Erikoista, kun tullimies menetti huumekoiran.

Anonyymi-ap

Oli ollut humalassa ja koira oli kaupan pihalla odottelemassa, koska omistaja ehtii kaljalta kotia ja ottaa koiransa koira-parkista mukaan.
Juttu on tässä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c8912500-cfe0-4f86-9fcf-52c0dd88afcb

Vähänkö nuo ihmiset jättelee koiriaan pihalle tai yksin kotia, kun lähtevät kylille juopottelemaan, töihin, kylästelemään tai ulkomaille lomalle!

Suomessa oli kauheat pakkaset niin koira-safari yrittäjillä oli varmaan tuhansia koiria ulkona pakkasessa useita viikkoja ja ei kellään kiinnostanut eikä kukaan tehnyt edes ilmoitusta!

Ivalon löytöeläin tarhan pyörittäjä muka välittää eläimistä niin edes hän ei ole tehnyt eläinten-rääkkäyksestä ilmoitusta!
Muna-haukkana kyllä on välittömästi paikalla jos jonku kissa, koira, kani tai undulaatti lähtenyt OMATOIMI LENKILLE ja palais omia aikojaan kotia, kun omistaja tulee kotia!

12

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En muista kuka Laakerin muna-haukaksi nimitti, mutta löysi kuulemma itselleen miehen vaikka kyseisellä miehellä ei kuulemma ollu koiraa. Miehen aikuisella pojalla oli kuulemma kesy-harakka karannut ja olivat Ivalon Löytöeläintarhasta kyselleet olisko se HARAKKA vaikka sinne jonku mukana kulkunut.

      Minä näin sen pojan tekemiä videoita ja ei hänellä muita lemmikkejä näkynyt, kuin HARAKKA, kärpänen, sääski sekä pölypunkki.
      Kaverinsa olivat menneet kylään ja ovi jäänyt auki niin kärpänen oli lentänyt ensin ulos. Sääski oli suuttunut ja hyökännyt hänen kaverin kimppuun joka oli yhdellä iskulla tappanut hänen lemmikki sääsken.
      Harakka oli pöllyytellyt menemään ja pölypunkkiki oli päässyt karkaamaan!

      Löytöeläintarhan muna-haukka oli ampunut paikalle, koska kärpänen ja pölypunkki oli karanneet ulos ja se HARAKKA oli lentäny perässä, koska nuo hänen kavereita joten lähti hakemaan myös niitä.
      Isähän meni säästö syistä sinne Löytöeläintarhalle, koska muna-haukka olis muuten kyninyt kaikki mitä vaan irti saa, kun kärpäsen, pölypunkin ja harakan tarhalleen säilöön ottaa ja vittuillessa vielä hukkaa niin saa rahastaa vielä siitäkin, kun hakevat löytöeläintarhan tiloista noita kadonneita lemmikkejä!

      • Anonyymi

        Tuosta olis kuulunut tehdä rikosilmoitus, koska se sääski oli kuulemma korvaamaton VARTIJA ja monta kertaa parempi, kuin koira!
        Kaverinsa oli kusettanut häntä ja antanut korvauksena 1500 sääskeä joita ei ollut edes kouluttanut.
        1500 sääskeä karkas ja ei Ivalon Löytöeläintarhan muna-haukka ole niitäkään kuulemma palauttanut vaikka nuo sääsket on löytöeläintarhalle menneet!
        Kuulemma pennuttaa niitä siellä Löytöeläintarhalla ja siellä hotellissaan antaa sääskien paritella rauhassa!
        Tuollainen PENTUTEHTAILU on laitonta ja se vielä rahastaa siinä sivussa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta olis kuulunut tehdä rikosilmoitus, koska se sääski oli kuulemma korvaamaton VARTIJA ja monta kertaa parempi, kuin koira!
        Kaverinsa oli kusettanut häntä ja antanut korvauksena 1500 sääskeä joita ei ollut edes kouluttanut.
        1500 sääskeä karkas ja ei Ivalon Löytöeläintarhan muna-haukka ole niitäkään kuulemma palauttanut vaikka nuo sääsket on löytöeläintarhalle menneet!
        Kuulemma pennuttaa niitä siellä Löytöeläintarhalla ja siellä hotellissaan antaa sääskien paritella rauhassa!
        Tuollainen PENTUTEHTAILU on laitonta ja se vielä rahastaa siinä sivussa…

