Hei! mietin että kannattaako ostaa kokonaama snorkkeli maski vai ihan perus maski. Olen lähdössä kesällä ulkomaille snorklaamaan
Vastaukset 2
- Anonyymi
Moi minulla oli sama ongelma vuosi sitten ja kysyin asian tuntijoilta. Jos tykkäät aktiivisesta sukelluksesta ja haluat mennä syvemmälle katselemaan meren elämää ja voit käyttää vain vähän tilaa sukellus tavaroille sinun kannattaa ostaa perus sukellus setti. Mutta jos tykkäät tykkään ikään kuin nauttia ja edetä katsellen pinnalta voit ostaa koko naama maskin. Mutta se vie enemmän tilaa. Itse ostin silloin vuosi sitten koko naama maskin ja jos päädyt samaan päätökseen suosittelen (ocean reef aria qr+) maskia. Toivon että saat vielä muita kokemuksia ja vinkkejä ennen kuin teet päätöksen.
- Anonyymi
Okei kiitos mietin vielä. Ja luen muiden vinkkejä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492443- 69991
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236987- 120947
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73793- 71611
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun90571Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50536- 38522
- 36488