Kiittämättömyys on maailman palkka

Anonyymi-ap

Olkaa kiitollisia

20

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomenta. Tietysti olen kiitollinen monesta asiasta elämässäni. Positiivisen kautta mennään, muuten ei jaksaisi.

• Anonyymi

korvausvelvollisia ootte kaikesta mitä ootte tehnyt, vienyt ja aiheuttanut. Eli jos ei korvaa se tulee teille kaikki pahana. ei kannata käyttää muita tai viedä jos ei pysty korvaamaan. tai jos tuhoaa jonkun elämän ja hakkaa muille, se tulee pahana teille.

• Anonyymi

kaikessa pahasta, vainossa ja tietoisuuden käytöstä teille korvattavaaa. mitä enemmän teette sitä enemmän saatte pahaa itse. rakkaus ei korvaa vuosia kestönytttö kidutusta, eikä pitäisi olla mikään korvaus. itsellä ainakin tunteet häviää kokonaan jos joku noin ajattelee.

• Anonyymi

se että saa käyttää omaa tietoisuuttaan ja elää itselle kuuluvaa elämää, ei ole korvaus.

• Anonyymi

korvauksen tulee näkyä hyväksyttynä rahassa ja hyvässä. ja jos tuhoatte niin teitö tuhotaan.

• Anonyymi

ei tässä iässä enää kiinnosta tehdä satsauksia tulevaan, ne tehtiin jo parikymppisenä, tuottanut paljon ikävä että tuhositye ja varastitte suurimman osan. toivottavasti tuo elämäänne kaikkea huonoa näistä vuosista. olette tehneet joka asiasta hirveää, pilanneet kaiken, olette vain valtava tuhoava voima. kaikki toivottavasti näkyy teillä pahana. yritätte tuupata ihmisiä elämään ja tekemään yhteistyötä joita halveksin ja vihaan. haluatte vetää minusta hyvää noille, jotta nauttisivat elämästä ja menestyisivät, saisivat rajaa ja ette korvaa mitään.

• Anonyymi

niin se vaan on, monessa asiassa olen yhtä hyvä jos en parempi, en minä koe saavani teistä mitään. eikä sitä noin pidä tehdä, jokaisen tulee saada elää pääosin omaa elämää ja eikä ketään saa orjuuttaa ja hakata ottamaan psdkaa koska muut hyötyy siitä. lupaa kysymättä tuhota elämää viedä arvokkaita vuosia, tuhota elämää ja pilata kaikkea, ajaa syytön itsemurhaan. hakata sitä vuosia jotta saa mitä haluaa ja pelastaa muita siltä kohtalolta joka olisi heille kuulunut tekojensa mukaan. ei minua kiinnosta käyttää elämääni teidän palvomiseen, suostua ottamaan paskaa ja myöntyä huonompaan jotta te saatte hyvää. te viette pohjan kaikelta työltä mitä olen tehnyt. ette te ole sitä tehnyt, vaan minä.

• Anonyymi

inho ja halveksunta teitä kohtaan on ääretön. viha kumpuaa hyvin sisältä, välillä päästän sitä ulos ettei sairastuta mutta hämmennys tuommoisesta pahuudesta ja ryhmien kyvykkyydestä tehdä ihan mitä vaan on suuri, valtava. en ihmettele yhtään jos tämä maailma ajautuu kokonaisvaltaiseen sotaan, ainakin ne jotka henkiin jää saa mahdollisuuden elää ilman teidän katalaa ja ihmusarvotonta toimintaa.

• Anonyymi

Kiitos.

• Anonyymi

kaikkea ei voi ostaa, niin kuin jotkut sanoo minulle se kuuluu olen ostanut näin paljon, tai tehnyt näin paljon. ihmisen tietoisuus, olemus ja energia ovat aina ihmisen, rakkaus on aina ihmisen. ei niitä osteta ei mitä hakata ei niitä kierrätetä.

• Anonyymi

minä olen enemmän kuin kyllästynyt kahteen ryhmään, toiset ovat hemmoteltuja isin pikku pentuja, jotka näkee jotain ja vaatii itselleen ja toiset epätoivoisia varkaita. kumpikaan ryhmä ei ymmärrä, se mitä haluatte on meidän energiaa, tunnetta, elämää, valoa ja tietoisuutta. ei sitä anneta meille, ei se tule mistään, ei sitä osteta, se lähtee meistä. se on aitoa ja kuuluu meille. ei meidän tarvitse kysyä teiltä lupaa saammeko käyttää itseämme, elää itsessämme tai käyttää aivojamme, haluta enemmän, tehdä töitä ja laajentaa perspektiiviä, mekin teemme muutoksia ja hyvää tulevaa itselle. se lähtee kaikki meistä, ei kukaan ritari ratsasta sitä tuomaan, se on meidän sielu, toivo ja tietoisuus. meidän koti on meidän turvapaikka, ei se ole teidän varasto tai pelikenttä.

• Anonyymi

Kiitos että skitsofreniaan on keksitty lääkkeet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos että skitsofreniaan on keksitty lääkkeet

Etkö tajua tuon olevan provo!!

• Anonyymi

olen niin vitun kyllästynyt näihin saatanan hemmiteltuihin persooniin jotka on aina saanut mitä haluaa, eikä ymmärrä kunnioittaa muita. jotain on mitä ette saa eikä isipapoa pysty loputtomiin järjestämään tai vaikka miehesi. Meidän koti, fiilis, päämme ja mielemme ovat meitä, ja niillä luodaan elämää. harmi jos tykkäät ettekä saa. ei minua kiinnosta juhlapyhinö olla hakattavana että saisitte aitoa iloa tai jakaa kotiamme teidän kanssa, rakkautta tai halua tehdä töitä ja saavuttaa tasapainoa. ota kurssi jätä meidät rauhaan. se mikä on meidän, ei ole teidän, vaikka tykkäisit. olut rikas tai köyhä, kunnioita sitä mitä ei haluta antaa ja mikä ei teille kuulu. luo oma elämäsi, se lähtee aitoudesta, kukaan ei sitä sinulle tuo, jos et tiedä kuka oot ja mitä haluat. minun rakkauteni ja tietoisuuteni ja energiani kuuluu sinne missä olen.

• Anonyymi

näin kuvainnollisesti mutta ei oikeasti, tekisi mieli vetää turpaan joka ämmää, joka ajattelee näin: " minä haluan, vittu mulla ei totta, hakatkaa että saan, ööh tolla on jotain mitä minulla ei, se ei tunne olevansa meitä huonompi, ääh sillä on jotain enemmän ja jokin menee hyvin, ääh minullekin". mä haluun!!!! mut vittu kiusaa mä haluun, mä tarviin!!!! ja olen nainen. vielä enemmän vihaa näitä varkaitai ja tasaajia, vittu jättäkää kaikki minussa rauhaan. ja nainen olen.

• Anonyymi

vielä enemmän näitä ihmisiä etkö vittu tunne kiitollisuutta että uhraan ajatuksen suhun ja mietin miten olisit vielä parempi. etkö vittu arvosta ja kunnioita kun olen niin upea 😆😗

• Anonyymi

Tietenkin arvostan ja kunnioitan. Isolla kädellä nyt ja jatkossakin jos ei kone hajoa.

• Anonyymi

pitäisi varmaan muuttaa korpeen takaisin, ei vaan vielä jaksa ihmisiä 😆

• Anonyymi

tai näitä vittu mä stalkkaan sun rahan koska mulla on korkeampi tutkinto, vittu mä oon hyvä 😗 mulla kuuluu enemmän ja meille kuuluu 😗 kukaan ei ikinä yllä meidän tasolle, kaikki kuuluu meille. aah en halua myöntää mutten tunnen olevani täydellinen ja kaikki rahat tänne 😆 mä olisin oikeasti valmis ottamaan kaiken autoon ja muuttamaan vaikka pieneen irlantilaiskylään kirjoittamaan kirjaa. keräämään kiviä sateisen meren rannalle ja putsaamaan päätäni. katsoa maailmaa ja tehdä vaikka pubihommia ja katsella aitoa iloa 😆

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4413
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      59
      3162
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2531
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      118
      2368
    5. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      84
      2062
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2033
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1987
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1743
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1637
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1618
    Aihe