Miltä tuntuu aina nainen saada mitä haluaa

Anonyymi-ap

Rakkautta ja hyväksyntää vaikka oot ilkee
saisitpa säkin joskus osan karmastas
Hope so...
niin et olis niin ylimielinen ja pinnallinen

31

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En mä tiedä miksi saan kaiken? Onko se mun vika?

• Anonyymi

Oletko Suomen kuningatar kun saat kaiken?

Mies sivusta (en kirjoita tuollaisia aloituksia).

• Anonyymi

Oletko tyhmä?

• Anonyymi

Kaikki on tyhmyyttä.

• Anonyymi

Se on sun ulkonäkö. Jos sää näyttäisit tavalliselta sillä luonteella et sais haluamaasi.
        Kohtahan se rapistuu. Ei mene montaa vuotta. Nauti vielä kun voit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sun ulkonäkö. Jos sää näyttäisit tavalliselta sillä luonteella et sais haluamaasi.
        Kohtahan se rapistuu. Ei mene montaa vuotta. Nauti vielä kun voit.

😂😂😂😂😂😂 okei

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍑 ­­N­­y­­m­­f­­o­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Hahhah, siinä meillä kunnon satuseppo karmoinesi ja kaikkine muinesi.

• Anonyymi

Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä. Toistoa äärettömiin...Oletko? Oletko? Oletko? Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä tyhmyyden päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä. Toistoa äärettömiin...Oletko? Oletko? Oletko? Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä tyhmyyden päälle.

Mutta oletko juuri sinä tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä. Toistoa äärettömiin...Oletko? Oletko? Oletko? Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä tyhmyyden päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta oletko juuri sinä tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä. Toistoa äärettömiin...Oletko? Oletko? Oletko? Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä tyhmyyden päälle.

Miksi kysyt? Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä. Ihan. Kaikki. Kaikki on tyhmyyttä tyhmyyden päälle.

• Anonyymi

Juu, kyllä eihän tälle voi kuin nauraa

• Anonyymi

Ihan turhaan siinä uhriudut, sun kuviot on vanhat eikä ees omas.

Mitä jos ite teet jotain muuta kun kiusaat? Niin ehkä joku vielä joskus tunkee kyrpänsä sun löysään perseeseen ja rauhotut.

🖤

• Anonyymi

👏👇⤵️🎙️🤩💣Boooom!
        tämä jos joku varmasti hiljensi AP:n!
        Ihailtavaa sivaltavaa sanan säilän käyttöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👏👇⤵️🎙️🤩💣Boooom!
        tämä jos joku varmasti hiljensi AP:n!
        Ihailtavaa sivaltavaa sanan säilän käyttöä.

🤣🤣🤣🤣🤣

Kiva kun miellytti:))

• Anonyymi

Ei kiinnosta vttuakaan

• Anonyymi

Onks sulla huono päivä... kuuntele vähä musiikkia ja soita vaikka vähän..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks sulla huono päivä... kuuntele vähä musiikkia ja soita vaikka vähän..

Miten musiikki liittyy tähän miehen performanssiin, missä hän vastaa itselleen ja miten tämä hänen vastaus nivoutuu sinuun?

• Anonyymi

Millä tavalla ilkeä?

• Anonyymi

Miksi kysyt? Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä. Ihan. Kaikki. Kaikki on tyhmyyttä tyhmyyden päälle. Toistoa äärettömiin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kysyt? Oletko tyhmä? Kaikki on tyhmyyttä. Ihan. Kaikki. Kaikki on tyhmyyttä tyhmyyden päälle. Toistoa äärettömiin...

No sinun vastauksesi on myös tyhmyyttä. Jankutusta jolla ei ole mitään merkitystä kenellekään. Eikö ole vähän tyhmä olo, kun et osaa muuta kirjoittaa? Ota vähän rennommin. Tunnut provosoituvan liian helposti.

• Anonyymi

Se tuntuu siltä kuin minut hyväksyttäisiin omana itsenäni eikä ole syytä muuttua tippaakaan. Tiedän että toisille sallitaan enemmän kuin toisille mutta mikä minä olen maailmanjärjestystä arvostelemaan. Olen vain sattunut saamaan hyvät kortit millä pelata, ja ilkeyden saa aina kukin nähdä tahtomallaan tavalla. Joku näkee sen tervetulleena epätäydellisyyden osoituksena ja sallii sellaisena mielihyvin, toinen taas vahvistuksena omalle tavalleen olla ja elää, kolmas ihan vaan vaihtelun vuoksi ja neljäs kostaa sympatiseeraukselle omiaan. Ilkeyden voi hyväksyä mitä moninaisimmista syistä ja näin miellyttää hyvinkin suurta joukkoa. Kiltteys taas voi olla vaikeampi pala nieltäväksi.

• Anonyymi

nyt on taas hakattu takaisin ja jatketaan joka päivä 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆eilen oikein kunnolla jos tänään vähän vähemmän tai vaihdetaan välillä kohdetta 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

• Anonyymi

Oletko mies juoksupyörään koittanut välillä purkaa tätä tarmoasi? Ohenisit samalla

• Anonyymi

They just tend to crave my insults

• Anonyymi

Luettelit juuri tunteita mitä itse koet. Huomasitko?

• Anonyymi

Mitä kaikkea mä oon saanut? Ihan perus elämä. Jos olisin kaiken saanut, niin olisin rikas ja en tälläisillä palstoilla olisi. Niin ja mun elämästä puuttuu myös yksi oleellinen asia. Haluan vain sen yhden miehen!
      Saan kyllä suht helpolla asioita ja vaikka jotain pahaa sattuu, niin nousen aina voittajana ylös. Se on luonteeni. En luovuta koskaan.

• Anonyymi

Hui saatana

• Anonyymi

Et tajua ollenkaan!

• Anonyymi

Veikkaan että aloittaja on nainen joka ei saanut mitä halusi

• Anonyymi

Mitähän sä värittelet

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4423
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      60
      3221
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2541
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      121
      2394
    5. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      90
      2198
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2043
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1997
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1753
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1637
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1618
    Aihe