Raiskaus ja alkoholi

Olisi erittäin kiinnostavaa kuulla, miten usein raiskaaja on alkoholin tai muun huumeen alainen. Tavallisestihan puhutaan vain uhrin päihtymystilasta.

Onko tutkittu/arvioitu? Tietääkö kukaan? Linkki tekisi gutaa.

23

240

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan noita juttuja jostain lukenut, että tekijä on jälkeenpäin selitellyt tekoaan vahvalla humalatilallaan. Vahvassa humalassa ei välttämättä osaa tulkita toisen kehonkieltä yhtään, mutta mun on vaikea uskoa, että voi kuitenkaan niin sekaisin olla, ettei kieltoa ymmärrä ja EI -sanaa. Normaali ihminen ymmärtää kuitenkin oikean ja väärän eron, humalastakin huolimatta. Ei se moraali ryyppäämällä lähde mihinkään.

      • #Ei se moraali ryyppäämällä lähde mihinkään.#

        Tätä asiaa en tunne. Vaikka join taannoin maksimin, mitä maksa pystyy polttamaan, tottumus eli toleranssi oli kuitenkin kasvanut niin suureksi, että en koskaan ollut riittävän humalassa menettääkseni kontrollin.

        Vaimoni sisko kertoi, kuinka heidän veljensä oli suunnattomassa humalassaan ajanut häntä takaa ja yrittänyt raiskata. Tulisi kyllä mieleen, että voimakas humalatila saattaa muuttaa perin pohjin sekä ajattelu- että tunnetilan. 🌹👀


      • Anonyymi

        Mä luulen, että tuossa nousee suurimmaksi ongelmaksi se, että uhrihan monesti jäätyy, eikä välttämättä sano lainkaan selkeäsi sitä eitä. Silloin se, että ei kykene tulkitsemaan toisen kehonkieltä humalatilan takia, on ongelma.


      • Anonyymi

        Totta normaali mies ei raiskaa humalassa ei vaikka olis aivan juovuksissa niin ei tule mieleenkään että raiskaan ja toiseksi ottaako eteen juovuksissaja kuten topilla ja muilla raiskaajilla on syntymästä asti ollu kiero sairas mieli ei normaali ihminen raiskaa ei pysty siihen


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­N­­y­­­m­f­­o­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Normaali mies ei edes ajattele raiskaamista vaikka olisi kuin kauan ilman naista. Ei edes humalassa tai aineissa. Päihteiden piikkiin on helppo laittaa vaikka mitä. On se selkäranka ja moraali monella luuserillakin.

    • Anonyymi

      Ei se liity alkoholin käyttöön mitenkään. Minä olen juonut yli 30 vuotta enkä vielä ole raiskannut ketään...

      • Raiskauksia kuitenkin tapahtuu. Olisi mielenkiintoista tietää, missä kemiallisessa tilassa raiskaajat ovat verrattuna miehiin, jotka evät raiskaa.


    • Anonyymi

      tuo ohjrlma joo voi tehdä juttuj aq nimeksi voi tullsw vaikka ViinaXena esim

    • Anonyymi

      Jos on oikein humalassa, niin eihän silloin edes seiso? Kyllä ne raiskauksen syyt on jo valmiina koko ajan siellä aivoissa.
      Normaali ihmisellä ei moinen tule mieleenkään, mutta raiskaajalla poistuu ne viimeisetkin estot sekä moraali ja toteuttaa fantasiansa.

      >simiti<

      • Raiskaukseen ei kuitenkaan tarvita penistä. Raiskaus on sekin, kun työntää sormiansa toisen sisälle, ilman toisen suostumusta ja halua.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Raiskaukseen ei kuitenkaan tarvita penistä. Raiskaus on sekin, kun työntää sormiansa toisen sisälle, ilman toisen suostumusta ja halua.

        Näin on. 🌹👀


    • Anonyymi

      Lähes kaikki rikokset liittyvät jotenkin päihteisiin, jos alkoholia ja huumeita ei olisi ollenkaan olisi poliiseilla hiljaiset viikonloput.

      • Anonyymi

        Ei se nyt ihan noinkaan mene...
        Siinä olet toki jäljillä, että väkivalta rikokset ovat monesti tehty humalassa ja äkkipikaistuksissa.

        Mutta jos katsotaan kaikkia rikoksia, myös niitä veropetoksia ja huijauksia, niin ei niitä aineissa tehdä.


    • Toivoin aloittaessani, että olisi myös tutkittua tietoa ja jopa linkki tutkimuksiin.

      • Anonyymi

        Miksi se tekisi sulle gutaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se tekisi sulle gutaa?

        Toiselle tiedon karttuminen on miellyttävää, toiselle samantekevää. Olemme vain erilaisia.


      • Anonyymi

        Ei sitä linkkiä muutkaan löydä, jos itsekään et ole löytänyt? Tokihan jollain voisi teoriassa olla tietoa ja linkki jota itse ei löydä, joten ihan oikein teit, kun kysyit ympäri Suomea olevilta ihmispoloilta.

        Olenhan minäkin saanut yllättävän hyviä ratkaisuja ongelmiini/tiedon puutteeseeni.

        >simiti<


    • Anonyymi

      niin hassua miten voin olla jorwnkin tr tuohon haave3ilij ihastunut jotain

    • Anonyymi

      jooh niin joku AMD Radeon joku grafiikkakiihdytin juttu..

    • Anonyymi

      joltain tulee noita Emoja, mojia aina paljon voi olla joku virus Antero-Puhelimessa tai jotain..

      Mutta jos jumiutuu johonkin maailmanpyöräjuttuun niin on aikaa kosia siellä jotain niin jotain 234-vuotta siellä, hyv ät maisemat silti.

    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      🍒 K­­­u­­­u­­m­a­­t­ ­t­­­y­­t­­­ö­t­­­ ­­­o­­d­­o­­­t­t­­­a­­­v­­­­a­­t­­ ­­s­i­­n­­­u­­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18312481

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    • Anonyymi

      Eiköhän tämä ollut tässä tällä erää....

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      185
      1796
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      60
      1240
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1003
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      76
      872
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      140
      867
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      43
      853
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      788
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      72
      720
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      719
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      678
    Aihe