Teboil Pello

Anonyymi-ap

Käsittämätöntä että siellä vieläkin tankataan ja yrittäjiäkin vielä. Moneen kertaan näytetty että rahat menee Venäjän sontakassaan. En arvosta, Hävetkää

37

961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse boikotoin asemaa jo kaksi vuotta sitten, ja boikottini pitää.

      • Anonyymi

        Olette joutuneet aivopesun uhreiksi, itse käyn ainoastaan teboililla tankilla.
        Kuulun upseeristoon, mutta onneksi järkeni oon säilyttänyt.
        Meidän boikotit ovat yhtä tyhjän kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette joutuneet aivopesun uhreiksi, itse käyn ainoastaan teboililla tankilla.
        Kuulun upseeristoon, mutta onneksi järkeni oon säilyttänyt.
        Meidän boikotit ovat yhtä tyhjän kanssa.

        Jopa vitsin murjaisit!
        Trolleihin sinä kuulut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette joutuneet aivopesun uhreiksi, itse käyn ainoastaan teboililla tankilla.
        Kuulun upseeristoon, mutta onneksi järkeni oon säilyttänyt.
        Meidän boikotit ovat yhtä tyhjän kanssa.

        Lapsellinen kirjoitus


      • Anonyymi

        Arvostan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette joutuneet aivopesun uhreiksi, itse käyn ainoastaan teboililla tankilla.
        Kuulun upseeristoon, mutta onneksi järkeni oon säilyttänyt.
        Meidän boikotit ovat yhtä tyhjän kanssa.

        Menehän nyt sen suon yli niin että heilahtaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette joutuneet aivopesun uhreiksi, itse käyn ainoastaan teboililla tankilla.
        Kuulun upseeristoon, mutta onneksi järkeni oon säilyttänyt.
        Meidän boikotit ovat yhtä tyhjän kanssa.

        Ei näytä järki säilyneen


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍑 ­­N­­­y­­­m­­­f­­o­­­m­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Vkasi toimii paremmin Putinin öljyllä.

    • Anonyymi

      Mulla on kaikkien öljy-yhtiöiden kortit. Käytän myös teppanaa. Yllä mainittu aivopesu ei tepsi allekirjoittaneeseen.
      Jos joku idealisti luulee sodan loppuvan boikoteilla niin käyköön lukemassa historiaa ja kohdat sodan lopettaminen boikoteilla!

      • Anonyymi

        Tankkaatko kauankin?
        Lukoilin jalostamo palaa Nizni Novgorodissa!
        Slava Ukraina


    • Anonyymi

      Älä huoli ne mittarit vetelee viimisiä.. ja tuskin tulee uusia mittareita.

    • Anonyymi

      Kaikkihan sen tietää, että Venäjälle tuotot menee. Sinne maahan ei mitään tukia missään muodossa enää! Samoin en käytä niiden yritystenkäån palveluja enää koskaan, kenen autot siellä tankkaa.
      Elämä on valintoja, tämä minun.

      • Anonyymi

        Neljäs Lukoilin (Tb) johtaja kuollut viimeisen kahden vuoden aikana. Sattumaa? Mietippä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neljäs Lukoilin (Tb) johtaja kuollut viimeisen kahden vuoden aikana. Sattumaa? Mietippä sitä.

        Monta öljypönntöä tulessa venäjänmaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta öljypönntöä tulessa venäjänmaalla.

        Ökjyn hinta noussut, 3 suurta jalistamoa saanut siipeensä.
        Meneekö putinin Pellon asema kiinni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta öljypönntöä tulessa venäjänmaalla.

        Märkä korvien helppo huudella toisten selän takaa,pellolainen tapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Märkä korvien helppo huudella toisten selän takaa,pellolainen tapa.

        Jos boikotoihaan niin sitte boikotoihaan ja eikös tähän ole hyvä syyki. Mie en tankkaa vaikka ryssänbensaa saisi muutaman centin halvemmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos boikotoihaan niin sitte boikotoihaan ja eikös tähän ole hyvä syyki. Mie en tankkaa vaikka ryssänbensaa saisi muutaman centin halvemmalla.

        Ai ryssänpensaa. Kyllä Teboilit, missä tankkaan, ovat olleet kaikki Suomessa ja suomalaisten yrittäjien vetämiä. Boikotoit älykääpiö siis suomalaista yritystoimintaa. Mutta sehän se, kun järki ei riitä hysterian rinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ryssänpensaa. Kyllä Teboilit, missä tankkaan, ovat olleet kaikki Suomessa ja suomalaisten yrittäjien vetämiä. Boikotoit älykääpiö siis suomalaista yritystoimintaa. Mutta sehän se, kun järki ei riitä hysterian rinnalla.

        Pellon yrittäjien tarjoamille palveluille olisi hyväksi jos tb:n kylmäasema lopettaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ryssänpensaa. Kyllä Teboilit, missä tankkaan, ovat olleet kaikki Suomessa ja suomalaisten yrittäjien vetämiä. Boikotoit älykääpiö siis suomalaista yritystoimintaa. Mutta sehän se, kun järki ei riitä hysterian rinnalla.

        Boikotoin ryssiä. Yrittää voi muullakin bensalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ryssänpensaa. Kyllä Teboilit, missä tankkaan, ovat olleet kaikki Suomessa ja suomalaisten yrittäjien vetämiä. Boikotoit älykääpiö siis suomalaista yritystoimintaa. Mutta sehän se, kun järki ei riitä hysterian rinnalla.

        Älykääpiö olet itse jos rahoitat yhtään venäjän sotatoimia.
        Suomalainen yrittäjä voi itse valita mitä ja miten yrittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykääpiö olet itse jos rahoitat yhtään venäjän sotatoimia.
        Suomalainen yrittäjä voi itse valita mitä ja miten yrittää.

        Ukraina tuhonnut jo viidesosan venäjän dieseltuotannosta. Ei niillä ole kauan myytävää.
        Ei kun Seolle tai muille...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Boikotoin ryssiä. Yrittää voi muullakin bensalla.

        Minä taas suosin aina kaikkea venäläistä.


    • Anonyymi

      Fasisteja ja heidän tukijoitaan riittää. Kas kun eivät järjestä Slava Putin mielenosoituksia.

    • Anonyymi

      yleensä kaikki kannattaa ostaa ruotsista, halvempi myös asua. bensa sähkö kohta kaikki ruokakin.

    • Anonyymi

      Onnittelut putelle hyvästä öljystä ja vaalivoitosta..

      • Anonyymi

        Toivoo KJU


    • Anonyymi

      No mitä varten tebolille nesteen autot tuo bensan?

    • Anonyymi

      Omiin muroihin sillä boikotilla kusee. Lukoil on maailman kolmanneksi vai neljänneksi isoin öljy yhtiö luuleks että sen persettä kutittaa jos joku suomalainen sielä täällä niskuroi vastaan

    • Anonyymi

      Ja sitä paitsi jos te tuolla öljyn ostoboikotilla sodan lopetatte niin Suomessa ei muita mahdollisuuksia ole kuin käyttää shelliä. SEO käyttää Shellin lukoilin ja nesteen ainetta. Neste sekoittaa välillä shelliä välillä lukoilia ja lukoili myy mitä Baltiasta saa liikkeelle. Käsittääkseni shelli on ainoa joka ei aineittansa kilpailijalle myy

      • Anonyymi

        Kysymys ei ole pelkästään mitä myydään.

        Teboil ketjua käytetään hybridivaikuttamiseen ja tullaan vielä käyttämään tehokkaasti Putinin työkaluna Suomessa. Alkua oli Venäjällä järjestetyt Teboil hiihtokilpailut.

        Tätä ei tajuta. Kyse ei ole pelkästään että rahat menee yrittäjän toimesta Venäjälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys ei ole pelkästään mitä myydään.

        Teboil ketjua käytetään hybridivaikuttamiseen ja tullaan vielä käyttämään tehokkaasti Putinin työkaluna Suomessa. Alkua oli Venäjällä järjestetyt Teboil hiihtokilpailut.

        Tätä ei tajuta. Kyse ei ole pelkästään että rahat menee yrittäjän toimesta Venäjälle.

        Sinä ymmärrät missä mennään. Valitettavasti näitä hyödyllisiä idiootteja tai piittaamattomia on liian paljon.


    • Anonyymi

      Ja kolmanneksi saanen huomauttaa että jos sota halutaan polttoainehommilla lopettaa niin eikö se kannattas ostaa Venäjältä polttoaineet pois niin eivät voi pyörittää sotakalustoa eli toisin sanoen myös Teboilille bensa ja diisseliostoni vien

      • Anonyymi

        Ukraina on jo supistanut yli 10% venäjän polttoainetuotantoa, ei net voi viedä ennää vaan tuovat naapurista.


    • Anonyymi

      Nyt vielä vähemmän ymmärrän näitä sodantukijoita. Ruotsissa selkeästi halvempi tankata ja silti Teboililla kävijöitä. Menkäää sinne ihanne maahanne, kaikki voivat sen jälkeen paremmin. Vieläkö sais listan mitkä yritykset käyttää Teboilia, tietää välttää täysin niiden palvelut! Pölliautoja siinä ainakin näkyy

    • Anonyymi

      Tankkasin tänään tepskalla ja nautin maittavan lounaan.
      Suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe