Suomalaiset ikäihmiset ovat yököttäviä narsisteja

Anonyymi-ap

Inhoan suomalaisia vanhuksia. He eivät puhu mistään muusta kuin omasta erinomaisuudestaan ja siitä miten paljon parempia he itse ovat kuin nuoret sukupolvet. Kaikki jutut mitä he päivittäin mussuttavat keskenään sisältää tasan kaksi asiaa: kuinka he itse ovat esimerkillistä vanhan kansan ihmisiä ja kaikin tavoin parempia kuin nuoret.

Siinä on suomalaisen ikäihmisen koko mielenmaisema. Suomalainen harmaapää on itseään täynnä.

12

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet aivan oikeassa👍🏻

• Anonyymi

Olin kauppakeskuksen vessassa ja jouduin pakkokuuntelemaan seniorinaisten itseriittoista jutustelua. He puhuivat hallituksen sosiaaliturvaleikkauksista. Taputtelivat toisiaan olalle kuinka "me ollaan sen verran vannha kansan ihmisiä että selvitään kyllä tästä". Ja "nuorille tulee heti kriisi kun joutuvat vähän kiristämään vyötä. Me opittiin tekemään töitä jo heti lapsena mutta näille ei työ kelpaa kun on liian antelias sosiaaliturva".

Eläkkeitä korotettiin juuri aika reippaasti. Eläkeläiset kevät ole säästötalkoissa. Se jäi näiltä itsekkäitä paskiaisilta huomaamatta. Sama kolmen seniorinaisen kopla tuli vielä ulko- ovilla vastaan sauvakävelysauvoineen ja samat omahyväiset horinat jatkuivat edelleen.

Pistää vihaksi. Vatsaa vääntää inhosta. Yök. 🤮

Vähän ennen joulua saman kauppakeskuksen ulko- ovilla tuli nuori jannu pyytämään viittä euroa että saisi jotakin syötävää. Hän kertoi ettei ollut syönyt moneen päivään mitään. Hädin tuskin kuulin mitä hän sanoi koska puhui niin hiljaisella äänellä. Nuori mies oli korkeintaan 25v todennäköisesti ei sitäkään. Hän kertoi olevansa asunnoton ja nukkuneensa kauppakeskuksen aulassa jo pitkään. Hän haisi pahalle, ja oli niin disorientoitunut väsymyksestä että kesti hetken ennen kuin tajusi rään valuvan pitkin leukaa.

Sitten tuli ne hirmupakkaset. Mietin selvisiköhän nuori mies hengissä. 🤔

Onneksi meidän urhoolliset seniorit eivät pienestä säikähdä. Ovathan he kokeneet kaikkea kauheaa ja selvinneet vaikka mistä. Näistäkin leikkauksista jotka eivät koske eläkeläisiä lainkaan.

Onko joku joskus törmännyt yhteenkään suomalaiseen ikäihmiseen joka on edes vähän kiinnostunut nuorempien sukupolvien tilanteesta? Onko joku heistä joskus osoittanut kiinnostusta edes omia lapsiaan kohtaan? Ei taida olla suomalaisten seniorien heiniä olla kiinnostunut muusta kuin itsestään?

• Anonyymi

Voi kultapieni. Olen itse vanhus, tosin en niin vanha, että eläkkeelle pääsisin.
        Minä arvostan työtä kuin työtä, siitä saa rahaa vaikkakin vähän ja siksi teen paskaduunia huonolla palkalla. Miksikö?
        Minulle todella opetettiin, että töihin on lähdettävä ja minähän lähdin, muovikassillinen rytkyjä mukana. Meitä oli muitakin, silloin kakaroita oli joka huushollissa vähintään neljä. Vain yhden vanhemmat pystyivät kouluttamaan. Ei ollut tukiaisia ja jos jotain köyhäinapuja sai, oli se häpeä hakea sitä, näin meitä kasvatettiin. Pienen pieni palkka meni huoneen vuokraan ja sai muutamaksi päiväksi ruokaa. Ei ollut edes leipäjonoja, mistä ruokaa olisi hakenut. Arvaa oliko nälkä? Ei tullut kotoa apuja, ei tukiaisia... Näillä eväillä sitä mentiin joten kuten eteenpäin, keksittiin selviytymiskeinoja.
        On tämä "koulu" ollut todella opettavainen ja säälin nykynuoria, etteivät osaa tehdä enää mitään itse, kun ainoa omainen löytyy kelan luukulta

• Anonyymi

Ei tulis mieleenkään mennä kauppakeskukseen kuuntelemaan toisten juttuja ja kyttään ihmisiä.

• Anonyymi

Sen sijaan netipalstoille tulet kyttäämään toisten juttuja.

Kauppakeskuksen wc- tiloissa ollessaan tarpeillaan ei aina voi itse päättää mitä kuulee.

• Anonyymi

Vanhuus on etuoikeus, kaikki ei edes ehdi vanhuuteen...
      Rahan tarpeessa on aina joku...seisoo sitten kadulla tai istuu Herran huomassa...

• Anonyymi

Eikös se vaikean elämän elänyt Airakin porskuttanut jotain kolmesataa kuuskyt vuotta tällä pallolla? Oli niin karu elämä siellä Bulevardilla. Mutta koska oli vanhan kansan tervashonka niin kesti kaiken.

• Anonyymi

Mitä sitten, kun olet itse ikäihminen?

• Anonyymi

Ongelma ei ole ikä vaan tietyn sukupolven mentaliteetti. Jokaisella sukupolvella on sille tietylle sukupolvelle tyypilliset ominaispiirteet. Sota sukupolvi oli tietynlainen. Suuret ikäluokat toisenlaisia. Nykyiset seniorit ovat totta tosiaan narsisteja kun puhutaan sukupolvityypistä kollektiivina. Aina ylittämässä itseään ja vittuilemassa nuoremmille.

• Anonyymi

Joku tai jotkut ovat myrkyttäneet sun mielen, älä tee näistä johtopäätöksiä. Se näiden sun läheisten tuntemukset ovat heidän ongelma, älä omi sitä itsellesi.

• Anonyymi

Kysyikö sinulta joku jotain ohjetta johonkin asiaan?

• Anonyymi

oon samaa mieltä, en pidä siitä että ikäihmiset luulee olevansa sellasii jeesuksii, tuntuu että työtä tekevä suomalainen on heille kuin kasa p***aa, ja kuka maksaa heidä loisimisen, no työitä tekevä suomalainen tietty. itse ovat boomerit huonolla käytöksellään maineensa pilanneet.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe