Jos mielestäsi olet, mitä ihmettä teet täällä? Olen nyt muutaman tunnin kahlannut näitä lapin alueen keskusteluja ja voi surkeus, millaista hölynpölyä täällä kirjoitetaan, silkkaa ajanhukkaa ja turhuutta. Suljin suoli24:n hetkeksi ja kävin yliopistolla kahvilla, aivan uskomatonta soopaa jotkut kirjoittavat.
Tässä on turhaa toistaa ja kerrata informaation, tiedon ja käsitteellisyyden periaatteita. Voisi tiivistää ajatukseni toteamukseen "MIETI mitä sanot, äläkä sano mitä AJATTELET".
Tsemppiä kaikille.
Oletko älykäs?
8
240
Vastaukset
- Anonyymi
Sen verran tajuan että sensuuri on majoittunut näille palstoille ja ns. suojelupoliisi hankkii tietoja kaiken aikaa sensoreittensa avulla! Ei Putin!
- Anonyymi
Minusta nämä kanavat olisi oikeinkäytettynä hyvä paikalline tiedonlähde. Joku pitäisi valvoa ja poistaa asiattomuudet. Monelle vanhalle ajankulu lukea ja nuoremmallekin. Sanomalehtiä kun ei tule, mistä sitä tietoa enää saa?
- Anonyymi
Minä olen, en tiedä ovatko nuo toiset.
- Anonyymi
No, ne tyhjät nelikot kolisevat eniten. Meitäkin on, jotka lukevat mutta eivät viitsi vastata. Kyllä todellakin täällä pitää olla suodatin päällä ajatuksella, että 75_% täällä kirjoitetusta ei ole totta tai on ainakin muunneltua totuutta.
On tämä hyvä kanava viihteenä ja ajankuluna, vaikkei seksiseuraa tuolta chatista hakisikaan. Ei nämä paikkakunta-sivut ole pahimpia, auto-ryhmissä on aina tappelu menossa, tojota vastaan muu maailma... Tsemppiä viikonloppuun kaikille. - Anonyymi
huomasin et olen todella tyhmä kun muutin Lappiin.
- Anonyymi
On tosi hienoa käydä yliopistolla kahvilla.
- Anonyymi
Kerro ihmeessä mikä on suoli24 kanava? Hyvä kun suljit, ettei suolet karkaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984