakastaa ketään, edes itseäsi.


    • Anonyymi

      Miestenpäivä on 19.11. O isänpäivä ja on myös sinkkujenpäivä.

    • Tännekki, et ruvekkaa miehet ite puffaamaan sitä miestenpäivää merkittävämmäksi mitä se nytten on, semmonen ku kuitenki kalenterista löytyy.

      Vai pitäskö tähänki saaha vaan tulla niinku valmiiseen pöytään, naisten kattamaan

      • Anonyymi

        Miestenpäivänä miehet haluaa hemmotella naisiaan ja että naisilla olis hyvä olla mutta kaipaan virallisia useita silakkapihvi päiviä ja uuni ja grillimakkara päiviä ja munkkikahvi päiviä eli silloin mies sais syödä niitä kahdestaan naisensa kanssa niitä kotonaan mökillä olis ne kivoi päivii ne ja ne olis virallisii vapaa päiviä tai viikkoja tai kuukausia eli kuukauden vapaa esim uunisilakka päivä tai kuukausi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miestenpäivänä miehet haluaa hemmotella naisiaan ja että naisilla olis hyvä olla mutta kaipaan virallisia useita silakkapihvi päiviä ja uuni ja grillimakkara päiviä ja munkkikahvi päiviä eli silloin mies sais syödä niitä kahdestaan naisensa kanssa niitä kotonaan mökillä olis ne kivoi päivii ne ja ne olis virallisii vapaa päiviä tai viikkoja tai kuukausia eli kuukauden vapaa esim uunisilakka päivä tai kuukausi

        Ja virallinen grillaus päivä tai kuukausi eli mies sais grillailla naisensa kanssa kahdestaan ja nauttia grilli herkuista kahdestaan ois se elämää se


      • Anonyymi

        Kukaan mitään miestenpäivää muista vaikka sellainen nimellisesti onkin olemassa.

        KilttiMies89


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan mitään miestenpäivää muista vaikka sellainen nimellisesti onkin olemassa.

        KilttiMies89

        No sitähän mä just koitin sanoa et tehkää itte siitä semmonen että muistetaan☝️
        Muistuttakaa ja pitäkää ääntä siitä muullonki ku naistenpäivänä.

        Saatana naistenko se täytyis tämäki hoitaa..


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        No sitähän mä just koitin sanoa et tehkää itte siitä semmonen että muistetaan☝️
        Muistuttakaa ja pitäkää ääntä siitä muullonki ku naistenpäivänä.

        Saatana naistenko se täytyis tämäki hoitaa..

        Kyllä joka päivä muistuttaa että kulta haluatko suuta vai kikkelii vaikko molempia tai sama rakastellaanko kultani ja kikkeli kysyy pimpiltä kumpaa vietetään miesten vai naisten päivää eli varmasti muistutetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja virallinen grillaus päivä tai kuukausi eli mies sais grillailla naisensa kanssa kahdestaan ja nauttia grilli herkuista kahdestaan ois se elämää se

        Virallinen grillauspäivä on 22. kesäkuuta, sekin on selkeästi miestenpäivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virallinen grillauspäivä on 22. kesäkuuta, sekin on selkeästi miestenpäivä.

        Ei o vaan kyllä grillauspäivä on naisten päivä koska silloin kun mies grillaa naiselleen niin silloin grillaa niin hyvin kuin osaa ja tekee grillattavan ihan juuri sellaiseksi kuin nainen haluaa grilli tuotteensa ja kun valmista niin nauttivat yhdessä herkuista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei o vaan kyllä grillauspäivä on naisten päivä koska silloin kun mies grillaa naiselleen niin silloin grillaa niin hyvin kuin osaa ja tekee grillattavan ihan juuri sellaiseksi kuin nainen haluaa grilli tuotteensa ja kun valmista niin nauttivat yhdessä herkuista

        Kyllä se on miesten päivä, grillaus ja ohessa tapahtuva olusen nauttiminen on miesten suosikki harrastuksia, sen tietää jokainen.


    • Ai jaa, mä oon ottanut kyllä poskeen miestenpäivänä… et se on ihan hyvä diili mielestäni. Maukas sellainen😋

      Niin ja ei ainakaan mulle tartte mitään ostaa noina erityisinä ”naistenpäivinä” se on ihan vaan rahan tuhlaamista. 😊 kauniit sanat vie jo pitkälle.

      • Anonyymi

        Mutta et sanonut et saat joka päivä useita kielihoitoja loppuun asti eli olis se suuhoito kiva saada muunakin päivänä kuin kerran vuodessa miestenpäivänä sais edes kaksi kertaa vuodessa sen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta et sanonut et saat joka päivä useita kielihoitoja loppuun asti eli olis se suuhoito kiva saada muunakin päivänä kuin kerran vuodessa miestenpäivänä sais edes kaksi kertaa vuodessa sen

        Juu suuhoito toimii myös tähän suuntaan☺️ Mutta siis miestenpäivänä ei tartte ostaa mitään. Ottaa vaan makkaran huuleen, Niin säästyy rahaa😉


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu suuhoito toimii myös tähän suuntaan☺️ Mutta siis miestenpäivänä ei tartte ostaa mitään. Ottaa vaan makkaran huuleen, Niin säästyy rahaa😉

        Mutta miestenpäivänä mies haluaa tyydyttää naisensa suullaan ja kikkelillään no tosi kiva saadakkin sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta et sanonut et saat joka päivä useita kielihoitoja loppuun asti eli olis se suuhoito kiva saada muunakin päivänä kuin kerran vuodessa miestenpäivänä sais edes kaksi kertaa vuodessa sen

        Sinkkumiehenä ole voinut edes haaveilla seksistä 5 vuoteen. Kai siitäkin pitää alkaa maksamaan että saa. Se on meidän yksinäisten ja rumien miesten kohtalo.

        KilttiMies89


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinkkumiehenä ole voinut edes haaveilla seksistä 5 vuoteen. Kai siitäkin pitää alkaa maksamaan että saa. Se on meidän yksinäisten ja rumien miesten kohtalo.

        KilttiMies89

        Hei mut tuo sun nimimerkki kuulostaa jo tosi lupaavalle. 😊 Olet vaan etsinyt vääristä paikoista. Kyllä kilteille miehille on ottajansa.


    • Anonyymi

      Niin, tänään on taas se päivä kun naiset toivottelee toisilleen hdes tieyvää naistenpäivää. :D

      Miehet ei toivottele toisilleen hyvää miestenpäivää. Suurin osa miehistä ei taida edes tietää milloin se miestenpäivä on. Minä mukaanlukien. :D

      • Anonyymi

        Toivotelkoon naiset toisilleen keskenään hyvää naistenpäivää, miehet ymmärtää että tuollainen toivottelu on turhaa, kilpailijoita tässä kuitenkin kaikki ollaan.


    • Anonyymi

      Valitettavasti monet miehet eivät osaa sanoa edes kauniita sanoja Naistenpäivänä.
      Onko liikaa vaadittu, jos mies toivottaisi hyvää Naistenpäivää?

      • Anonyymi

        Tarvitaanko aina sanoja eikö teoilla voi ilmaista et hyvää naisten päivää ja rakastan sinua eli antaa kielihoidon loppuun asti ja orgasmin jälkeen ottaa naisen halaukseen ja pussata naista eli sanoo siten että kulta rakastan sinua


      • Anonyymi

        Niin ja onko kukaan nainen koskaan toivottanut mulle mitään hyvää? No eipä ole ainakaan vapaaehtoisesti.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Miksi taas naisia suositaan miehille ei ole tällaisia päiviä ollenkaan, menee saatana hermo ja menen kohta räjäyttämään jonkun poliisitalon kun sain ylinopeussakotkin.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Tuki suusi, kulje julkisilla ja pyydät poliisilta anteeksi. SINUN syysi ylinopeussakot prkl.