        Kaikista parasta on se, että Inarin kunnan irto koirat, kissat ja muut elukat mitä tuo muna-haukka tuonne Ivalon löytöeläintarhalle sekä sinne eläin hotelliinsa haukkana raahaa sekä muka hoitaa maksua vastaan saavat kusta sekä paskoa minun ja monien muiden niskaan!
        Tuo talo on tehty ALUNPERIN Valtion sahan pomojen konttoriksi jossa kaikkien valtiolla töissä olleiden palkat laskettiin sekä maksettiin!

        Minä olin -80 luvulla VAPOLLA sahalla KESÄTÖISSÄ ja tein töitä, kun toiset sano : Painu sinne konttorille kyselemään töitä!
        Pomotkin teki sentään töitä, kun minä kyselin töitä ja välillä pomot kyseli sekä haki minua niin oltiin kaikki hyvin aktiivisia töissä!
        Minä en kyllä mitään NAPPIA painellut vaan minä tein niitä TÖITÄ joita miehet anto ja pomot tykkäs, kun kerranki oli TYÖNTEKIJÄ joka kysy : Onko töitä!
        Konttorin portailla istuminenkin oli oli mulle KOVAA TYÖTÄ ja varsinkin, kun piti odottaa POMOA joka aina tuli ja sano : Siinähän sinä oot!
        Minun pomo oli Erkki ja Erkki otti minut kirkon pysäkiltä kyytiin. Ajeltiin sinapin keltaisella Skodalla VAPOLLE töihin ja töistä kotia.
        Miehet sano : Sinun pitää mennä konttorille niin Erkki vie sinut kotia!
        Erkki jätti minut kirkon pysäkille, koska sanoin : Voin kävellä tästä.

        En nyt sentään Ruotsista enkä muualtakaan ole Ivaloon palannut kusettamaan sekä paskottamaan elukoita VAPON konttorin kautta omien työkavereiden niskaan ja vielä nyhtänyt FACEBOOKIN kautta rahaa sekä TYKKÄYKSIÄ!

        Peuravuonon Vapo:n saha oli sentään ensimmäisen virallinen työpaikka jossa olin kesätöissä ja sain MIEHEN PALKAN, koska isäni tarkisti tuon kotona niin, kuin hänen tehtäviin kuului töissä.
        Isä oli ammattiliiton edustaja VAPOLLA ja tuo on ollut syy miksi oli myös pomojen kanssa väleissä.

        Kaikki vanhat VAPO:n työntekijät ollaan entisiä VALTION TYÖNTEKIJÖITÄ ja meidän kaikkien niskaan kusee ja paskoo kylän irto koirat sekä kissat!
        Minä loukkaan KUNNIOITA, koska olen joskus mennyt nöyrästi sekä kiltisti sahalle töihin enkä ole vedonnut siihen, että olen tyttö enkä mikään vitun SAHATYÖMIES!

        En edes tiedä keiden kaikkien niskaan tässä oikeesti kustaan sekä paskotaan koko Inarin kunnan irto kissojen sekä koirien kautta, koska minä olen ollut Peuravuonon VAPO:n sahalla yhden kesän töissä!

        Kunnianloukkaus vaikuttaa myös työhistoriaan ja sen kautta myös työkavereihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikista parasta on se, että Inarin kunnan irto koirat, kissat ja muut elukat mitä tuo muna-haukka tuonne Ivalon löytöeläintarhalle sekä sinne eläin hotelliinsa haukkana raahaa sekä muka hoitaa maksua vastaan saavat kusta sekä paskoa minun ja monien muiden niskaan!
        Tuo talo on tehty ALUNPERIN Valtion sahan pomojen konttoriksi jossa kaikkien valtiolla töissä olleiden palkat laskettiin sekä maksettiin!

        Minä olin -80 luvulla VAPOLLA sahalla KESÄTÖISSÄ ja tein töitä, kun toiset sano : Painu sinne konttorille kyselemään töitä!
        Pomotkin teki sentään töitä, kun minä kyselin töitä ja välillä pomot kyseli sekä haki minua niin oltiin kaikki hyvin aktiivisia töissä!
        Minä en kyllä mitään NAPPIA painellut vaan minä tein niitä TÖITÄ joita miehet anto ja pomot tykkäs, kun kerranki oli TYÖNTEKIJÄ joka kysy : Onko töitä!
        Konttorin portailla istuminenkin oli oli mulle KOVAA TYÖTÄ ja varsinkin, kun piti odottaa POMOA joka aina tuli ja sano : Siinähän sinä oot!
        Minun pomo oli Erkki ja Erkki otti minut kirkon pysäkiltä kyytiin. Ajeltiin sinapin keltaisella Skodalla VAPOLLE töihin ja töistä kotia.
        Miehet sano : Sinun pitää mennä konttorille niin Erkki vie sinut kotia!
        Erkki jätti minut kirkon pysäkille, koska sanoin : Voin kävellä tästä.

        En nyt sentään Ruotsista enkä muualtakaan ole Ivaloon palannut kusettamaan sekä paskottamaan elukoita VAPON konttorin kautta omien työkavereiden niskaan ja vielä nyhtänyt FACEBOOKIN kautta rahaa sekä TYKKÄYKSIÄ!

        Peuravuonon Vapo:n saha oli sentään ensimmäisen virallinen työpaikka jossa olin kesätöissä ja sain MIEHEN PALKAN, koska isäni tarkisti tuon kotona niin, kuin hänen tehtäviin kuului töissä.
        Isä oli ammattiliiton edustaja VAPOLLA ja tuo on ollut syy miksi oli myös pomojen kanssa väleissä.

        Kaikki vanhat VAPO:n työntekijät ollaan entisiä VALTION TYÖNTEKIJÖITÄ ja meidän kaikkien niskaan kusee ja paskoo kylän irto koirat sekä kissat!
        Minä loukkaan KUNNIOITA, koska olen joskus mennyt nöyrästi sekä kiltisti sahalle töihin enkä ole vedonnut siihen, että olen tyttö enkä mikään vitun SAHATYÖMIES!

        En edes tiedä keiden kaikkien niskaan tässä oikeesti kustaan sekä paskotaan koko Inarin kunnan irto kissojen sekä koirien kautta, koska minä olen ollut Peuravuonon VAPO:n sahalla yhden kesän töissä!

        Kunnianloukkaus vaikuttaa myös työhistoriaan ja sen kautta myös työkavereihin.

        Höpö höpö


    • Anonyymi

      Mun haukka onko se lintu.on ko se tää sama nainen joka kehuu nuita kyläläidiä täällä jolla itellä on 5 eri miehelle laspi.yhtäkään ei kai oo ite kasvattanut.nainen ei oo mikään kaunotar.huono ryhti kuoppa iho hampaat!

      • Anonyymi

        Kateuksissa haukun, koska ei ole KOIRAA joka HAUKKUU enkä laiskuuttani viitti kylällä päivystää irto koiria munahaukalle niin saa haukkana AMPUA paikalle sekä kyniä toisten HAUKKUVILLA KOIRILLA VAPON KONTTORISTA RAHAA!

        VAPON SAHALLA ME OLTIIN SENTÄÄN VIELÄ IHMISIÄ, mutta NYKYSIN OLLAAN ELÄIMIÄ, koska YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN MEIDÄN VAPOLAISTEN ARVOT MUUTTUU SEN MUKAAN MITÄ VAPON KONTTORILLA TAPAHTUU!

        VAPOLTA tuli LEIPÄ MONEN MUUNKIN SUOMALAISEN PÖYTÄÄN EIKÄ VAIN PEURAVUONON VAPOLLA TÖISSÄ OLLEIDEN PÖYTÄÄN!

        Kyllä me MUNAHAUKKAA muistetaan suurella lämmöllä vielä pitkään sekä hänen YSTÄVIÄ jotka tukee hänen toimintaa!

        Minä voin ostaa UUDET HAMPAAT, TISSIT, PERSEEN ja vaikka NAAMANKIN korvauksilla!
        Sen verran rahaa tulossa, että voin ostaa auton ja maalauttaa Linnan maalaamossa ISOLLA tekstin ” VAPO FOREVER ”
        Keulassa lukee ” VAPOLAINEN TULEE”
        Perässä lukee ” VAPOLAINEN MENEE ”

        Kehuvat, että Ivalon Linnan poika on kuulemma hyvä maalaamaan AUTOJA ja ihan ämpäreitäkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateuksissa haukun, koska ei ole KOIRAA joka HAUKKUU enkä laiskuuttani viitti kylällä päivystää irto koiria munahaukalle niin saa haukkana AMPUA paikalle sekä kyniä toisten HAUKKUVILLA KOIRILLA VAPON KONTTORISTA RAHAA!

        VAPON SAHALLA ME OLTIIN SENTÄÄN VIELÄ IHMISIÄ, mutta NYKYSIN OLLAAN ELÄIMIÄ, koska YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN MEIDÄN VAPOLAISTEN ARVOT MUUTTUU SEN MUKAAN MITÄ VAPON KONTTORILLA TAPAHTUU!

        VAPOLTA tuli LEIPÄ MONEN MUUNKIN SUOMALAISEN PÖYTÄÄN EIKÄ VAIN PEURAVUONON VAPOLLA TÖISSÄ OLLEIDEN PÖYTÄÄN!

        Kyllä me MUNAHAUKKAA muistetaan suurella lämmöllä vielä pitkään sekä hänen YSTÄVIÄ jotka tukee hänen toimintaa!

        Minä voin ostaa UUDET HAMPAAT, TISSIT, PERSEEN ja vaikka NAAMANKIN korvauksilla!
        Sen verran rahaa tulossa, että voin ostaa auton ja maalauttaa Linnan maalaamossa ISOLLA tekstin ” VAPO FOREVER ”
        Keulassa lukee ” VAPOLAINEN TULEE”
        Perässä lukee ” VAPOLAINEN MENEE ”

        Kehuvat, että Ivalon Linnan poika on kuulemma hyvä maalaamaan AUTOJA ja ihan ämpäreitäkin!

        Minähän olin VAPON porukan nuorin ja pienin, mutta tein töitä niin, kuin MIEHET!
        Poika joka oli saman ikänen niin hän vain PAINELI NAPPIA ja AJELI TRUKKIA, kun minä tein miesten kanssa töitä!
        2 tunnissa meni kyllästämö tukkoon, kun napin painajaa piti koko porukan odottaa!
        Minä täytin vaunut käsin ja tuo napin painaja tyhjensi TRUKILLA vaunut ja minun piti juosta ympäri sahaa kyselemässä töitä!
        En kai minä edes tajunnut, että olisin voinut mennä lastaamaan ne kyllästämöstä tulleet laudat vielä turkkiin niin saadaan saha pyörimään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän olin VAPON porukan nuorin ja pienin, mutta tein töitä niin, kuin MIEHET!
        Poika joka oli saman ikänen niin hän vain PAINELI NAPPIA ja AJELI TRUKKIA, kun minä tein miesten kanssa töitä!
        2 tunnissa meni kyllästämö tukkoon, kun napin painajaa piti koko porukan odottaa!
        Minä täytin vaunut käsin ja tuo napin painaja tyhjensi TRUKILLA vaunut ja minun piti juosta ympäri sahaa kyselemässä töitä!
        En kai minä edes tajunnut, että olisin voinut mennä lastaamaan ne kyllästämöstä tulleet laudat vielä turkkiin niin saadaan saha pyörimään!

        VAPO on lyhennys sanoista VALTION POLTTOAINE KESKUS ja ei siellä edes hampaita tai naamaa tarvinnut!
        Me oltiin töissä eikä missään MISSI KISOISSA!
        Lasten isät ei olleet VAPOLLA ja eivät viittineet senkään vertaa lapsiaan hoitaa.
        Pitkiin kylää naivat KAUNIIDEN VAIMOJENSA KANSSA!

        Yks oli kuulemma Saariselällä ollu Nesteen parkkipaikalla bussia korjaamassa ja mulle tultiin kylällä sanomaan ” Exäs korjaa Saariselällä bussilla ja nai hotellin keittiöapulaista siellä bussissa.”
        Minä sanoin ” En halua edes kuulla hänen naima jutuista ja enkä nähdä hänen nainnin tuloksia!”
        Eiköhän saatana vielä hilannut itsensä samalle kylälle asumaan!
        Viimiset 20vuotta tuo exä on väittänyt mulle, ettei ole hänen poika.
        Vastasin viestiin : Ei kuulu mulle, mutta NAISET MAKSAA! Terveisin ENTINEN AKKA.
        Joku väitti että tuo viestin lähettäjä oli ollut nykyinen rouva.

        Nykyinen rouva on entinen keittiön työntekijä, mutta nykysin eläkkeellä oleva tynnyri… poikansa kerto, että hänen äiti on sairaaloisen lihava ja päässyt työkyvyttömyyseläkkeelle sen takia.
        Tuskin nyt sentään mielisairas on!

        Nykysin pääsee työkyvyttömyyseläkkeelle jos on sairaaloisen lihava, koska ylipaino rasittaa niveliä ja aiheuttaa psyykkisiä ongelmia.

        Minä en pääse, koska mulla tippuu paino vaikka en tee mitään. En välitä, koska en ole edes eläkkeelle pyrkimässä vaan teen työttömänä toisten eteen töitä jotka on aikoinaan olleet minun työkavereita.

        Minä jos olen porukan nuorin niin me ollaan kaikki yli 53vuotiata jo. Minähän olen naisena aloittanut työt alalla joka on MIES PAINOITTEINEN ala.
        Ei mulle ole miehet koskaan sanoneet : Tänne ei tarvi akkojen tulla säätämään!

        Minä menin vahingossa panostajan työssä oppijaksolla raudoittajien koppiin perehdytykseen.
        Seisoin kuuntelemassa ja joku mies seiso vieressä ja oli minun työpariksi alkamassa. Minä kuuntelin perehdytyksen loppuun ja kysyin : Mikä tämä homma oikein on?
        Mies sano mulle : Nyt lähettään raudottamaan.
        Sanoin : Oon väärässä kopissa ja en tiedä raudottamisesta mitään!
        Katto mua oudosti joten sanoin : Oon panostajien koppiin menossa.
        Panostajat sano mulle : Olisit jäänyt sinne vaan töihin jos noin hienosti pääsit porukkaan.

        Kyllä kai olisin oppinut raudoittamaan, mutta mulle olis pitäny sanoa ” Jos menet perehdytykseen vaikka väärään paikkaan niin oot saanu silloin työpaikan ja jää sinne töihin, koska koulutuksen olet jo käynyt.”
        En ollu koskaan ollut ja ei käyny edes mielessä, että noin vois päästä töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VAPO on lyhennys sanoista VALTION POLTTOAINE KESKUS ja ei siellä edes hampaita tai naamaa tarvinnut!
        Me oltiin töissä eikä missään MISSI KISOISSA!
        Lasten isät ei olleet VAPOLLA ja eivät viittineet senkään vertaa lapsiaan hoitaa.
        Pitkiin kylää naivat KAUNIIDEN VAIMOJENSA KANSSA!

        Yks oli kuulemma Saariselällä ollu Nesteen parkkipaikalla bussia korjaamassa ja mulle tultiin kylällä sanomaan ” Exäs korjaa Saariselällä bussilla ja nai hotellin keittiöapulaista siellä bussissa.”
        Minä sanoin ” En halua edes kuulla hänen naima jutuista ja enkä nähdä hänen nainnin tuloksia!”
        Eiköhän saatana vielä hilannut itsensä samalle kylälle asumaan!
        Viimiset 20vuotta tuo exä on väittänyt mulle, ettei ole hänen poika.
        Vastasin viestiin : Ei kuulu mulle, mutta NAISET MAKSAA! Terveisin ENTINEN AKKA.
        Joku väitti että tuo viestin lähettäjä oli ollut nykyinen rouva.

        Nykyinen rouva on entinen keittiön työntekijä, mutta nykysin eläkkeellä oleva tynnyri… poikansa kerto, että hänen äiti on sairaaloisen lihava ja päässyt työkyvyttömyyseläkkeelle sen takia.
        Tuskin nyt sentään mielisairas on!

        Nykysin pääsee työkyvyttömyyseläkkeelle jos on sairaaloisen lihava, koska ylipaino rasittaa niveliä ja aiheuttaa psyykkisiä ongelmia.

        Minä en pääse, koska mulla tippuu paino vaikka en tee mitään. En välitä, koska en ole edes eläkkeelle pyrkimässä vaan teen työttömänä toisten eteen töitä jotka on aikoinaan olleet minun työkavereita.

        Minä jos olen porukan nuorin niin me ollaan kaikki yli 53vuotiata jo. Minähän olen naisena aloittanut työt alalla joka on MIES PAINOITTEINEN ala.
        Ei mulle ole miehet koskaan sanoneet : Tänne ei tarvi akkojen tulla säätämään!

        Minä menin vahingossa panostajan työssä oppijaksolla raudoittajien koppiin perehdytykseen.
        Seisoin kuuntelemassa ja joku mies seiso vieressä ja oli minun työpariksi alkamassa. Minä kuuntelin perehdytyksen loppuun ja kysyin : Mikä tämä homma oikein on?
        Mies sano mulle : Nyt lähettään raudottamaan.
        Sanoin : Oon väärässä kopissa ja en tiedä raudottamisesta mitään!
        Katto mua oudosti joten sanoin : Oon panostajien koppiin menossa.
        Panostajat sano mulle : Olisit jäänyt sinne vaan töihin jos noin hienosti pääsit porukkaan.

        Kyllä kai olisin oppinut raudoittamaan, mutta mulle olis pitäny sanoa ” Jos menet perehdytykseen vaikka väärään paikkaan niin oot saanu silloin työpaikan ja jää sinne töihin, koska koulutuksen olet jo käynyt.”
        En ollu koskaan ollut ja ei käyny edes mielessä, että noin vois päästä töihin.

        Facebookia ei ole ollut edes olemassakaan, kun minä olen ollut VAPOLLA töissä!

        Minähän en SAANUT OLLA FACEBOOKISSA, koska KÄYN KUNNIODEN PÄÄLLE!
        Kunnioitin ja poistuin sieltä, mutta tein muistaakseni rikosilmoituksen tuosta VAPON KONTTORIN nykyisestä toiminnasta!

        Panostajana minulla on OIKEUS käyttää panoslaskentaa apuna, kun lähetään korvauksia hakemaan! Valtio minut on kouluttanut ja olen tuon suorittanut niin, kuin sovittiin.
        Minun kanssa ei ole työnantajat sopineet, että TULEVASSA Inarin kunnan irto koirat kusee suoraan kaikkien VALTION entisten sekä nykyisten työntekijöiden niskaan!

        Suomen Tasavallan Presidentti on myös Suomen valtion työntekijä vaikka tuota ei monikaan HALUA MUISTAA!


    • Anonyymi

      Koirien paikka ei ole ULKONA! paskovat kadutkin tuhnuksi.

    • Anonyymi

      Eräs äiti oli kaupan kassalla jutellu että kun ei voi tytölleen mitään tehä ja kunnon hoitopaikat kaukana eikä tyttö sinne lähe.

    • Anonyymi

      Täytyy olla tullimiehellä opas ettei eksy Ruotsiin juopottelemaan virkaajalla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe