Vittu säbä on smooool säbä on vituni pieniii!
Jordan yksinään 400 kertaa isompi ja Gaddeforski tienaa ja on kovempi ku säbän tienatuin ja voittaa fysiikas ehkä nopeudes taidos ja Cameroonin jaökapalloilijat ja koripalloilijat pelaa paremmin säbää ku 10% säbää pelaavista
Säbä on niin kuollut laji että ilman Suomee ja Ruotsii ei ois ees säbää hahahaaaa
8
188
Vastaukset
- Anonyymi
*Jalkapalloilijat
- Anonyymi
Jenkeissä ihmiset on vitusti fiksumpii ku tämän kansan kendo ja Nilsson fanit ja Suomesta ne ei piittaa muutenku sanoo Sale Markkanen Litmanen Hyypia Kimi Raikkonen ja ehkä Rovanperä
- Anonyymi
Ehkä Selänne ja Kurri mut sekin kertoo että Rookie Markkanen ja Bulls Markkanen tunnettiin jenkeissä jo paremmin ku koko uran tehnyt Selänne Kurri ja muut NHL pelaajat
Eli Markkanen taitaa olla Litin kaa Suomen kuninkaita kun naapurimaassa Zlatan Ibrahimovic on sitä- Anonyymi
Ja tää kommentti hiljentää Suomalaiset ja Ruotsalaiset jääkiekko fanit ku Zlatan ei tarvitse Ruotsia mutta Ruotsi tarvitsee Zlatania
- Anonyymi
Ja mikä hauskinta niin kohta kendot ulisee täällä että miulla on vaikka mitä sun tätä no eipä mua kiinnosta oon valinnut koris ja futis tien ja heidän puolesta sodin kendoja ja Nilssoneja vastaan ja Karalahti luulee olevansa joku Zlatan jääkiekossa mutta eoäoonnistuu siinä pahasti 🤣🤣😂😂
- Anonyymi
Ja BTW kaikki Venäläiset Andrei nimi on isompi kuin Alexander koska Owetchkin häviää mennen tullen kahelle oikeen lajin ex pelaajalle Arshavinille ja Kirilenkolle
- Anonyymi
Ja tääkin vielä Overchkinia ei läheskään yhtä moni maailmassa tiedä verrattuna Arshavin ja Kirilenko.
Futis ja koris ne palloilulajien valtiaat - Anonyymi
EI SAATANA. Kun kuuntelee hiekkalaatikkokeskusteluja tossa pihassa niin noi muksuthan on tooodella fiksuja verrattuna näihin "vituni pienii noubadeii smoooool aivoii"
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446