Myöhästelevä mies

Anonyymi-ap

Hei!

Olenko ylireagoiva vai oikeutetusti loukkaantunut kun mieheni on usein myöhässä. Tänään mulla paloi käämi kun miehen piti tulla klo 18 mun luokse ja klo 18.30 miehestä ei kuulunut mitään ja tämä oli vielä kotona.
Hänellä kestää n. 40 min mun luokse, joten ois ollut yli tunnin myöhässä eikä varmaan ois ilmottanut mitään ellen oisi laittanut viestiä että ei tarvitse tulla enään sillä et voinut ilmoitella jos myöhästyt.

Mies pitää mua siis nytten ylireagoivana valittajana kun mulla meni tunteisiin tuo myöhästyminen taas ilmoittamatta.

8

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teit ihan oikein. Sinä et ylireagoinut.
      Kun on sovittu aika tapaamiseen, se takoittaa että tuo oika on sama kummallekin, sekä vierailijalle että vieraan vastaanottajalle.

      10 minuuttia on vielä hyväksyttävää olla myohässä, sen jälkeen juna meni jo.
      Sinun aikasi on yhtä arvokasta kuin muidenkin, sitä ei ole tarkoitettu istumaan tyhjän panttina odottaen ja odottaen.

      Pidä periaatteestasi kiinni; saat lähtä yksin juhliin, elokuviin, päivälliselle, kahville, sukuloimaan. Niin, ellei tuo kaveri muuta tapojaan tai sinä jätät sen myohästyksineen kuin nallin kalliolle.

    • Anonyymi

      Nii joo ei pitäis sopia mitään aikaa tarkkaan jos se ei pidä. Parempi sopii sillee 18-20 välillä.

    • Anonyymi

      Mies tai nainen. Aivan sama kumpi myöhästelee. Sietämätöntä joka tapauksessa!
      Tutustuin nykyiseen vaimooni 1967. Silloin harvoin kun hänellä on ollut hankaluuksia ehtiä ajoissa sovittuun niin hän on aina ilmoittanut syyn heti sen havaittuaan.
      Tilanne on niin harvinainen, etten edes muista milloin viimeeksi moista on tapahtunut.

      Pikkuasia. Olimme tänä aamuna lähdössä jalan läheiseen markettiin. Valmistautuessamme vaimo sanoi, että hänen on piipahdettava pytyllä joten ulkopukeutuminen viivästyy hieman.
      Itse en ole myöhästynyt koskaan. Jos sellaista tapahtuisi niin kyse olisi todella voittamattomasta ja huolestuttavasta esteestä.

      Myöhästelijän kanssa en olisi seurustellut kovinkaan pitkään.

    • Anonyymi

      Tuollainen myöhästeleminen ja kun siitä ei ilmoita, on selvää vallankäyttöä ja viesti, ettei kunnioita sinua. Päätä itse , miten jatkat...

    • Anonyymi

      Ihan oikein teit, ei noin pitkää aikaa tarvitse jäädä odottelemaan. VArtin myöhästyminen ihan ok.

    • Anonyymi

      Ärsyttävää kyllä,mutta tiedän myös tuttujani jotka eivät koskaan ehdi ajoissa vaikka kovasti yrittävät vaan säntäilevät ahdistuneena.Myöhästelijät eivät vaan koskaan ehdi vaikka kuinka hosuvat tai sitten otetaan rennosti eikä ymmärretä ettei toisia saa odotuttaa.

    • Anonyymi

      Jos tuollainen myöhästelijä ehtii lennolle, on vain täysi itsekäs juntti.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3514
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2146
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1692
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1577
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      291
      1297
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1131
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      966
    Aihe