vihasi sinua niin paljon vaikka ette olleet oikein tekemisissä toistenne kanssa? Voin paljastaa, että hän oli rakastunut minuun vaikka oli varattu.
Nainen, ihmettelitkö koskaan miksi se pieni blondi
45
781
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä ole ihmettelyt.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Jos nainen vihaa toista naista ilman syytä, taustalla on juuri tuo syy yleensä. Mustat sukat.
- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
Tai ihan vaan jopa psykoottisuuteen yltynyt kateus
- Anonyymi
En tiedä kuka on pieni blondi..
- Anonyymi
Sun onni näyttää olevan.
-sivusta
- Anonyymi
Sehän oli aivan päivänselvä kuvio...
- Anonyymi
Mitä toisen naisen vihaaminen auttaa? Jos mies ei ole kiinnostunut, niin ei se toisen naisen syy ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä toisen naisen vihaaminen auttaa? Jos mies ei ole kiinnostunut, niin ei se toisen naisen syy ole
Ei se toisten naisten vihaaminen autakaan, mutta heille ilkeily saattaa ajaa naiset pois miehen ympäriltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se toisten naisten vihaaminen autakaan, mutta heille ilkeily saattaa ajaa naiset pois miehen ympäriltä.
Totta!
- Anonyymi
Voiko miestä saada väkisin jos ei mies tunne samoin?
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Se oli kova suustaan. Oikea ilkimys
- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
Olilo hirveä puhumaan😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olilo hirveä puhumaan😂
Suu kävi lakkaamatta. Melkein vaahtosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suu kävi lakkaamatta. Melkein vaahtosi.
Molemmilla puolilla pienet vaahtokuplat😂👌
Empä tiedä mitä tekemistä tällä on minuun minun kanssanihan sinä et ollut.
- Anonyymi
Ei ollut onnellinen liitossaan 😑
- Anonyymi
Kuulostaa skitsofreeniseltä.
- Anonyymi
Oikeasti ajattelin sun keksineen koko naisen, jotta voisit pahoittaa mun mieleni, vaikken mitään sun kanssa yrittänytkään.
- Anonyymi
Jaah. No niin. Tämä on varmaan jollekin muulle, vaikka hämärästi jokin voi täsmätä.
- Anonyymi
Pakko silti sanoa, että kyllä se pieni blondi tosiaan vihasi minua. Ja nuoleskelu minkä ehti. Silmistä näki, mitkä todelliset aatokset. Oih ja voih. Kyllä olisi pitänyt osata pelata samaa peliä. Mutta kun ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko silti sanoa, että kyllä se pieni blondi tosiaan vihasi minua. Ja nuoleskelu minkä ehti. Silmistä näki, mitkä todelliset aatokset. Oih ja voih. Kyllä olisi pitänyt osata pelata samaa peliä. Mutta kun ei.
Ne pistävän ilkeät silmät. Never forget.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne pistävän ilkeät silmät. Never forget.
Ei. Kauniit silmät, jotka säteilivät mielihyvää, kun sai kiusoitella ja härkkiä. Mielihyvää.
- Anonyymi
En oo blondi ollut aikoihin. Enkä ole kiinnostunut naisista.
- Anonyymi
Näin kyllä, että nautit härnäämisestä. Sait hänet koukkuun.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi palstalaiset innostuu tällaisista.
- Anonyymi
Eihän ne innostuksan sinänsä, vaan tämä tarinamies tehtailee kommenttinsa itse, mistä ihmiset vailla suhteellisuudentajua voi sitten innostua. Naisviha ei korreloi älykkyyden kanssa nääs
- Anonyymi
No sinähän panit kaikkea mikä liikkuu, niin en yhtään epäile ettei olisi rakastunut.
Mikähän pointti sinulla on tuoda tuo julki vasta nyt.
Luuletko tosiaan etten syytä tiennyt. - Anonyymi
Blondi oli mut ei pieni (paitsi aivoista)
Minä joskus mietin, että miten tällaisen kommentin laittaja ylipäätään saa itselleen kumppania, kun on kommentin perusteella niin ilkeämielinen ja ulkonäkökeskeinen ihminen.
- Anonyymi
nämä on kanssa vitun ärsyttäviä, jos joku rakastunut johonkin, niin ei se oikeuta tuhoamaan kenenkään elämää. ja varmista oletko aiheetta mustia. varattuna turha olla mustis. jos on hyvä liitto mutta iso ihastus, mieti mikä on tärkeää ja anna muille mahdollisuus saada se sama. perhe, parisuhde ja työ, elämän perusjuttuja. ne luo jo pohjan hyvälle elämälle. ei tee siitä täydellistä, tarvitaan muutakin.
- Anonyymi
Itse provosoivat salailemalla. Salailu innostaa ihmismieltä,uteliaisuus.
- Anonyymi
Luonnehäiriöinen ei välttämättä empatiaa tunne, eikä ajattele asiaa muiden kannalta. Ikävää, jos ne piirteet paljastuvat liian myöhään ja toinen ehtii sotkea toisen elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse provosoivat salailemalla. Salailu innostaa ihmismieltä,uteliaisuus.
Eli olet joku latvakärö
- Anonyymi
naurettavaa, kukaan ei ole sinuun rakastunut eikä tule olemaan
- Anonyymi
Kolahtiko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolahtiko?
Ei hyvä palleroinen, kukaan ei innostunut tästä töräyksestä paitsi trollaava mies ihan itse. Vieläkö teinikerhonne pyörii?
- Anonyymi
kuka luulet olevasi poika
- Anonyymi
Yksi ainakin on ollut kateellinen kaikesta. Oliko hän sinusta kiinnostunut. Ehkä
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa, sun säälittävät egon pönkitykset.
- Anonyymi
Sehän oli ihan kiva natiainen.
- Anonyymi
En ihmetellyt. Oli kyllä niin pieni, etten ole edes huomannut.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904413
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?593182Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1182368Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki862127- 402043
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281987Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241743Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91637- 291618