    • Anonyymi

      Selvinpäin ja nyt jo ollaan olevinaan näin kovaa poikaa. Odottakaas kun alan tänään taas juomaan viinaa. Siitä ei hyvä heilu.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Vielä kun vedän niitä mun psyykemömmöjä niin herään varmaan huomenaamuna poliisivankilasta filmi täysin poikki enkä edes muista mistä mua syytetään.

        KilttiMies89


    • Ei sellastakaan oo, ku esihistoriallisten otusten päivä, mut hyvin on pärjätty ilmannii. Ja sit miestenpäivää mä en vietä, ku mummielestä soon ihan blöödö. Mut naistempäivää mää kyl vietän, ku ne on niin sulosii.

      • Anonyymi

        Niin miehethän on ihan kamalia hirviöitä ja tappajia ei kannata viettää tällasten väkivaltaisten hullujen ja raiskaajien päivää.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Oletko sä nyt ajan tasalla? Milloin ystävänpäivästä on tullut ainoastaan naistenpäivä, kyllä mulla ainakin on hyviä mies ystäviä ja paino on todellakin sanalla ystävä.

      Otetaan nyt esim. ystäväni Mikko, jolle lähetin ystävänpäivä kortteja monena vuonna, nyttemmin mä näen hänet aika usein perjantaisin tai lauantaisin; saunovat pihasaunassa Faijan kanssa. Ihan hieno juttu, saan mäkin olla hieman rauhallisimmin mielin, kun siellä on toinen ihminen mukana; iäkkäällä sydänvikaisella miehellä!
      Mikko jelppii muutenkin, esim. kun mulla on autossa jotain pientä korjattavaa, mulla on peukalo keskellä kämmentä, en osaa eikä liioin ole haluja eds opetella.

      Toisaalta Mikko kulkee mun kutomissa villapaidoissa ja villasukissa, se nyt on homma jonka mä osaan, vaikka TV:tä katsellessa... puikot heiluu, kyllä omaa tahtiaan sujuvasti.

      Sitt toinen mun ystäväni on "serkkuni" Nikke, joka ei tippaakaan tule toimeen Mikon kanssa. Noilla kahdella on jatkuva kuittailu toisilleen, eikä ollenkaan ystävällisessä mielessä. Asia josta olen kummallekin huomauttanut, ja jonkin asteinen mykkäkoulu on nyt heillä menossa, mutt parempi niinkin.
      Niklaskin kulkee ainakin mun kutomissa sukissa, villa paita saattaa olla jo loppuun käytetty. Ystävänpäivä kortin on häkin aina ajoittain saanut, niinä vuosina; kun niitä ystävilleni olen lähettänyt ! Enkä läheskään joka vuosi ole aina muistanut ajoissa, koko päivän olemassa oloa.

      Missään muualla ei ole kuulutettu kuin täällä; ettei eri sukupuolta olevat voisi olla pelkästään ystäviä keskemään! Asia on niin ett mä en noilta kahdelta kaipaa kuin ystvyyttä, ja toisinaan apua jossain ns. miestentöissä, kuten renkaiden vaihdossa, öljyn tarkastuksessa, puiden pilkkomisessa jne. Mä puolestani paikkaan heidän vaatteitaan , kudon villasukkia, myssyjä ja villapaitojakin. Mulle pelkkä ystävyy riittää ja jos se ei riitä heille; voivat aina lopettaa kokonaan mun tapaamiseni.

      Mä kyllä hyväksyn asian, jos mä olen jonkin sortin piikki lihassa, parempi olla silloin tapaamatta. Itse mä teen juurikin niin... tälläkin hetkellä, Mimmin isän suhteen; välit ovat poikki ja pysyy! Koskaan ei enää saa toista tilaisuutta loukata mua, uudelleen!
      Aika kyllä parantaa haavoja, ja kenties joskus pystyn ns. ystävyyteenkin, nyt ei tule kuuloonkaan.

      • Anonyymi

        Jos ei osaa korjata autoa eikä vaihtaa renkaita niin eikös autokorjaamot ja rengasliikkeet ole sitä varten?

