Otin kuva todisteen varalta.

Anonyymi-ap

Facebookissa yhdellä kunniallisella on Kauris-tarha ja hänen kauriit juoksee jatkuasti irti Pikku-Petsamossa.
Kuulemma päissään aina haukkuu kaikki autoilijat, mutta selvinpäin ei kirjoita mitään niistä kauriista eikä hauku ketään.

Varmaan ollut taas pesulan aikaisia ystäviä sekä heidän ystäviä viettämässä Krapulan loivennus sauna-päivää siellä niin, kuin pesulan aikaan heillä oli tapana.

Meillä oli pesulan lopettajaiset ja minä olin mennyt kotia, mutta porukkaa jäi sinne juhlimaan.
Kyllä mm minun silloinen aviomies.
Äiti oli mennyt käymään pesulassa niin yks pyykkäri ja minun aviomies oli sammuneet kahvihuoneeseen molemmat.
Toinen tapojensa mukaan pöydälle ja toinen hame päällä haarat levällään nuokku tuolilla.
Olivat heränneet ja vääntäneet ittensä päissään noille saunomaan.
En tiiä mitä oli tapahtunut, mutta ukolla oli kylkiluut murtuneet ja me oltiin lähdössä Kyprokselle lomalle.

Äkkiä parani, kun sanoin : Minä joudun lähtemään yksin, ku et pääse mukaan!
Laitoin sen lääkäriin niin saa lääkärin todistuksen.
Sai matkustus luvan mutta jos ei olis saanut niin olis joutunut jäämään pentuja hoitamaan.

Mullahan oli pennuille hoitaja tuolle viikolle ja kyllä mietin silloin, että ketähän kehtaan pyytään lomalle tuon ukon tilalle.
Olisin antanut sen ukon matkan ja tuohon kuulu aamiainen sekä illallinen, koska minä päivät shoppailin tai otin aurinkoa. Välillä istuin jossain ja join hienoja juomia tai käytiin syömässä.

Ukko oli loman ensimmäiset päivät ympäri päissään ja alko selviämään siinä vaiheessa, kun minä sanoin : Muista että tuon bussin kohalta kävellään tästä risteyksestä suoraan mäkeä ylös niin päästään hotellille.
Ukko alko räkyttämään mulle ja vittuilemaan, kun annoin tuollaisen maamerkin. 5-6tuntia kierreltiin ja lähettiin hotellille takasin niin sanoin : Bussi on tuolla näkyy se mäki jonka päällä hotelli on.
Sano : En olis kyllä ihan heti uskonut!
Olin jonku ruotsalaisen komedian nähny jossa bussi oli maamerkkinä ja se merkki oli kadonnut joten päivän aloituksen piristeeksi keksin bussin merkiksi.
Bussin näki kauemmas mitä museon jonka edessä bussi oli.

5

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuo väittivät niistä kauriista facebookissa, että tuo on muka poliisi asia!
      Kyllä Kauris-tarhan irrallaan juoksevat kauriit on ELÄINLÄÄKÄRIN hommia, koska on jättänyt kauriit heitteelle ja vaarana on että jäävät auton alle!

      Jos aletaan Kauriita omimaan sekä päivystämään niin se on vahva todiste siitä, että kyseessä on Kauris-tarha ja omistaja PIHISTÄÄ AIDASSA sekä kaltoinkohtelee kauriita ja haukkuu kaikki jotka ajelee kyseisellä tien pätkällä!

      Minä Holoman vitun Ämmäkin ajelen tuolla tiellä niin, kuin tekee Valtion virkamiehet jotka on esim RAJAVARTIJOITA, TULLIMIEHIÄ ja kyllä voi olla ihan POLIISI… ambulanssi ja paloauto voi ajaa myös.

      34vuotta kunnianloukkaus vankeutta, mutta kyllä hän KUNNIANSA ANSAITSEE! Voin jättää Nellimiin vievän tien käytön väliin, koska hän syyllistyy muuten syrjintään!
      Minua syytetään kunnianloukkauksesta, mutta häntä ei vaan hän on oikeassa!

      • Anonyymi

        Ai niin kyseinen rouva joka saa haukkua poliisit, rajamiehet sekä tullimiehetkin ” ÄÄLIÖAJAJIKSI” oli töissä myös KUNNIALLISELLA Saariselällä asuvalla YRITTÄJÄLLÄ joka on toiminut kunnallispolitiikassa sekä edustanut Inarin seurakuntalaisia kirkkovaltuustossa joten luonnollisesti hänellä on OIKEUS HAUKKUA kaikki Nellimintietä ajavat jotka ajaa Pikku-Petsamon läpi, koska Raja-Joosepin vartioasemalle ei pääse muuta kautta, koska kyseinen tie menee Pikku-Petsamon läpi.

        Ihmetyttää kyllä, kun edes Pikku-Petsamossa asuvat eivät puutu vaan antavat erään vapaasti haukkua kaikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin kyseinen rouva joka saa haukkua poliisit, rajamiehet sekä tullimiehetkin ” ÄÄLIÖAJAJIKSI” oli töissä myös KUNNIALLISELLA Saariselällä asuvalla YRITTÄJÄLLÄ joka on toiminut kunnallispolitiikassa sekä edustanut Inarin seurakuntalaisia kirkkovaltuustossa joten luonnollisesti hänellä on OIKEUS HAUKKUA kaikki Nellimintietä ajavat jotka ajaa Pikku-Petsamon läpi, koska Raja-Joosepin vartioasemalle ei pääse muuta kautta, koska kyseinen tie menee Pikku-Petsamon läpi.

        Ihmetyttää kyllä, kun edes Pikku-Petsamossa asuvat eivät puutu vaan antavat erään vapaasti haukkua kaikki!

        Minä en saanut ja tuo haukku jo siihen aikaan kaikki, koska nuo kauriit on pyörineet vuosia Pikku-Petsamossa.
        Kyseinen rouva oli vailla merkkiä jolla varoitetaan kauriista ja poromiehet on laitelleet itse useita kymmeniä vuosia jo itse tehtyjä merkkejä joissa lukee ” VARO POROJA!!!”
        Tuo ROUVA EI OSAA KIRJOITTAA lautaan ” VARO KAURIITA!” ja naulata kyseistä kylttiä lautaan ja laittaa sitä tien reunaan, mutta osaa haukkua kaikki.

        Jos oikein muistan niin hänen siskon poika on RAJAVARTIJA joten hän on ilmeisesti omasta mielestä POLIISI!

        En minäkään sentään noin sekaisin ole, että pidän itseäni PRESIDENTTINÄ vaikka 3:een eri PRESIDENTTI SUKUUN kuulemma suvun tutkimusten mukaan kuuluun!
        Kyllä minunkin PITÄÄ ASETTUA EHDOKKAAKSI ja äänestäjät päättää, että tuleeko minusta Presidentti!

        Rajavartijaksi, Tullimieheksi sekä Poliisiksi minuun pitää myös hakea niin, kuin kaikkien muidenkin!
        Erikoistapauksissa voi päästä suoraan jos valtio katsoo, että kyseessä on Suomen valtion etu.
        Presidentti, puolustusministeri sekä sisäministeri jotka tuollaista asioista päättää ei kunniansa loukanneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en saanut ja tuo haukku jo siihen aikaan kaikki, koska nuo kauriit on pyörineet vuosia Pikku-Petsamossa.
        Kyseinen rouva oli vailla merkkiä jolla varoitetaan kauriista ja poromiehet on laitelleet itse useita kymmeniä vuosia jo itse tehtyjä merkkejä joissa lukee ” VARO POROJA!!!”
        Tuo ROUVA EI OSAA KIRJOITTAA lautaan ” VARO KAURIITA!” ja naulata kyseistä kylttiä lautaan ja laittaa sitä tien reunaan, mutta osaa haukkua kaikki.

        Jos oikein muistan niin hänen siskon poika on RAJAVARTIJA joten hän on ilmeisesti omasta mielestä POLIISI!

        En minäkään sentään noin sekaisin ole, että pidän itseäni PRESIDENTTINÄ vaikka 3:een eri PRESIDENTTI SUKUUN kuulemma suvun tutkimusten mukaan kuuluun!
        Kyllä minunkin PITÄÄ ASETTUA EHDOKKAAKSI ja äänestäjät päättää, että tuleeko minusta Presidentti!

        Rajavartijaksi, Tullimieheksi sekä Poliisiksi minuun pitää myös hakea niin, kuin kaikkien muidenkin!
        Erikoistapauksissa voi päästä suoraan jos valtio katsoo, että kyseessä on Suomen valtion etu.
        Presidentti, puolustusministeri sekä sisäministeri jotka tuollaista asioista päättää ei kunniansa loukanneet.

        Minua alettiin syrjimään, kun ilmoitin facebookissa julkisesti ” Minä alan PRESIDENTTI EHDOKKAKSI !”

        Minä ilmoitin rehellisesti olevani vanhoja Presidentti sukuja ja laitoin ” Niinistö ja Halonen voi opettaa miten nykyisin toimitaan.”

        Koko Suomi olis saatu takaisin vanhalle mallille ja olisin Presidenttinä saanut kaikki oikeudet takaisin niin alkovat vaatimaan kunniaa!

        Tsaaritar oli minusta olis tullut, koska Presidentti oli Tsaari aikojen alusta!


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­­N­­­y­m­­­f­­o­­­m­­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe