Nainen miten juhlit naisten päivää

Anonyymi-ap

Aiotko tänään ottaa kaljaa siiderii viinii ja vetää pään täyteen vai menetkö johonkin bilettämään ja tanssimaan vai hankitko miehen miehiä tai tinderimiehen ja sekstailet vai käytätkö huumeita vai kaikkea noita vai miten juhlit naisten päivää

43

389

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 🤣 välis on sulla taas vaihtoehtoja🤭 Huomenna menen vasta katselemaan paikallista tarjontaa. Eli jee lapsivapaa🤪

      • Anonyymi

        Aiotko etsiä jonkun tuntemattoman miehen ja teette lapsillesi sisaruksen eli teette vauvan vai hankitko miehiä koko viikonlopuksi ja menettekö sinun vai miesten luokse eli vietä kiva viikonloppu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiotko etsiä jonkun tuntemattoman miehen ja teette lapsillesi sisaruksen eli teette vauvan vai hankitko miehiä koko viikonlopuksi ja menettekö sinun vai miesten luokse eli vietä kiva viikonloppu

        Eli nauti ja juhli naisten päivä on kerran vuodessa vaan eli nauti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiotko etsiä jonkun tuntemattoman miehen ja teette lapsillesi sisaruksen eli teette vauvan vai hankitko miehiä koko viikonlopuksi ja menettekö sinun vai miesten luokse eli vietä kiva viikonloppu

        Miksi olet välis noin pirullisen tyhmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet välis noin pirullisen tyhmä?

        Mitä tyhmää nyt sanoin yritin olla kannustava haaveilija on usein sanonut että etsii miehiä ja satunnais seuraa eli yritin olla kannustava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet välis noin pirullisen tyhmä?

        Ja jos joku ei halua parisuhdetta eikä omaa kumppania niin ei sellaiselle voi sanoa etsi oma kumppani tai kunnon parisuhde vaan eikö silloin haeta satunnais miehiä ja satunnaisseuraa eli yritin olla vitsikäs ja kannustava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet välis noin pirullisen tyhmä?

        Tahallaan ja loukatakseen ja ollakseen mahdollisimman ilkeä, veemäinen ja halventava.


    • Anonyymi

      Siivoan ja nautin yhden erikoisoluen.

      • Anonyymi

        Meneekö sen jälkeen äkkiä toinen ja kolmas erikoisolut ja sit meneekin jo useampia ja hilpeälle tuulelle tulet


    • Anonyymi

      Asiaankuuluvinta olisi kyllä juhlistaa silittämällä miehen kauluspaitoja.

      • Anonyymi

        Teet sen huomenna tänään sekstailette


    • Anonyymi

      Tarjoamalla kynttiläillallisen aviomiehelleni joka on samalla myös poikani 34 v.

      • Anonyymi

        Muut päivät on sit miesten


    • Anonyymi

      Ai miten juhlin? Kysytkö tosissasi tuota?
      Vietän sen makoilemalla sängyssä yksin ikävissäni surullisena ja masentuneena. Alkoholia olisi mutta ei huvita ottaa tippaakaan. Missä se himputin ikioma aviomies on piilossa kun ei ole täällä näkynyt.

      • Anonyymi

        Menes johonkin menomestaan tai yö kerhoon ja pokaat sieltä miehen itsellesi ainakin saat säpinää ja äksönii ja kikkelii tänään ja huomenna uudestaan ja hyvä että on alkoa otat pohjat ja lähdet joraamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menes johonkin menomestaan tai yö kerhoon ja pokaat sieltä miehen itsellesi ainakin saat säpinää ja äksönii ja kikkelii tänään ja huomenna uudestaan ja hyvä että on alkoa otat pohjat ja lähdet joraamaan

        No en kyllä mene enkä ota.. ei se ikioma siellä luuraa.. Enkä kyllä mistään baarist pokais yhtäkään miestä vaikka saisikin tuollaista. Sä niiku lähes tulkoon haukut joksikin mikskälienee jolle kelpais ihan kuka vaan. Että kiitos vaan hautaudun enempi pohjalle itkemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en kyllä mene enkä ota.. ei se ikioma siellä luuraa.. Enkä kyllä mistään baarist pokais yhtäkään miestä vaikka saisikin tuollaista. Sä niiku lähes tulkoon haukut joksikin mikskälienee jolle kelpais ihan kuka vaan. Että kiitos vaan hautaudun enempi pohjalle itkemään.