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei osaa korjata autoa eikä vaihtaa renkaita niin eikös autokorjaamot ja rengasliikkeet ole sitä varten?

        KilttiMies89

        Omistatko sä huoltoaseman, vai oletko asentaja ammatiltasi? Muuten mä en ymmärrä kannanottoasi. Meillä nyt vaan on tallainen järjestely, autetaan toinen toisiamme.

        Kudoppa sinä käsin pyöröpuikoilla, nr:o 54 irlantilainen neulepusero, 1-1,200 kg lankaa kuluu siihen... 1kg villalankaa maksaa n.50 -70 €... Arvaas vaan mitä maksaa käsinkudottu irlantilainen villapaita, jos ostat sen jostain neuleliikkeestä! Alle 300€ tuskin saat!
        En kuule koskaan ole korjaamossakaan renkaan vaihdoista, 20€ enempää per rengas,
        maksanut ja mulla on vain 4 rengasta autoni alla. Ei ne miehet huonoja vaihtokauppoja ole tehneet -> Ei ainakaan omasta mielestään, eikä minunkaan mielestäni !

        Kysehän on siitä ett se tekee, joka sen paremmin osaa ... ja silkasta ystävyydetä, puolin sun toisin. Mukavaa sauna iltaa odotellessa, mulla on viimeinen saunavuoro tänään ja samalla sen siistiminen. Vedet pois astioista ja 80 litran padasta, jos sitä vielä on jäljellä.
        Pihasaunassa saattaa viikolla olla jopa pakasta toisinaan.
        Illan jatkoja sinnekin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omistatko sä huoltoaseman, vai oletko asentaja ammatiltasi? Muuten mä en ymmärrä kannanottoasi. Meillä nyt vaan on tallainen järjestely, autetaan toinen toisiamme.

        Kudoppa sinä käsin pyöröpuikoilla, nr:o 54 irlantilainen neulepusero, 1-1,200 kg lankaa kuluu siihen... 1kg villalankaa maksaa n.50 -70 €... Arvaas vaan mitä maksaa käsinkudottu irlantilainen villapaita, jos ostat sen jostain neuleliikkeestä! Alle 300€ tuskin saat!
        En kuule koskaan ole korjaamossakaan renkaan vaihdoista, 20€ enempää per rengas,
        maksanut ja mulla on vain 4 rengasta autoni alla. Ei ne miehet huonoja vaihtokauppoja ole tehneet -> Ei ainakaan omasta mielestään, eikä minunkaan mielestäni !

        Kysehän on siitä ett se tekee, joka sen paremmin osaa ... ja silkasta ystävyydetä, puolin sun toisin. Mukavaa sauna iltaa odotellessa, mulla on viimeinen saunavuoro tänään ja samalla sen siistiminen. Vedet pois astioista ja 80 litran padasta, jos sitä vielä on jäljellä.
        Pihasaunassa saattaa viikolla olla jopa pakasta toisinaan.
        Illan jatkoja sinnekin!

        Lisäys edelliseen, kyllä mnee kevyesti viikon tai parinkin aikana useampi tunti kutomiseen, ennen kuin palaset on valmiit. Irlantilaiseen tulee aina istutetut hihat, ainakin mun kutomaani.


    • Anonyymi

      Oijoi,ja se on sulta pois? Ja miten? Mene mukaan hypettään! Ehkä jokupvä sen kautta miehiäkin muistetaan. Ns. Älynväläys,kun henkilökökohtainen lapmmu syttyy.💩

      • Anonyymi

        Se älynväläys ei vaadi,se kuoppaa itsekkyyden ,minä minän. . Se älynväläys jakaa,huomioi,kannustaa ja arvostaa. Jos ei aivolamppusi tähän kykene,on syy sinussa itsessäsi,että peilin eteen. Yksinkertaista,mutta yksinkertaiset ei ymmärtäne??? Täh?🤷‍♀️💩


      • Anonyymi

        Voihan se olla että tiukka raha tilanne ja huomenna vasta tai maanantaina tilipäivä ja rahat ei riitä kuin kahteen wiineriin ja tupakki askiin eli ei varaa ostaa kahta wiinerii ja kaksi munkkia kahvihetkeä varten ostais jos rahaa ois mut tupakkiikin tarvitsee mut ostais mielellään naiselleen parhaalle ystävälleen mitä vain mut jos ei oo rahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se älynväläys ei vaadi,se kuoppaa itsekkyyden ,minä minän. . Se älynväläys jakaa,huomioi,kannustaa ja arvostaa. Jos ei aivolamppusi tähän kykene,on syy sinussa itsessäsi,että peilin eteen. Yksinkertaista,mutta yksinkertaiset ei ymmärtäne??? Täh?🤷‍♀️💩

        Sitten ne kirja oppineisuudessaan lyttää ja mollaa niitä joilla on sielutietoisuuden viisaus. Siinä kirjanoppineet häviää sata kaks nolla. Kunhan kerroin. Kirja oppineisuus ja tekoäly,on tyhmyyden ja munaminämiesten paasaaman heikkolahjaisuuden huippu. Että tässä teille. Sitä tuletta saamaan,mitä luotte. Ei mulla muuta💩


    • Anonyymi

      No niin antaiskohan joku nainen tuolla Kilttimiehellekkin pillua edes kerran että se rauhoittuis vähän ennenkuin tapahtuu jotain kamalaa?

      • Anonyymi

        Anna sinä kakkosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna sinä kakkosta.

        Voin antaa mutta vain jollekkin naiselle.


    • Anonyymi

      Ainut mitä mulla on niin se on raha, kavereitakaa enää ole, aivojen tilalla kolisee pelkkä tyhjä tynnyri kiitos elämälle kaikista vastoinkäymisistä joita on kyllä riittänyt yllinkyllin.

      KilttiMies89

    • Muistuttaisin tänne vielä, ku näitä eri merkkipäiviä on listattu, et vasenkätisten päivä on 13.08. 💪👍
      Ehdottomasti tärkeä päivä.

      • Anonyymi

        Se on! Itse vietän juhlistan päivää, koska olen myös vasenkätinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on! Itse vietän juhlistan päivää, koska olen myös vasenkätinen.

        Jesh! Virtuaali-yläfemmat, vasureilla tietty😃


    • Ette perkele osta mitään auton moottoriölyä!

      Viimeksi öljyn varoitusvalo syttyi palamaan, niin heti "fiksusti" marketista ostin litran lisätäkseni ja vasta sitten mittatikusta huomasin, että siellä oli vähän liikaa tavaraa jo valmiiksi. Oli varmaan isoissa pakkasissa joku paikka fuskannut tai joku autojeesus käynyt muuttamassa veden moottriöljyksi.

      Niin että mulla on ylimäärä litra jotain 5W50 tms, jonka voi antaa jollekin vaikka äitienpäivälahjaksi. :D

    • Just vastailin tuossa Harmiksen aloitukseen, että eihän naistenpäivä ole sinäällään vain naisille. Se vaan on naisten päivä.

      Minulle lopulta on naisista ollut iloa. Mutsi on ihan huikea ihminen... pieni nsisen alku, tyttöni myös on aivan mahtava. Mummot on mahtavia, isotäti on mykistävän sankarillinen esikuva ihmisenä, sisko on mahtava... lisäksi on ystävinä upeita naisia ja on se vaan hyvä, että niitä naisia elämänvarrella on. Siksi on hyvä heidän kunniaksi viettää päivää. 😀

    • Anonyymi

      On se miestenpäiväkin ja isänpäivä.

    • Anonyymi

      Mitä mariset. Kuten edellä sanottu on miesten päiväkin ym. Miesystäväni tykkää sydämistä ja ostaa omaehtoisesti vaaleanpunaisia sisustuselementtejä kotiinsa.

    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      🔞 ­­­V­i­t­t­­­u­­ ­­t­­­ä­­m­­­ä­­ ­­k­u­­u­­­m­­­a­­ ­n­­a­­­r­t­t­­­u­ -> https://siz.la/hotcat21

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe