Kiffelin IG-tililtä kävin katsomassa tämän kevään muotia.

Anonyymi-ap

Pitäs kunnioittaa, mutta mielummin loukkaan heidän kunniallista muotia!
Katoin tuon kunniansaloukanneen Suomen yrittäjien toisen puheenjohtajan housuja eli millaiset on kunniallisen NAISEN HOUSUT!

Kamelin varvas näkyy olevan Kunniallisten muotia!

En tohon lähen ja ei mulla ole edes Camel bootseja vaan Mustangin saappaat jotka on bootsi mallia!

Kamelit kulkee laumassa, mutta mustangit kulkee omia teitä!

4

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävin katsomassa muidenkin Kiffelin kunniallisten muoti sekä kauneus vinkkejä niin ehkä mun ei kannata olla MUODIN eikä KAUNEUDEN KUNNIAN HIMOINEN ORJA!

      Ei mulla ole tuommosta tukkaakaan niin, kuin heillä on!
      Minulla on väärän mallinen suukin ja en vittu kyllä suostu BOTOXIA vetämään huuliin enkä poskiin!

      • Anonyymi

        Alkuperäiset kaamaslaiset joihin minutkin lasketaan, koska olen minä kulkenut siellä lapsesta asti hillassa joka on yks alkuperäisiä yhdistävä tekijä.

        Kaamasen perällä oli myös savoitoita aikoinaan ja Neljäntuulen tuvalla nämä savottamiehet on aikoinaan istuneet.
        Kaamasen Kievari on tehty paljon myöhemmin.

        Vanha rouva joka kuoli riiteli kaikkien kanssa ja ei pyytänyt koskaan anteeksi.
        Mulle hän sano : Sinä et mulle maksata mitään!
        Soitti sekä sano : Anteeksi väärä numero.
        Pyysi anteeksi ja teki sovun, koska hän ei pärjännyt minun kanssa, mutta hän ymmärsi että minä tajuan mitä siellä on oikeesti tapahtunut.
        Hän oli kunnanvaltuustossa/hallituksessa sekä oli myös hoitajana. Meillä oli arvot kohdilla, koska minä arvostin häntä noissa tehtävissä koska hän jyräs tahtonsa läpi asioissa ja hoitajana oli hyvin arvostettu, mutta yrittäjänä hän ei ollut omalla paikallaan.

        Hän on jättänyt perinnön meille alkuperäisille Inarin kuntalaisille, koska häntä oli kaltoinkohdeltu ja hän kaltoinkohteli meitä. Kaikki syrji häntä ja ei ole ollut enää muita, kuin minä ja äiti jotka jakso häntä.
        Minun suuttumista odotettiin, mutta mulla oli ilmeisesti yllätävän pitkä pinna ja hänellä harmitti itselle, koska meillä meni sukset ristiin.
        Soitti ja muisti, että minä lepyin helposti, mutta en leppynytkään enää vaan ilmotin : Lasku alko juoksemaan tästä kun vastasin.
        En laskuttanut, koska oli pitkään hiljaa ja sano : Anteeksi väärä numero ja ei minun pitänyt sinulle soittaa.
        Sanoin : Saat anteeksi ja et soittele mulle enää.

        Kyseinen rouva haukku kaikki juopoiksi ja meni omilla luvilla työntekijöiden kotia aamulla.
        Kaveri on kuollu joka kerto mulle, että : Mulla piti olla vapaa viikonloppu niin Heleka tuli aamulla hakemaan töihin!
        Oli sanonu : Täällä ei makkurissa päissään aleta makaamaan vaan nyt lähet töihin siitä!
        Oltiin vain kavereita ja olin Safarista kotia niin se soitti mulle. Me oltiin sen velipojan luona nukkumassa ja herättiin velipoika tuli nukkumaan kanssa.
        Velipoika katto pitkään ja sano : Jaa oot sinä vaan!
        Tuli meidän kanssa nukkumaan!
        Me oltiin evakossa ja piilossa kaikki kolome, koska toisia jahtas naiset ja minua miehet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuperäiset kaamaslaiset joihin minutkin lasketaan, koska olen minä kulkenut siellä lapsesta asti hillassa joka on yks alkuperäisiä yhdistävä tekijä.

        Kaamasen perällä oli myös savoitoita aikoinaan ja Neljäntuulen tuvalla nämä savottamiehet on aikoinaan istuneet.
        Kaamasen Kievari on tehty paljon myöhemmin.

        Vanha rouva joka kuoli riiteli kaikkien kanssa ja ei pyytänyt koskaan anteeksi.
        Mulle hän sano : Sinä et mulle maksata mitään!
        Soitti sekä sano : Anteeksi väärä numero.
        Pyysi anteeksi ja teki sovun, koska hän ei pärjännyt minun kanssa, mutta hän ymmärsi että minä tajuan mitä siellä on oikeesti tapahtunut.
        Hän oli kunnanvaltuustossa/hallituksessa sekä oli myös hoitajana. Meillä oli arvot kohdilla, koska minä arvostin häntä noissa tehtävissä koska hän jyräs tahtonsa läpi asioissa ja hoitajana oli hyvin arvostettu, mutta yrittäjänä hän ei ollut omalla paikallaan.

        Hän on jättänyt perinnön meille alkuperäisille Inarin kuntalaisille, koska häntä oli kaltoinkohdeltu ja hän kaltoinkohteli meitä. Kaikki syrji häntä ja ei ole ollut enää muita, kuin minä ja äiti jotka jakso häntä.
        Minun suuttumista odotettiin, mutta mulla oli ilmeisesti yllätävän pitkä pinna ja hänellä harmitti itselle, koska meillä meni sukset ristiin.
        Soitti ja muisti, että minä lepyin helposti, mutta en leppynytkään enää vaan ilmotin : Lasku alko juoksemaan tästä kun vastasin.
        En laskuttanut, koska oli pitkään hiljaa ja sano : Anteeksi väärä numero ja ei minun pitänyt sinulle soittaa.
        Sanoin : Saat anteeksi ja et soittele mulle enää.

        Kyseinen rouva haukku kaikki juopoiksi ja meni omilla luvilla työntekijöiden kotia aamulla.
        Kaveri on kuollu joka kerto mulle, että : Mulla piti olla vapaa viikonloppu niin Heleka tuli aamulla hakemaan töihin!
        Oli sanonu : Täällä ei makkurissa päissään aleta makaamaan vaan nyt lähet töihin siitä!
        Oltiin vain kavereita ja olin Safarista kotia niin se soitti mulle. Me oltiin sen velipojan luona nukkumassa ja herättiin velipoika tuli nukkumaan kanssa.
        Velipoika katto pitkään ja sano : Jaa oot sinä vaan!
        Tuli meidän kanssa nukkumaan!
        Me oltiin evakossa ja piilossa kaikki kolome, koska toisia jahtas naiset ja minua miehet!

        Me jotka olimma evakossa ja piilossa miehiä ja naisia niin me oltiin ensimmäisen sekä viimisen kerran yhdessä evakossa piilossa.
        Yksi meistä kuoli ja hänen kanssa me ehdittiin evakossa olemaan ja evakko reissulla sattu sekä tapahtu, mutta oltiin aina miehiä ja naisia lähetty evakkoon niin saatiin olla rauhassa.
        Rauhassa oltiin vain ja levättiin.


    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      🍑 K­­u­­­u­m­­a­t­­ ­­­t­y­t­­­ö­­­t­ ­­o­­d­o­­t­­t­­­a­­v­­­­­­a­­­t­­­ ­s­­i­n­u­­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18312704

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe