Suhde omaan sukulaiseen???

Anonyymi-ap

Moikka,

Oon 19-vuotias tyttö, sain juuri tietää äitini seurustelleen oman poikaystäväni kanssa salasuhteessa viimeisen vuoden ajan.

Olen vieläkin järkyttynyt mutta ei tunnu siltä, että haluaisin lopettaa parisuhteen tai suuttua äidilleni. Välillä tulee houkutuksia mieleen ja ajattelen, olisiko outoa jopa vain liittyä parisuhteeseen. Olen läheinen muutenkin äitini kanssa, enkä nää mitään vikaa kolmenkimpoissa, mutta tarvitsisin vain apua, meneekö tämä liian yli?

Itse en uskoisi sen olevan poikaystävälleni tai äidilleni outoa, mutta asiasta en kailoittaisi kaikille tutuille yms.

Kertokaa oma mielipiteenne!! ohjeita ja kokemuksia otetaan vastaan!!!!

9

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielestäni siis itse varmaa soitaisin stubille ja kysyisin onko tämä sosiaalisin tahdon oikein vai ei. iteni mielestä vittu onko toi nyt totta pakkohan sen on olla:=?=#?=?!=#?=?!=?= ps. saanks mäki tulla🥺🥺

      • Anonyymi

        Onko tämä trollibotti??

        Haluaisin relevantteja vastauksia, kiitos. Asia on uusi, mutta tuskin jokin Stubero auttaisi armahtamaan tällaista!!!!!!!1111


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä trollibotti??

        Haluaisin relevantteja vastauksia, kiitos. Asia on uusi, mutta tuskin jokin Stubero auttaisi armahtamaan tällaista!!!!!!!1111

        ÄLÄ HUUDA MULLE!!=


    • Miksi biodiversiteetin suojelu on tärkeää

    • Anonyymi

      Harrastaisit seksiä äitisi japoikaystäväsi kanssa vai? Insestiähän tuo käytännössä olisi mutta jos o,et sellaiseen lapsena jo tottunut, niin. ? Onko isä käynyt vulvaasi hieromassa tai harrastanut vaginayhdyntöjä , sekin varmaan tuntuisi sinusta kivalta ? Veli vielä mukaan remmiin jos sellainen löytyy niin perisuomalainen uskonlahkolainen rakkauden ilmaisu toteutuisi missä tytär synnyttää isälleen pikkuisen ja veli kauhoo äitinsä kohtua.

      Odotellaan sitä insesti- seksi äijää tänne kirjoittelemaan märästä vulvasta ja lentävistä spermoista, saat takuuvarmasti juri sitä olet hakemassa. Olisikohan tässä seksinovelli- kirjailijasssa kyse isästäsi ja onko perheen koiralla joku seksirooli näissä hellissä ja rakkaissa suhteissasi? Isäsi varmaan osaa kertoa paremmin nuo koirajututkin. 😂🤪🤣

    • Anonyymi

      AP, kerro meille että sinä iltasi kuluksi raapustelet noita outoja tarinoita.

      Tuossa tarinassa kaikki kolme ovat henkisesti hyvin, hyvin sairaita. (ehkä kirjoittaja itsekin, ei tervejärkiset tuollaista tekstiä suolla omien aivojensa ulkopuolelle luettavaksi!)

      Jatka tarinaasi että kaikki muuttui oikeinpäin kun kaikki kolme päättivät avata silmänsä ja huomata miten kierosti käyttäytyvät. Ja että 19 vuotias tytto lopuksi teki pesäeron noihin kahteen vioittuneeseen aikuiseen, muutti kauas pois ja aloitti terveemmän elämän oikeilta raidoilta.

    • Anonyymi

      Sivusta vain, jos tämä aloitus olisi totta, sanoisin, että ap olisi alisteisessa asemassa muihin nähden, jos hyväksyisi tämän. Äiti on tuki ja turva omille lapsilleen ja toimimalla näin, tuntuisi enemmän itsekkäältä ja ylimieliseltä, joka ei kunnioita oman lapsen suvereniteettiä?

      Poikaystävä oltava sellainen, joka olisi luottamuksen arvoinen? Tällainen antaisi todella huonot lähtökohdat tyttären elämälle? Koska tärkeäksi koetut ihmiset lähellä toimivat petollisesti, jota ei kannata hyväksyä ihan vain itsensä vuoksi.

      Äitin pitäisi olla aina hyvänä esimerkkinä lapsilleen, tämä on kaikkea muuta kuin hyvä esimerkki. Syyllistä äitisi, älä hyväksy tällaista. Tämä miehen 50+ mielipide.

    • Anonyymi

      uusi aluevaltaus, tosiaanko :D

    • Anonyymi

      Kaikenlaisiin trollauksiin porukka lankeaa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3554
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2166
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1702
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1597
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1434
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1305
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1145
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    9. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1139
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      976
    Aihe