Minkälaiset teidän kokemukset on työkykyneuvottelusta?
Olin tällä viikolla kyseisessä neuvottelussa. Kerroin lääkityksestäni ja sen vaikutuksista ja vaivastani. Hyvä että pysyn hereillä tai pystyssä lääkityksen vuoksi. Lääkäri sanoi ennen neuvottelua, että minun ei tarvitse vaivaani kertoa, mutta pyörsikin asian lopulta niin, että olisikin hyvä kertoa vaivasta, jotta "on helpompi keskustella". Olen myös todella järkyttynyt siitä, kuinka työnantajani ajoi omaa päätään läpi: sinähän tulet töihin. Lääkäri puolsi työnantajaani ja lopputulema on se että siirryn toiseen taloon korvaavaan työhön työkavereita ja asiakkaita hyvästelemättä.
Lääkäri oli myös todella ihmeissään, kun kerroin, että kutsun luottamusmiehen paikalle. "Onko sinulla jokin syy kutsua luottamusmies neuvotteluun?". Luottamusmies, työsuojeluvaltuutettu tai kukaan muu ei lopulta päässyt tuekseni keskusteluun ja oloni tuntui keskustelun aikana sekä keskustelun jälkeen todella nöyryytetyltä.
Työkykyneuvottelu, kokemuksia?
Anonyymi-ap
2
1381
Vastaukset
- Anonyymi
Up!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511863
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131756Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351527Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961208- 941195
- 841134
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta3541002- 62869
- 49831
- 50816