Sattusko kukaan tietämään.

Anonyymi-ap

Että kannattaako tuolta TEMULTA tilata nuita hampaita?
Minä löysin äitin vanhat nuoruus aikaiset silimälasit jotka on nykysin muodissa ja sillä Kiffelin kunniallisella on semmoset samanlaiset, mutta eriväriset!
Ei ollu kuulemma mummon ja vaarin hampaita tulleet meille perintönä vaan joku toinen sukulainen oli ne saanut!

Eilen minä vähän harjottelin sitä PUUMA-JUOKSUA, mutta piti lopettaa ku muistin että helvetti mulla jäi perse pois matkasta ja helvetti toppatakki päällä lähin PUUMA-JUOKSULLE!

Vieras sano isälle : Kato nyt se alko juoksemaan!
Olin PUUMANA JUOKSEMASSA ulos, mutta pojat ehti karata ja mulla oli HAI-SAAPPAAT jalassa ( KELTASET) mutta silimälasit ja hampaat ei ollu mukana niin en voinu PUUMANA oikein lähteä portaita pidemmälle juoksemaan!

Äitillä sattu olemaan keltaset HAI-SAAPPAAT ja on nostanu ne tuohon eteiseen hollille niin en minä sen KUOMA-SAAPPAITA vetase jalkaan vaan HAI-SAAPPAAT!

Silimälasit kyllä pitäs olla, mutta hampaat puuttuu!

7

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sahaus hommia mulla on mökillä joten se ei ole mikään ongelma.
      Jos oikein muistan niin pitäs olla ilmakivääri, mutta en tiiä onko panoksi mutta voin hakea Salesta herneitä jos ampuakki pitää alkaa!

      Vähän vaikuttas siltä, että en ole ihan heti tulossa kylillä, kun KUNNIALLISEKSI alan!

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ja oli selvästi kirjoitettu tämä ;-)

      • Anonyymi

        Et kertonut oliko niitä hampaita siellä vai ei?
        Mulla ei ole sitä Poronpallien purijoiden rakoa etuhampaiden välissä joten minun vaikea olla noin TÄYDELLINEN sekä KUNNIALLINEN!
        Tuo on sama syy miksi en POROMIEHEN VAIMOKSI koskaan päätynyt, koska mulla ei ole rakoa etuhampaiden välissä vaan poromies joutuu itse puremaan poronsa pallit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kertonut oliko niitä hampaita siellä vai ei?
        Mulla ei ole sitä Poronpallien purijoiden rakoa etuhampaiden välissä joten minun vaikea olla noin TÄYDELLINEN sekä KUNNIALLINEN!
        Tuo on sama syy miksi en POROMIEHEN VAIMOKSI koskaan päätynyt, koska mulla ei ole rakoa etuhampaiden välissä vaan poromies joutuu itse puremaan poronsa pallit!

        He vaati kunnioitusta joten heidän täytyy olla hyviä esimerkkejä, koska ei he ole alkuperäisiä ivalolaisia!
        Jos on rikos syntyä Ivaloon sekä kunnianloukkaus niin en voi muuta, kuin pyrkiä ottamaan mallia!

        En kyllä heidän pyykkiä ala pesemään enkä siivoamaan vaan alan SOME STARAKSI, koska LOUKKASIN KUNNIAA OLEMALLA OMA ITSENI mutta korjaan tuon ja esitän heitä!

        Mulla on 10 eri roolia, mutta hampaat puuttuu ja pitää vähän tukkaa sekä muuta rekvisiittaa tilata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He vaati kunnioitusta joten heidän täytyy olla hyviä esimerkkejä, koska ei he ole alkuperäisiä ivalolaisia!
        Jos on rikos syntyä Ivaloon sekä kunnianloukkaus niin en voi muuta, kuin pyrkiä ottamaan mallia!

        En kyllä heidän pyykkiä ala pesemään enkä siivoamaan vaan alan SOME STARAKSI, koska LOUKKASIN KUNNIAA OLEMALLA OMA ITSENI mutta korjaan tuon ja esitän heitä!

        Mulla on 10 eri roolia, mutta hampaat puuttuu ja pitää vähän tukkaa sekä muuta rekvisiittaa tilata!

        TEMUN mainoksessa lukee ” Shoppaile niin, kuin miljonääri!”
        Kaamaseen mökille kyllä välttää KOPIO MILJONÄÄRIN VAATTEETKIN ja muut vermeet’

        Syytön minä siihenkin olen, että äiti on alkuperäinen kaamaslainen,isä alkuperäinen ivalolainen, isovanhemmat Petsamosta ja yksi heistä Pohjanmaalta!
        Minä olen SUHT’ KOHT’ NORMAALI ja ei minun kanssa olis ollut edes vaikea elää, koska kaamaslaiset ollaan niin rohkeita että me USKALLETAAN PASKANTAA OMIIN HOUSUIHIN!

        Minä oon monet kerrat elämäni aikana paskonu housuun ja enkä ole edes valehdellut, että joku toinen olis paskonut minun housuun!


    • Anonyymi

      Onko ollut muita vuotoja alapäässä. Esim. Valkovuotoa. Entä satiaisia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe