Kyllä olin jo hyväksynyt sen, että olen huono ihminen.

Anonyymi-ap

Koska en ole Andy McCoylle sukua enkä kuuluu mihinkään bändiin enkä ole edes perustanut yhtään bändiä!

Siskoni perusti BINGO tyttö bändin, mutta minä vain kuuntelen musiikkia.
Koulussa soitin aina TRIANGELIA ja sitä ei soitettu koko aikaa vaan tietyssä kohtaa piti soittaa PIENI BLING!

Soitin kotona Ruotsissa pianoa jonka isä oli saanut jostain muuttokuormasta, koska piano oli menossa kaatopaikalle.
Ei tuota Suomeen tuotu vaan se purettiin osiksi, kun Ruotsin kodissa taloyhtiö alkoi remppaamaan asuntoja. Mun pianon soittaminen loppui siihen, koska tuossa pianossa oli kaunis sointu ja koskettimet tuntui hyvältä sormien alla.
Tuo piano oli lapsuudessani muutakin, kuin piano.
Kuului myös minun Peppi leikkiin jossa sain istua sekä kävellä pianon päällä Herra Tossavainen kainalossa!
Se oli kiellettyä, koska isä väitti että piano voi kaatua, mutta oven sai kiinni ja siskolle ei tarvinnut sanoa kuin : En leiki sun kanssa jos kerrot isälle!
Ei kaatunu, mutta isä kateuksissa keksi koska ei voinut itse olla Peppi leikissä mukana!
Eemeli leikissä kyllä oli ja oli Eemelin isä…

10

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mietin että pitäskö mun laittaa deitti ilmoitukseen ihan, että ” EN OLE ANDY McCOYLLE SUKUA!”

      Jos tuolla kävis vähän parempi flaksi miesten kanssa ja erottus MASSASTA vähän paremmin, koska siellähän on satoja tuhansia profiileja niin joku mies vois löytää sekä sanoa ” Saatana nyt vähän äkkiä vihille, koska olet just se NAINEN jota tarvin nyt!”

      Voin jäädä rouvana kotiin ja kirjoittaa kirjan nimeltä ” En ole Andy McCoylle sukua!”

      • Anonyymi

        Andy McCoy kuuluu kyllä samoihin sukuihin, kuin minä mutta minulle hän EI OLE SUKUA!
        Saattaa kyllä olla minun siskolle sukua, koska heillä hyvin paljon samoja piirteitä.
        Minähän möin siskon monta kertaa muutamalla kruunulla Andy McCoyn sukulaiselle!
        Sama Andy McCoyn sukulainen sano mulle : Sinä oot oikea tytön turjake!

        Tuli Ivalon mummolassa käymään kylässä ja oli luvannut ottaa minut mukaan, kun lähtee Ruotsista Suomeen lomalle. Ei tienny missä on ja milloin on lähössä niin tulin toisella kyydillä.
        Mummo laitto kahvit pöytään hienosti niin, kuin tapana oli ja mummo kävi sanomassa : Tuuhan myymään arpoja kun tuli vieraita!
        Olin 3v ja hain arpa renkaan sekä sanoin : Haluan sen munan jos voitat sen arvalla!
        Andy McCoyn sukulainen sano, kun möin arpoja : Oot semmonen tytön turjake, että kynit rahat.
        En ole kyninyt keltään rahoja, mutta hänelle möin SISKONI sekä ARPOJA!
        Hänellä oli tapa, että kysy : Joutaako tuo? Jos joutaa niin minä voin ostaa.
        Kysy multa : Joutaako tuo teidän vauva meille?
        Vastasin : Kyllä joutaa, ku se on semmonen vinku-Iita ja en sillä tee mitään!
        Sain rahaa, mutta minun nuket katos myös! Mulla oli puhuva nukke johon piti vaihtaa levy niin puhu, kun paino nappia.
        Kävin jomman kumman vanhemman kanssa varastossa niin ne nuket oli siellä. Sanoin : Nuo pitää viedä sisälle niin saan leikkiä niillä!
        Mulle sanottiin : Et tarvi nukkeja vaan leiki siskos kanssa!

        Andy McCoy oli tuolloin tavallinen poika nimiltä Antti Hulkko joka asu Pelkosenniemellä ja hän on ollut tuolloin 11-12vuotta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Andy McCoy kuuluu kyllä samoihin sukuihin, kuin minä mutta minulle hän EI OLE SUKUA!
        Saattaa kyllä olla minun siskolle sukua, koska heillä hyvin paljon samoja piirteitä.
        Minähän möin siskon monta kertaa muutamalla kruunulla Andy McCoyn sukulaiselle!
        Sama Andy McCoyn sukulainen sano mulle : Sinä oot oikea tytön turjake!

        Tuli Ivalon mummolassa käymään kylässä ja oli luvannut ottaa minut mukaan, kun lähtee Ruotsista Suomeen lomalle. Ei tienny missä on ja milloin on lähössä niin tulin toisella kyydillä.
        Mummo laitto kahvit pöytään hienosti niin, kuin tapana oli ja mummo kävi sanomassa : Tuuhan myymään arpoja kun tuli vieraita!
        Olin 3v ja hain arpa renkaan sekä sanoin : Haluan sen munan jos voitat sen arvalla!
        Andy McCoyn sukulainen sano, kun möin arpoja : Oot semmonen tytön turjake, että kynit rahat.
        En ole kyninyt keltään rahoja, mutta hänelle möin SISKONI sekä ARPOJA!
        Hänellä oli tapa, että kysy : Joutaako tuo? Jos joutaa niin minä voin ostaa.
        Kysy multa : Joutaako tuo teidän vauva meille?
        Vastasin : Kyllä joutaa, ku se on semmonen vinku-Iita ja en sillä tee mitään!
        Sain rahaa, mutta minun nuket katos myös! Mulla oli puhuva nukke johon piti vaihtaa levy niin puhu, kun paino nappia.
        Kävin jomman kumman vanhemman kanssa varastossa niin ne nuket oli siellä. Sanoin : Nuo pitää viedä sisälle niin saan leikkiä niillä!
        Mulle sanottiin : Et tarvi nukkeja vaan leiki siskos kanssa!

        Andy McCoy oli tuolloin tavallinen poika nimiltä Antti Hulkko joka asu Pelkosenniemellä ja hän on ollut tuolloin 11-12vuotta!

        Kyllä tämä pahasti alkaa vaikuttamaan siltä, että VANKILAAN lähtö on edessä!
        En kyllä suostu Andy McCoyta kunnioittamaan vaikka kuinka olis yhdenvertainen heidän kanssa jotka minua syyttää kunnianloukkauksesta!

        Andy McCoyn sukulaisetkaan ei kyllä vaatis minua KUNNIOTTAMAAN heitä vaan he kyllä nielee nöyrästi tämänkin paskan!
        He on soitelleet vähän muuallakin, kuin Siirtolan Rainerin kanssa Ivalon kirkossa!

        Meitä on kielletty kertomasta kuka on kenellekin sukua, mutta kyllä me saadaan omille sanoa : Et voi hänen kanssa olla suhteessa, koska hän on sukua ja meillä ei SUKURUTSAUSTA SALLITA!
        Sukurutsaus on SYY miksi suku lähti Petsamoon, koska kaikki oli sukua jo sukua keskenään siellä mistä he lähti!

        Mummon äidin vanhemmat on olleet tarkkoja ja ei heidän lapset välttämättä saareltakaan pois ennen, kuin ovat naimisiin menneet.
        Yks mummon velipuolista oli vahingossa ammuttu ja tarkotus oli varmaan ampua isäntä joka ei päästänyt saarelle.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­N­­y­­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­­­N­­y­­­m­f­­o­­m­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Hoksåaakohan sitä itte ollenlaan jos ruuvit on päässä irti?

    • Anonyymi

      Piti lukea ja Andy McCoy ei ole ollut 2017 Pelle Miljoonan mukana, kun olin Virkkalan Petterissä Pelle Miljoonan keikalla.

      Freud Marx Engels & Jungin oli samassa paikassa ja siellä minä juttelin Myllykosken Pekan kanssa.
      Juttelin sitä ennen hänen kanssa jolla pitkä parta ja viikset.
      Muistin et Pekka kuoli 2015 ja tuo oli viiminen keikka jonka Freud Marx Engels & Jung esitti.
      Tuolla luki että oli 2017 kuollut.

      En edes tienny, että juttelin hänen kanssa mutta luin lehdestä netin kautta ja näin kuvan niin tunnistin siitä.

      Ei me oltu edes menossa koko keikalle mutta joku tuli ja sano : Nyt lähetään Petteriin katsoon Froikkareita.

      Kävin lenkillä tuohon aikaan ja olin SAUNAREISSULLA tuolloin ja en ollut edes varautunut että lähetään baariin.

      Hienot tanssit oli ja minä olin verkkareissa sekä hupparissa. Ei ollu edes meikkiä ja hiukset oli harjattu saunan jälkeen.
      Ei siellä tarvinnu pyntätä vaan siellä sai mennä vaikka suoraan navetasta haalarit päällä baariin.

      • Anonyymi

        Tuo oli sitä aikaa, kun eronneen vapaan naisen elämässä oli iloa, miehiä, seksiä sekä sai juoda viinaa, kaljaa, viiniä sekä sanoa vaikka : OTAN LONKERON JOTEN EI OLE VETELIN KUIVAT TÄNÄÄN!
        Kyllä me välillä myös PIMPPI PALJAANA PALJUSSA BAILATTIIN ja miehet kanto juomaan!

        Facebookissa ei tainnu meidän bailauksia pahemmin näkyä.
        Ihmiset olis järkyttyneet, kun käytiin hakemassa kaupasta kaljaa sekä sian niskaa mitä grillattiin.
        Onni suosi minua ja minä istuin Sika-kopissa työkalujen seassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli sitä aikaa, kun eronneen vapaan naisen elämässä oli iloa, miehiä, seksiä sekä sai juoda viinaa, kaljaa, viiniä sekä sanoa vaikka : OTAN LONKERON JOTEN EI OLE VETELIN KUIVAT TÄNÄÄN!
        Kyllä me välillä myös PIMPPI PALJAANA PALJUSSA BAILATTIIN ja miehet kanto juomaan!

        Facebookissa ei tainnu meidän bailauksia pahemmin näkyä.
        Ihmiset olis järkyttyneet, kun käytiin hakemassa kaupasta kaljaa sekä sian niskaa mitä grillattiin.
        Onni suosi minua ja minä istuin Sika-kopissa työkalujen seassa.

        Tuo loppu siihen, kun loukkasin naimissa olevien kunniaa!


    • Anonyymi

      Oletko ollut Elviksen rakastajatar.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe