Mistä ystäviä

Anonyymi-ap

Missä voisi löytää uusia ystäviä kun on kuusikymppinen?

11

262

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ole varovainen kun haet seuraa , tyrkyllä on myös lipeviä jees jees seuralaisia.
      Vailla rahaa ymv. Kataluus on pahinta sähköisesti..
      Kerran pettynyt , tuntee senkin.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­N­y­m­f­­o­­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Harrastuksista, seurakuntasi yleisistä tapahtumista, liity johonkin ryhmään joka sinua kiinnostaa: metsähomat, taloustiede, paikkakuntasi nuorisojärjestöihin ojaajaksi/tukijaksi, tiede, taide, aloita esim. kävelyryhmä - ilmoita siitä supermarkettisi ilmoitustaululla " kävellään ryhmässä, tavataan x aamuna klo xxx , kaikki tervetulleita osallistumaan"........ listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään.
      Osaat käyttää nettiä, googeloi sieltä mitä on tarjolla lähiympäristössäsi.

    • Anonyymi

      Hakeeko kuuskymppinen täältä oikeesti seuraa?

      • Anonyymi

        Kävin täällä joskus aikoinani. Nykyään käyn harvakseltaan kun olen yksin ja leski.
        Palsta on yhtä surkuhupaisa kuin aiemminkin.

        Hyviä unia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin täällä joskus aikoinani. Nykyään käyn harvakseltaan kun olen yksin ja leski.
        Palsta on yhtä surkuhupaisa kuin aiemminkin.

        Hyviä unia.

        Jep. Sama olo ja kokemus tästä saitista. Tinderit on nuoremmille ja entivanhat tanssit kypsemmille.

        Mitä jää muille? Toivottavasti ei suomi24?

        🤔🙂


    • Anonyymi

      Itse 56v miehenä olen kyllä etsinyt ja löytänyt seuraa ihan Prisman hyllyvälistä, muutaman kerran yökerhoista (tosin vähän nuorehkoa, yksi oli 20, toinen 28 ja kolmas jo sinänsä mulle sopivan ikäinen 36).

      En tiedä, millaista ystävyyttä aloittaja hakee, mutta ainakin itse pidän ihan oikeista ihmissuhteista. Parikymppisten kanssa tietenkään ei kovin helpolla onnistu muuten kuin armottomat panot, kun maailmankuvat eroavat toisistaan niin paljon - mutta kolmevitosen naisen kanssa ei mitään ongelmaa.

      Oikeastaan haluaisin löytää 40-50v naisen loppuelämän suhteeseen, mutta vähän tuntuu olevan vaikeaa. Moni tuon ikäinen on saanut elämässä kynsilleen ja ovat siksi kovin varautuneita heittäytymään - päinvastoin kuin alle kolmekymppiset, jotka innostuvat helposti ja ennakkoluulottomasti vaikka mistä. Sehän kuuluu nuoruuteen, mutta hirveää hurlumheitä ei itse tämän ikäisenä kovin pitkään jaksa, vaikka irtiotto välillä kivaa onkin.

      Tuollainen 40-50 haarukkaan osuva olisi se ihanteellisin, mutta tottakai vastapuolellakin on sanottavansa.
      Itseään ei voi "pakkomyydä" kellekään, jos ei kelpaa niin ei kelpaa.

      • Anonyymi

        Et ole uskottava etkä vakuuttava. Taidat olla palstan vakkari trolli.


    • Anonyymi

      Avatkaa suunne, niin kyllä niitä ystäviä ja muitakin suhteita alkaa löytyä.

      Tuppisuuna horisonttiin tuijottaen ympäriinsä kuljeskeleva tai kotona näytön takana surkeaa kohtaloaan poraava tuskin löytää rinnalleen ketään.

      Uskokaa tai älkää, elämä ON TUOLLA ULKONA eivätkä siellä kulkevat ihmiset ole mitään kivääri takin sisällä kulkevia kilpikonnia, vaan ihan tavallisia ihmisiä tavallisine elämineen, tunteineen ja tarpeineen.

      Tietenkään jokainen vastaantulija ei hae ystäviä tai parisuhteita, mutta eihän ongellakaan ollessa jokainen kala koukkuun tartu!

      Etsivä löytää ja nyt - painukaa ulos ja kohdatkaa niitä ihmisiä. "Päivää" tai "Olkaa hyvä" on ihan hyvä avausrepliikki sopivassa tilanteessa.

      Jo pelkästään hymyileminen vastaantulijalle johtaa usein samaan vastareaktioon, siitä voi jatkaa pidemmällä katseella ja sitten tarvitseekin sanoa vain "hei"....

      Siitä se lähtee. Työntäkää ne puhelimet perseeseenne, missään Tindereissä ei harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta ole muuta kuin onnettomia sieluja, jotka hakevat hyväksyntää tai etsivät jotain, mitä eivät koskaan tule saamaan.

      • Anonyymi

        Kokemuksesta tiedän että ei niitä ystäviä tai edes kavereita yli kuuskymppisenä enää löydy. Varsinkin jos et itse halua olla se joka aina vetää aikuisia ihmisiä perässään. Tyhjän saa pyytämättäkin.


    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      🍒 K­­­u­­­u­­­m­­a­­t­­­ ­t­­­y­t­­ö­­­t­­ ­o­d­o­t­­t­­­a­­v­­­­­a­­t­ ­­­s­i­n­u­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18307903

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2754
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1975
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1433
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1325
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe