Lakkoilemalla ei suomalainen yhteiskunta tai yksilö tule tulevaisuudessa pärjäämään.
Yhä useampi toveri on nyt ja tulevaisuudessa erityisesti patalaiska kännykännäplääjä surkealla koulumenestyksellä… lukekaa juttu ysiluokkalaisista Hesarista. Heidän työmoraalinsa ja osaamisensa alkaa olla heikompaa kuin kehitysmaissa.
Toverit voivat vielä hetken lakkoilla ja vaatia muilta, mutta varsin pian Suomesta yksinkertaisesti loppuu rahat tukemiseen. Nyt jokaisen fiksun vanhemman kannattaa satsata lakkoilun sijaan lapsiinsa ja vaatia heiltä kouluttautumista.
Vain hyvin koulutettu voi taata perheelleen siedettävät elinolosuhteet tulevaisuuden Suomessa. Haluatko, että lapsesi on tulevaisuuden narisija vai tekijä?
Tovereisamme ei ole enää voimaa, keskittykää lastenne koulutukseen
2
122
Vastaukset
- Anonyymi
”pekkapuupäät” valmiina pitkiin lakkoihin. Karmeeta kattoo!
- Anonyymi
jos nykyisiä työntekijöitä tarvitaan niin kaiketi heillä pitää olla oikeus myös puolustaa oikeuksiansa. Valtaosa yrityksistä edelleenkin tarvitsee tavallista työvoimaa ihan keskiverto osaamisella. Eihän monet yrittäjätkään sen kummallisempaa sakkia ole. Osamattomia tolloja monet yrittäjät Se on totta että uudet yritykset joilla on hinku ulkomaan vientikauppaan tarvitsee osaajia. Tosin samalla täytyy liikemiestenkin olla paljon parempia kuin nykyään on laita. Suomen ogelmana on ikääntyminen. Ehkä maailman nopeiten ikääntyvä kansakunta. Se on se perusongelma josta kaikki ongelma sikiää.. Sitä ei työntekijöiden eikä vähäosaisten palkkoja, tukia eikä oikeuksia leikkaamalla muuksi muuteta. Kännyköiden liiallinen räplääminen on kaikkien ongelma. Pienituloisilla ei niinkään koska kännykät ja hyvät tietokoneet maksavat. Opiskelu ja hankittu oikeanlainen yliopistutkinto parantaa yhteiskunnallista asemaa aika lailla. Ei tarvitse mennä pakosta orjatyöhön jossa työnantaja käyttää hyväksi. Kaikille ei kuitenkaan ole syntymästä saatua älyreserviä jolla pärjätä älyä vaativassa tulevaisuuden maailmassa. Yläkerran kompuutterissa ei virta piisaa monimukaisten asioiden oppimiseen. Ihmisiä hekin kuitenkin ovat. Ei heitä saa orjajoukkona pitää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529