Hei.Tietääkö kukaan ja millä hintaa torniossa/Haparannalla tehdään Värianalyysia
Värianalyysi
9
873
Vastaukset
- Anonyymi
minä teen, maksaa 1000euroa ja on perävalo takuu.
- Anonyymi
TORNION YKSINKERTAISEN IDIOOTIN HUUMORIA HANKI LUUSERI ELÄMÄ ÄLÄKÄ NOTKU TÄÄLLÄ
- Anonyymi
Väriraitissa tekevät.
Sekoittavat ja valmistavat värianalyysin perusteella oikean värisävyn. - Anonyymi
Tekisin ilmaiseksi, mutta kun tuo värisilmä on mennyt pilalle. Olen varmaan istunut liikaa sen päällä.
- Anonyymi
Mulla oli miesten mustissa pitkissä bambukalsareissa ruskea rantu ko panin kalsarit pesukoriin ennen saunaan menoa. Värimaailma oli lähellä toisiaan, mutta kaipaisin asiantuntijan arviota.
- Anonyymi
Valkosissa kalsareissa usein keltainen edestä ja rusorantua takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpottaa pukemista, kun tietää mikä puoli tulee eteen. Värisokeelle vaikeampaa. Sitä täytyy turvautua muihin aisteihin, esim hajuaistiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Usein jo kun on pari viikkoa niitä pitänyt. Menin kerran kauppaan, mistä olin kalsarit ostanut, asiasta vslittaan. Mutta ne vaan väitti, että niin pitäkin olla, se on kslsareiden ominaisuus, ei vika. Tarjosin myyjättärelle pullakaffeet.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838