Hei.Tietääkö kukaan ja millä hintaa torniossa/Haparannalla tehdään Värianalyysia
Värianalyysi
9
1199
Vastaukset
- Anonyymi
minä teen, maksaa 1000euroa ja on perävalo takuu.
- Anonyymi
TORNION YKSINKERTAISEN IDIOOTIN HUUMORIA HANKI LUUSERI ELÄMÄ ÄLÄKÄ NOTKU TÄÄLLÄ
- Anonyymi
Väriraitissa tekevät.
Sekoittavat ja valmistavat värianalyysin perusteella oikean värisävyn. - Anonyymi
Tekisin ilmaiseksi, mutta kun tuo värisilmä on mennyt pilalle. Olen varmaan istunut liikaa sen päällä.
- Anonyymi
Mulla oli miesten mustissa pitkissä bambukalsareissa ruskea rantu ko panin kalsarit pesukoriin ennen saunaan menoa. Värimaailma oli lähellä toisiaan, mutta kaipaisin asiantuntijan arviota.
- Anonyymi
Valkosissa kalsareissa usein keltainen edestä ja rusorantua takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpottaa pukemista, kun tietää mikä puoli tulee eteen. Värisokeelle vaikeampaa. Sitä täytyy turvautua muihin aisteihin, esim hajuaistiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Usein jo kun on pari viikkoa niitä pitänyt. Menin kerran kauppaan, mistä olin kalsarit ostanut, asiasta vslittaan. Mutta ne vaan väitti, että niin pitäkin olla, se on kslsareiden ominaisuus, ei vika. Tarjosin myyjättärelle pullakaffeet.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483