        Tänään ja koko viikonloppuna et etsi omaa vaan miestä ja seksii eli kunnon pano piristäisi sinua ja mistä tietää vaik se mies tulis sen jälkeen joka päivä luoksesi eli onkin tuleva miehesi ja jos ei tuu niin tänään ja huomenna hankit kaksi tai useamman eri miehen ja nauti elämästä ja miehistä tänään varmasti paljon porukkaa liikenteessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään ja koko viikonloppuna et etsi omaa vaan miestä ja seksii eli kunnon pano piristäisi sinua ja mistä tietää vaik se mies tulis sen jälkeen joka päivä luoksesi eli onkin tuleva miehesi ja jos ei tuu niin tänään ja huomenna hankit kaksi tai useamman eri miehen ja nauti elämästä ja miehistä tänään varmasti paljon porukkaa liikenteessä

        No en kyllä hanki mitää baarip*noja yhtäkään. Olkoon vaan porukkaa liikenteessä mä en ole.
        Voisi tollasta piristystä tulla kyllä ei haittaisi mut kun ei kiinnosta mikään kuka tahansa baarista.
        Näköjään meiän silakkapihvi maksapihvi toistemme ymmärrys vaimo-mies suhde on ohi. <\3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en kyllä hanki mitää baarip*noja yhtäkään. Olkoon vaan porukkaa liikenteessä mä en ole.
        Voisi tollasta piristystä tulla kyllä ei haittaisi mut kun ei kiinnosta mikään kuka tahansa baarista.
        Näköjään meiän silakkapihvi maksapihvi toistemme ymmärrys vaimo-mies suhde on ohi. <\3

        Ehkä on parempi niin ja etsit itsellesi hyvän miehen mutta eikö sitä kannattais tänään lähteä etsimään kun sinkkumiehii on liikenteessä ja menet ja otat omasi iki omasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä on parempi niin ja etsit itsellesi hyvän miehen mutta eikö sitä kannattais tänään lähteä etsimään kun sinkkumiehii on liikenteessä ja menet ja otat omasi iki omasi

        Etsi välis itse kun olet noin kiinnostunut miehistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä on parempi niin ja etsit itsellesi hyvän miehen mutta eikö sitä kannattais tänään lähteä etsimään kun sinkkumiehii on liikenteessä ja menet ja otat omasi iki omasi

        En låhe etsimään baarista. Ei mulle tarkoitettu ole missään maalaisbaarissa. Eikä niit niin vaan oteta.

        No mutta kiitti vaan että parempi niin sun mielestäsi. Kertomatta edes mitää syytä miksi kaikki muuttui yhtäkkiä. 😢


    • No en aio. Mulla on melko laaja-alainen tentti tulossa ja mun on pakko prepata siihen itseäni. Olisi mukavaa ottaa rennosti, mutta lupaan itselleni, että kun tämä rupeama on ohi niin otan iisimmin👍🏻

      • Anonyymi

        Lue huomenna tänään nautit vapaasta ja viikonlopusta ja hankit jostakin miehen itsellesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lue huomenna tänään nautit vapaasta ja viikonlopusta ja hankit jostakin miehen itsellesi

        Nyt ei innosta tuo miehen hankinta yhtään. Sitäpaitsi mulla on huomenna sitten vielä suurempi lukualue, jos en tänään etene.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Nyt ei innosta tuo miehen hankinta yhtään. Sitäpaitsi mulla on huomenna sitten vielä suurempi lukualue, jos en tänään etene.

        No koska koe on ja eikö kivempi lukea ja jää lukemakin päähän kun ei tarvi miettii seksiä ja kikkelii kun hankit miehen ja panet kunnolla ja käsket miehen antamaan sinulle useita orgasmeja eli tyydytettynä oppiikin jotain eli kirjat veks ja mekkoo ylle ja menoks yökerhoon


      • Anonyymi kirjoitti:

        No koska koe on ja eikö kivempi lukea ja jää lukemakin päähän kun ei tarvi miettii seksiä ja kikkelii kun hankit miehen ja panet kunnolla ja käsket miehen antamaan sinulle useita orgasmeja eli tyydytettynä oppiikin jotain eli kirjat veks ja mekkoo ylle ja menoks yökerhoon

        Miksi sinä ajattelet, tai mistä päättelet että mulla olisi juuri nyt tuollaiset jutut mielessä?? ei voisi vähempää kiinnostaa nyt joku yökerho.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Miksi sinä ajattelet, tai mistä päättelet että mulla olisi juuri nyt tuollaiset jutut mielessä?? ei voisi vähempää kiinnostaa nyt joku yökerho.

        No kyllä hauskaakin kuuluu pitää nyt on varmasti paljon sinkkuja liikenteessä kun naisten päiväkin on eli älä yksin kotona nyhjötä vaan nyt pitämään hauskaa


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Miksi sinä ajattelet, tai mistä päättelet että mulla olisi juuri nyt tuollaiset jutut mielessä?? ei voisi vähempää kiinnostaa nyt joku yökerho.

        Väliksellä itsellään pyörii miehet koko ajan mielessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä hauskaakin kuuluu pitää nyt on varmasti paljon sinkkuja liikenteessä kun naisten päiväkin on eli älä yksin kotona nyhjötä vaan nyt pitämään hauskaa

        No, minä nyhjötän missä haluan.


      • Anonyymi

        Muutama olut ja pari lisää ja eikun mies jahtiin ja tanssimaan


      • Anonyymi

        Neule saa odottaa arki iltoi ja ensi viikonloppua mut tänään juhlit nainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Neule saa odottaa arki iltoi ja ensi viikonloppua mut tänään juhlit nainen

        Heh, mut viime viikonloppuna oli semmoset partyhardyt, ettei ehkä hetkeen viitti uusia😁

        Plus oon köyhä,


    • Anonyymi

      Juhlin miehen kanssa, jota rakastan. Hän lupasi hieroa minua ja sen sellaista. Sain kauniita kukkia 🥰

    • ihan tavallinen perjantai. en voi juoda itteeni känniin henkilökohatisestä syystä

    • Palstailen. Kupissa sitruunateetä. 😃

    • Anonyymi

      En mitenkään, kuten en koskaan ennenkään.

      Jasu

    • Anonyymi

      MEILLÄ EI JUHLITA SILLEEN, VAAN JUODAAN MANANSIKKA-MEHUA JA LAULELETAA.......OMA MAA MANSIKKA..........

    • Anonyymi

      En mitenkään. Mikään mainitsemistasi ei edes olisi minulle mitään juhlimista, vaan pikemmin antijuhlimista.

    • Naisten päivänä minulla on menkat . Eli suihkussa kävin🫧☁️🏰☁️🚿

    • Anonyymi

      En käytä alkoholia,en tupakoi.Käyn suhteni kanssa illalisella.Itse asiassa hän vasta lähti 30minuttia sitten kotini omaan kotiinsa.Koska työt hänellä alkaa 8.3.24. Kello 12.Hänkän ei juo ei tpakoi.Menemme pääsiäisenä laivalle tanssimaan.Iloita voi ilman viinakin.

    • Anonyymi

      Avaan papiljottikampaukseni sekä pukeudun korsettiin jonka jälkeen lähden jauhobileisiin setä-ätmien luokse antaen heidän käyttää kikkeliänsä sisälläni. Tämä on kuitenkin se asia mitä aloittaja kyseli ujostellen.

    • Nautin nukkumisesta ja levosta. Siitä tuli hyvä mieli. Sillain juhlistin naistenpäivää.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe