Onko Ämmänsaaresta tullu paljoki EUKKOJA IVALOON

Anonyymi-ap

Ajelemaan REKKAA ja muita vastaavia isoja autoja!?

Mietin vain tuota yhtä KYLÄN PASKAN JAUHAJA KYLÄ KYYLÄ JUORU-AKKAA JOKA MIESTEN TYÖVAATTEISSA ELI DIMEXEISSÄ KULKEE.
Muistelin, että äitinsä ajo rekkaa aikoinaan ja isänsä ambulanssia!

He yhdisty, mutta heidän lapsista olis kaiken järjen mukaan tulla PALOAUTON KULJETTAJIA ja pikku poliiseja…

11

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muistelin, että siinä missä nykysin on Ivalon Taksi-Service niin siinähän oli KEMIKALIO ja KUKKA-KAUPPA jossa KYLÄN KAUNIIT NAISET MÖI MEILLE RUMILLE MEIKKIÄ sekä KUKKIA niin heidän ei tarvinnut meidän RUMIEN KANSSA ELÄÄ SAMASSA KYLÄSSÄ!

      Ämmänsaaren eukko lopetti rekalla ajamisen ja meni meikki-kauppaan töihin.
      Mehän kyllä käytiin siellä, koska meidän suvussa ei ollut kukaan vielä niin kaunis että meikkiä piti meille suvun rumille alkaa myymään!
      Kaunis eukko Ämmänsaaresta tuli ja alko MEIKKIÄ MYYMÄÄN niin MEISTÄKIN TULI KAUNIITA VÄHÄKSI AIKAA!

      Lopetti sen MEIKKI-KAUPAN, koska HÄN HALUSI OLLA YKSIN KYLÄN KAUNEIN NAINEN joka muistetaan Ämmänsaaresta tulleena REKKA-EUKKONA jolla on KYLÄN KAUNEIMMAT sekä PARHAITEN KÄYTTÄYVÄT LAPSET!

      • Anonyymi

        Tuo KYLÄN PASKAN JAUHAJA KYLÄ KYYLÄ JUORU-AKKAA JOKA MIESTEN VAATTEISSA ELI DIMEXEISSÄ KULKEE kävi kerran täällä meillä ja kerto, että meidän naapurin poikamies joka kuoli lapsettomana oli kuulemma hänen setä-puoli.
        Sanoin hänelle : Painu auttamaan setääs niin saat hyvän perinnön häneltä!

        Ei menny vaan jatkaa tuo samaa paskaa, koska HÄN KUULUU KYLÄN sekä KUNNAN KAUNIISIIN, KOMEISIIN SEKÄ ÄLYKKÄISIIN JOITA KUULUU ARVOSTAA SEKÄ KUNNIOITTAA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo KYLÄN PASKAN JAUHAJA KYLÄ KYYLÄ JUORU-AKKAA JOKA MIESTEN VAATTEISSA ELI DIMEXEISSÄ KULKEE kävi kerran täällä meillä ja kerto, että meidän naapurin poikamies joka kuoli lapsettomana oli kuulemma hänen setä-puoli.
        Sanoin hänelle : Painu auttamaan setääs niin saat hyvän perinnön häneltä!

        Ei menny vaan jatkaa tuo samaa paskaa, koska HÄN KUULUU KYLÄN sekä KUNNAN KAUNIISIIN, KOMEISIIN SEKÄ ÄLYKKÄISIIN JOITA KUULUU ARVOSTAA SEKÄ KUNNIOITTAA!

        Oli hyvä, että tuo tuli käymään, koska sehän on totta että minä käyn KAIKKIEN KUNNIAN PÄÄLLE koska tuo saatanan KYLÄN PASKAN JAUHAJA KYLÄ KYYLÄ JUORU-AKKAA JOKA MIESTEN VAATTEISSA ELI DIMEXEISSÄ KULKEE täällä minun isän luona kylässä lainaamassa rahaa sekä auttelee jossain pikku hommissa, koska minun isä maksaa koska KUNNOLLISTEN VANHEMPIEN POJALLE KYLLÄ PITÄÄ MAKSAA niin viittivät tehdä PÄIVÄN VALOSSA KAIKKIEN SILMIEN EDESSÄ REHELLISTÄ VEROVAPAATA TYÖTÄ!

        Saa kuulemma työnantajan kautta tilata autojen osia, renkaita ja kaikkea mitä tarvii halvemmalla!
        Ei ole kuulemma rikollista jos pikkusta NYRKKIPAJAA kotona pihalla autotallissa pyörittää, koska työnantajahan on antanut luvan työntekijöille tilata firman kautta osia, renkaita ja työkaluja!
        Kommunisti-paja toimii noin ja työnantaja on sentään KOKOOMUKSEN PUOLUEESSA!
        Tulee KÄRÄJILLE sentään LAUTAMIEHEKSI, kun minun kunnianloukkaus käräjät on!

        Sanon kyllä siellä jos lautamiehet sanovat, että : Meidän näkemyksen mukaan ei ole loukannut kunniaa.
        Ilmotan : Vittu kommunistien sanaan ei kannata kyllä luottaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli hyvä, että tuo tuli käymään, koska sehän on totta että minä käyn KAIKKIEN KUNNIAN PÄÄLLE koska tuo saatanan KYLÄN PASKAN JAUHAJA KYLÄ KYYLÄ JUORU-AKKAA JOKA MIESTEN VAATTEISSA ELI DIMEXEISSÄ KULKEE täällä minun isän luona kylässä lainaamassa rahaa sekä auttelee jossain pikku hommissa, koska minun isä maksaa koska KUNNOLLISTEN VANHEMPIEN POJALLE KYLLÄ PITÄÄ MAKSAA niin viittivät tehdä PÄIVÄN VALOSSA KAIKKIEN SILMIEN EDESSÄ REHELLISTÄ VEROVAPAATA TYÖTÄ!

        Saa kuulemma työnantajan kautta tilata autojen osia, renkaita ja kaikkea mitä tarvii halvemmalla!
        Ei ole kuulemma rikollista jos pikkusta NYRKKIPAJAA kotona pihalla autotallissa pyörittää, koska työnantajahan on antanut luvan työntekijöille tilata firman kautta osia, renkaita ja työkaluja!
        Kommunisti-paja toimii noin ja työnantaja on sentään KOKOOMUKSEN PUOLUEESSA!
        Tulee KÄRÄJILLE sentään LAUTAMIEHEKSI, kun minun kunnianloukkaus käräjät on!

        Sanon kyllä siellä jos lautamiehet sanovat, että : Meidän näkemyksen mukaan ei ole loukannut kunniaa.
        Ilmotan : Vittu kommunistien sanaan ei kannata kyllä luottaa!

        Minusta on hyvä, että noin täydellinen ihminen käy täällä.
        Hän tietää kylän kaikki asiat niin hän osaa tukea sekä kertoa minun isälle, että isäni oli tyhmä mies kun meni panemaan äitiä ilman KORTSUA ja saivat aikaan RIKOLLISEN joka olis kuulunut LAITOKSEEN heti kun synty, mutta vankilassa se saa hillua niin kuin itse haluaa!

        Muistin ettei ollut edes alushousuja eilenkään jalassa, kun tuo KYLÄN PASKAN JAUHAJA KYLÄ KYYLÄ JUORU-AKKAA JOKA MIESTEN VAATTEISSA ELI DIMEXEISSÄ KULKEEVA kävi täällä rahaa varmaan lainaamassa ku pihalle menivät.

        En viitti kuluttaa turhaa kalliita alusvaatteita, koska minä tarvin EHJÄT sekä PUHTAAT ALUSVAATTEET kun poistun kotoa!
        Minähän voin liukastua asfaltilla pikku kiveenkin ja asfaltti hajottaa farkut niin alushousut paistaa pitkin kylää!
        Ambulanssissa olevatkin on sentään ihmisiä ja en halua kuulla, kun makaan housut hajallaan maassa että joku sanoo : Miksi oot vetäny vanhat menkka pikkarit jalkaan vaikka kaikki tiedetään että oot jo niin vanha ettei sulla ole edes menkkoja enää!
        Toinen huutas : Voi vitun ikiteini kusettaa alushousuilla kaikkia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on hyvä, että noin täydellinen ihminen käy täällä.
        Hän tietää kylän kaikki asiat niin hän osaa tukea sekä kertoa minun isälle, että isäni oli tyhmä mies kun meni panemaan äitiä ilman KORTSUA ja saivat aikaan RIKOLLISEN joka olis kuulunut LAITOKSEEN heti kun synty, mutta vankilassa se saa hillua niin kuin itse haluaa!

        Muistin ettei ollut edes alushousuja eilenkään jalassa, kun tuo KYLÄN PASKAN JAUHAJA KYLÄ KYYLÄ JUORU-AKKAA JOKA MIESTEN VAATTEISSA ELI DIMEXEISSÄ KULKEEVA kävi täällä rahaa varmaan lainaamassa ku pihalle menivät.

        En viitti kuluttaa turhaa kalliita alusvaatteita, koska minä tarvin EHJÄT sekä PUHTAAT ALUSVAATTEET kun poistun kotoa!
        Minähän voin liukastua asfaltilla pikku kiveenkin ja asfaltti hajottaa farkut niin alushousut paistaa pitkin kylää!
        Ambulanssissa olevatkin on sentään ihmisiä ja en halua kuulla, kun makaan housut hajallaan maassa että joku sanoo : Miksi oot vetäny vanhat menkka pikkarit jalkaan vaikka kaikki tiedetään että oot jo niin vanha ettei sulla ole edes menkkoja enää!
        Toinen huutas : Voi vitun ikiteini kusettaa alushousuilla kaikkia!

        Uusia ja kauniita alusvaatteita tarvii vankilassa, koska niitä voi myydä toisille nais vangeille!
        He tarvii kauniita alusvaatteita, kun menevät perhehuoneeseen tapaamaan miehiä jotka on myös vankilassa.

        Ei ne siellä mitään vitun villasukkia, lapasia tai pipoja tarvi vaan he tarvii kunnon törky alusvaatteita niin heidän miehetkin saa jotain silmän iloa siellä!

        Annoin rintsikat sekä 2 alushousut vankilassa kaverille korvauksena tupakoista.
        Kysyin häneltä, että : Haluatkos nämä rintsikat koska voin mennä kotiin noissa vankilan liiveissä?
        Mulla oli myös 2 ihan uudet alushousut joten tarjosin myös niitä.
        Hänellä oli joku mies vankilassa jonka kanssa kirjoitteli.
        Kauniilla alusvaatteilla naiset vankilassa tienaa ja mies vangit tekee töitä niin pystyvät sponssaan naisia tapaamisilla.
        Ei kukaan joka vankilassa on halua miestä/naista joka elää vapaana vankilan ulkopuolella, koska sellainen suhde ei toimi!


      • Anonyymi

        Taitaa tulla ainakin 200vuotta lisää KUNNIANLOUKKAUS VANKEUTTA.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­N­­y­­m­­­f­­o­­­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      🤣🙏😍😅

    • Anonyymi

      Hello Dolly tullut Ivaloon

      • Anonyymi

        Tuli joskus -70 luvun lopussa tai -80luvun alussa.
        Kerran tultiin Ruotsista kesälomalle Ivaloon niin kertovat mummolassa, että isän serkulla on morsian. Me mentiin Vävyniemeen esittelemään itsemme eli kerrottiin : Me ollaan niitä huonoja sukulaisia Ruotsista.
        En oikein muista kunnolla, koska siitä on yli 40vuotta aikaa mutta he asu joko jalasmökissä tai jossain vaunussa.
        Hyyryläisinä olivat jollain köyhällä varmaan, koska ei siihen aikaan Ivalossa asunu kukaan vuokralla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli joskus -70 luvun lopussa tai -80luvun alussa.
        Kerran tultiin Ruotsista kesälomalle Ivaloon niin kertovat mummolassa, että isän serkulla on morsian. Me mentiin Vävyniemeen esittelemään itsemme eli kerrottiin : Me ollaan niitä huonoja sukulaisia Ruotsista.
        En oikein muista kunnolla, koska siitä on yli 40vuotta aikaa mutta he asu joko jalasmökissä tai jossain vaunussa.
        Hyyryläisinä olivat jollain köyhällä varmaan, koska ei siihen aikaan Ivalossa asunu kukaan vuokralla!

        Petsamossa asuttiin hyyryllä ja minulla on myös oikeus omaan kieleen ja kulttuuriin.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe