Nyt on ilmaa hinnoissa!

Anonyymi-ap

Herranen aika!!!! Kapitalisti oikeistosiat nyhtää täysillä!
Lisäsin ostoslistaan 0,5 Kg ketsupin. Hinta 2,4€!!!! Siis mitä!!!! Ja ei edes Heinz ketsuppia!!!

>simiti<

15

178

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osta tomaatteja ja tee itse ketsuppisi, kommari! 😂

      • Hipaisunäytöllä täällä mennää, Timo hyvä. 😃

        Aina ei vaan voi jakaa rahaa, joskus se loppuu. 😊

        Se on harmi, ettet sinä kerennyt lihavilla vuosills hautaan. Nyt joudut ahdistumaan kun jää vähempi rahaa kaikkeen kivaan. 🙃

        Jos minä en maksa kulutustani, lapseni maksaa...sitä se lainanotto tarkoittaa...ota lainaa, ja toivo, että kupsahdat, kunnes se pitää maksaa...😊


    • Anonyymi

      Minä jätin kepsutin viimeksi ostamatta 😄

    • Anonyymi

      Mitä valitat. Minun ketsuppi, Meira 250 g, maksaa 2,79 e. Hyvästä kannattaa maksaa, eikä ketsuppi ole ruoka, käytä vähemmän.

      - Sheena

      • Anonyymi

        En käytä. Ei se minulla rahasta ole kiinni. Mutta kauhistuttaa tuo ilma hinnoissa.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käytä. Ei se minulla rahasta ole kiinni. Mutta kauhistuttaa tuo ilma hinnoissa.

        >simiti<

        Oliko myös pullossa ilmaa eli vähemmän ketsuppia pullossa, kuin ennen???


    • Olisiko kaupan omasta brändistä löytynyt edullisempaa ketsuppia? Pitääkö sen olla juuri Meiran ketsuppia?

      Muistaakseni Rainbown, Pirkan ja Lidlin ketsuppipullot ovat n. 1.80 € kpl. Siitä on tosin aikaa, kun viimeksi ostin ketsuppia. Tein silloin hintavertailua. Hinta on saattanut jo muuttua.

    • Anonyymi

      Ostat ensin vähän multaa, kasvatuskaapin ja tomaatinsiemeniä.
      Sitte tulet valittamaan uudelleen ketsupin hinnasta kun odottelet ensimmäistä satoa.

      • Anonyymi

        Entä ne lämpölamput joita käytetään viljelyyn? Kun nekin maksavat. Lämpimämpi ilmasto helpottaisi näitä jutskia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä ne lämpölamput joita käytetään viljelyyn? Kun nekin maksavat. Lämpimämpi ilmasto helpottaisi näitä jutskia.

        Ilmasto lämpenenee parhaillaan...pitää odottaa joku 200 vuotta, niin tomaatit kypsyy tammi-, helmikuussakin täälä...

        Ehkä. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ilmasto lämpenenee parhaillaan...pitää odottaa joku 200 vuotta, niin tomaatit kypsyy tammi-, helmikuussakin täälä...

        Ehkä. 😄

        Ei paha. Koska olen eläkkeellä, niin aikaahan on. 😁

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei paha. Koska olen eläkkeellä, niin aikaahan on. 😁

        >simiti<

        No niin... 😃

        Löytyihän tähänkin pulmaan ratkaisu...😄


      • Anonyymi

        Minäkin valitan 0,39€ pikakaurahiutaleita kalliiksi.
        No että saa pikakaurahiutaleita, niin pitää ostaa pelto, kylvää siemenet, odottaa 3 kuukautta, kitkeä rikkakasvit, puida sato, kuivata ja viedä myllylle ja litistää kaurahiutaleiksi, jotka sitten esikypsennetään.
        Eihän kaupassa koskaa ajatella paljonko työtä ja aikaa on vaatinut, että on tuote kaupan hyllyllä.
        Kummelin sketsi sopiikin tähän kulmasohvasta....
        https://www.youtube.com/watch?v=HYY1DWMwras


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin valitan 0,39€ pikakaurahiutaleita kalliiksi.
        No että saa pikakaurahiutaleita, niin pitää ostaa pelto, kylvää siemenet, odottaa 3 kuukautta, kitkeä rikkakasvit, puida sato, kuivata ja viedä myllylle ja litistää kaurahiutaleiksi, jotka sitten esikypsennetään.
        Eihän kaupassa koskaa ajatella paljonko työtä ja aikaa on vaatinut, että on tuote kaupan hyllyllä.
        Kummelin sketsi sopiikin tähän kulmasohvasta....
        https://www.youtube.com/watch?v=HYY1DWMwras

        Minä ajattelen, sillä olen itse viljellyt mm. tomaattia, perunaa, porkkanaa, naurista...., lähinnä siis vihanneksia, juureksia ja yrttejä.
        Juuri sen takia ostan ne nykyään kaupasta ja pidän niitä halpoina.


    • Anonyymi

      Entä liika ilma annelissa?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe